مدیریت و رهبری

عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک

tejarat_elektronikk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 17 اسلايد پاورپوینت عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک فهرست فناوري اطلاعات مدیران برداشت ذهنی از منافع و مزایا عوامل سازمانی منابع مالی منابع انسانی عوامل فنی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1483 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک”

عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک

اسلاید 1: عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیکHuman resources slide 1

اسلاید 2: فهرستHuman resources slide 2فناوري اطلاعات عامل اساسی در پذیرش تجارت الکترونیک و توسعه آن میباشد که زیرساخت-هاي فناوري اطلاعات، تخصص فناوري اطلاعات، منافع فناوري اطلاعات، بر آن تاثیرگذارند.فناوري اطلاعاتسطح دانش مدیران ارشد شرکتها و نگرش مثبت آنها نسبت به فناوري اطلاعات و حمایت آنها از کاربرد تجارت الکترونیک، تاثیر مثبتی بر پذیرش تجارت الکترونیک دارند.مدیرانبرداشت ذهنی و نگرش مثبت از استفاده از تجارت الکترونیک و مزایا و منافع آن به خصوص در مدیران، عاملی مهم در پذیرش تجارت الکترونیک و بالتبع توسعه و گسترش آن میباشد.برداشت ذهنی از منافع و مزایاخودکارآمدي سازمانی تجارت الکترونیک، توان تطبیق ساختار سازمانی و علاقهمندي آن به تغییردر تمام ابعاد سازمان از جمله کارکنان و مدیران، تاثیر مثبتی برتوسعه تجارت الکترونیک دارد.عوامل سازمانیعدم توجه به بسترهاي مالی و کمبود منابع مالی به عنوان بازوهاي بکارگیري تجارت الکترونیک، از جمله عوامل بازدارنده در گسترش و توسعه تجارت الکترونیکی می باشند.منابع مالیکمبود نیروي انسانی ماهر، ارزان بودن نیروي انسانی جایگزین و نداشتن نیروي انسانی لازم جهت مدیریت مربوط به وب عواملی بازدارنده در توسعه تجارت الکترونیک میباشند.منابع انسانیدسترسی به اینترنت، وجود زیرساخت ارتباط از راه دور، ارتباطات پهناي باند، یکپارچگی اینترنت با راهبرد بازاریابی، شاخصهاي عوامل فنی در توسعه تجارت الکترونیک میباشند.عوامل فنی

اسلاید 3: فناوري اطلاعات، در تمامی عرصه هاي اقتصادي، تجاري و شغلی تاثیرات عمده اي داشته است، بطوري که براي هر پدیده تجاري، یک نسخه الکترونیک به وجود آمده است. یکی از این نسخههاي الکترونیکی، تجارت الکترونیکی است که به دلیل جهانی شدن و از بین بردن مرزهاي اقتصادي موجب ایجاد شکل جدیدي از اقتصاد شده است که در آن فروشندگان و ارائه دهندگان هستند که مشتریان خود را کشور به کشور، شهر به شهر و خانه به خانه جستجو میکنند. بنابراین هرکسی از این فناوري در امر تجارت بی بهره باشد، نمیتواند امید ورود به عرصه بازارهاي جهانی را داشته باشد. به همین دلیل بررسی مواردي که موجب توسعه و گسترش تجارت الکترونیک میشود حائز اهمیت است.پیشگفتار

اسلاید 4: تأثير رشد روزافزون تجارت الكترونيكي بر رقابتمندي فضاي كسب وكار دنياي امروز بر هيچكس پوشيده نيست. تجارت الكترونيكي با ايجاد فضاي رقابتي مناسب و حذف واسطه ها، امكان دسترسي به مصرف كنندگان نهايي را براي عرضه كنندگان فراهم مي سازد. در چنين بازار رقابتي، بنگاه ها جهت نيل به اهداف تجاري خود، نياز به كسب مزيت رقابتي در بازار دارند. عوامل محيطي و دروني متعددي در موفقيت تجارت الكترونيكي و رسيدن بنگاه به يك مزيت رقابتي پايدار مؤثر هستند كه ميتوان آنها را بر دو دسته عوامل محيطي و عوامل دروني بنگاه تقسيم نمود.

اسلاید 5: عوامل محيطي شامل حوزه هايي در محيط عمومي و فضاي كسب و كار يك بنگاه هستند كه بر فعاليت تجاري بنگاه تأثير گذاشته و شرايط را براي همه فعالان تجاری تا حدودي تغيير مي دهند. بعنوان مثال مي توان از قوانين بانكي، مقررات گمركي و قوانين ارتباطات از راه دور به عنوان عوامل محيطي نام برد. عوامل دروني كه مي توانند تأثير بسزايي در پيشرفت تجارت الكترون يك بنگاه داشته باشد، شامل حوزه هايي هستند كه تحت كنترل خود بنگاه بوده و متأثر از ساختار فني، منابع انساني و استراتژي بنگاه مي باشند. منابع انساني شامل مهارت فني و دانش فرهنگي نيروي انساني و عوامل فني شامل زير ساخت هاي فني لازم براي برقراري ارتباطات از راه دور و كيفيت سيستم نرم افزاري تجارت الكترونيكي است.

اسلاید 6: مقدمهبکارگیري نوآوري هاي فناوري در زمینه هاي تجاري تأثیرات شگرفی داشته است. بکارگیري نوآوري هاي فناوري نوعی تغییر است که بر فراگردها و اجزاي نظام تجاري تأثیرگذار بوده و جهت این تاثیرات نیز معمولا مثبت است. یکی از نوآوري هاي مذکور بکارگیري ابزارهاي الکترونیکی و بویژه اینترنت در نظام تجاري است.این نوآوري و تغییر که تجارت الکترونیکی نام دارد مزایاي متعددي براي سازمانها به همراه دارد، به همین دلیل بسیاري از شرکتها نسبت به استفاده از آن تمایل دارند. بکارگیري تجارت الکترونیکی اکنون یک گزینه اختیاري نیست بلکه نوعی اجبار است و شرکتها ناگزیر از بکارگیري آن هستند .

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید