صفحه 1:

صفحه 2:
ae ea ال 2 او ‎CZ‏

صفحه 3:
مقدمه یادگیری ام ب۳ ) یک فرایند است. ا ل ل ل جند تا از مهمترين اين عوامل كه تاثير آشكارى در روند يادكيرى تا آمادكى . انكيزه و هدف . تجارب كذشته .موقعيت و محيط يادكيرى , رابطه جز و کل ۰ تمرين و تكرار.

صفحه 4:
فرد باید آمادگی لازم را برای یادگیری داشته باشد هدف و انگیزه نیز از عوامل موثر بر یادگیری است یادگیری یرل رسای مار ‎Gud)‏ ‎eres)‏ ا لكت ميل و رغبت به آموختن است.

صفحه 5:
۱ + بت لا رم سرت با * اكر انسانى در طول زندكى خود هدف قابل وصولى Ee og re tees Pe re eerie (ere re yg

صفحه 6:
* تجارب كذشته ا ا ل © ری را مريت كال ‎Ce eee‏ و آنجه فرد در آينده خواهد آموخت بايد متناسب ۱

صفحه 7:
يي 2 ل ا ل ل در يادكيرى است. محيط مانند نور » هوا ء تجهيزات ‎ne seaneecey‏ 1 ری ات رسای سای علی مور و بیشتر باشد. یادگیری در مقایسه با یادگیری که دارای ‎re pe ae Ree rem Fore)‏ 1 ‎Se rar cele ene eS St)‏

صفحه 8:
مطالعه فرايند يادكيرى نشان خواهد داد كه حركت از كل به رت نب رض لظا ار ۳ به تنهایی بی‌معنی و نامربوط هستند و در طرح و کل . معنی پیدا می‌کنند. البته کل معادل مجموع اجزا نیست و بررسی تک ‎ae ones‏ که ‎cee‏ ا ‎CR ae‏ لك مشخص نشود. اجزا قابل فهم نيستند.

صفحه 9:
ل ل ا ل ا ان رود ‎Ses chy‏ با تور ات

صفحه 10:
۱ 1 core باعث بازدهی بیشتر برای مطالعه کننده می شود يادكيرى خلاق نام دارد سه اصل دريافت اطلاعات ۱- دیدن ۲ - خواندن ۲ - درک مطلب یعنی بتوان با خواندن و دیدن به درک مطلب Se

صفحه 11:
مقابله با كلمه خوانى بر مبناى افزايش حوزه ديد و كاهش زمان مكث روى كلمات. ادر لت بای رت هس کت میا کی رای خواهد شد

صفحه 12:
CO ‏ا‎ اس رزت ۱۱ ل ا ‎eA SS BASS‏ ۵ - عدم علاقه و بی حوصلگی ۶- کند ذهنی اتلاف وقت باعث خستگی و سرعت کم می شود خستگی باعث عدم حرکت اعضای حرکتی به صورت غیر بهداشتی ‎bE lel g‏ خرن حواس يرتى باعث عدم تمركز در مطالعه مى شود كه خود باعث كاهش درك مطلب مى شود

صفحه 13:
‎ee oe‏ ا ل اك ‏كندذهنى باعث مى شود فرد نتواند به تحليل دفيق اطلاعات ببردارد و و درد رك و ‎Oe ee Rene Ren Nee Nr Reel Ber) eS ne] ‏نخواهیم شد ‎

صفحه 14:
مبانی افزایش سرعت مطالعه دستخوانى و درك بصرى الف- دستخوانى كه باعث مقابله با سركردانى جشم بين كلمات و خطوط می شود واز حواس پرتی جلوگیری می کند و۱ 4 ب- درک بصری

صفحه 15:
شيوه هاى مقابله با كلمه خوانى ‎-١‏ كاهش زمان مكث روى كلمات ‏1- افزايش حوزه ديد ‎

صفحه 16:
دامنه بادگیری FCA cary Rares SH eee OSG Ee ‏کسب بازدهی مطلوب را فراهم آورد‎ * هر ۲۰ دقیقه یا ۴۵ دقیقه . ۵ دقیقه استراحت

صفحه 17:
2010 الف - شرايط مطالعه كننده هدف - تصوير ذهنى مثبت - بهداشت تن و روان - علاقه ارت رای زمان مطالعه- مکان مطالعه - برنامه ریزی - رفتار مطالعه - زمانبندی مطالعة زمان مطالعه : تنوع در متون مورد مطالعه روزانه

صفحه 18:
۳ را ۱ ا 0-500 مرور در تاریخهای معین باعث می شود اطلاعات به حافظه بلند مدت انتقال یابد دريادكيرى بهتر است از روش خطى و شبكه اى استفاده شود

صفحه 19:
Peyote repr eae Ce sees Circe eg ear ESI) ‏ثبت مى شود در نظام شبكه اى نكات كليدى بر حسب‎ Perr ars eo col rs Raye ey ‏غير فرعى و.. دارد طبقه بندى مى شود‎

صفحه 20:
اصول اجراى طرح شبكه اى ‎-١‏ مشخص كردن عنوان مطلب ؟3- تمايز نكات اصلى از فرعى ۳- محدودیت شاخه های اصلی ۴- به کارگیری علائم و قراردادها ‎

صفحه 21:
و۱ بح اه سین مطلزقن كمي زر انم پیش مطالعه شامل : بررسی اجمالی کل کتاب 00 ال ا ا ل ۱

صفحه 22:
مراحل حین مطالعه مطالعه و پادداشت برداری ‎trees ES Si‏ ا كت

صفحه 23:
۱ ۱ © مرور باعث مى شود مطالب از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت انتقال يابد و باعث افزايش زمان يايدارى ل ا ا ا لك

صفحه 24:
شیوه های دریافت اطلاعات یادگیری پا گسترده است يا محدود 7« و مدت زمان حضور آن در حافظه حضور و انتقال به حافظه مستور ‎OLN eee RIC‏ بر اساس بيش مطالعه - حين مطالعه و يس از مطالعه (مرور) كسترده در حافظه بلند مدت و محدود در حافظه كوتاه مدت

صفحه 25:
تأثیر نیمکره راست در یادگیری تجسم - تخيل و رويا - شناخت موسيقى اين سه مورد در نيمكره راست ‎leo‏ اك شاخه های اصلی از فرعی جداگردد همه مطالب باید به صورت تجسم و رویا در ذهن تداعی گردد [۱ EO Ee cone er) ‏باید مطالب به صورت رنگهای مختلف جدا گردد‎

صفحه 26:
باعت دقت و درک جوئیات مي شود و تخل و وویا را افرايش مى دهد و باعث افرايش خلاقيت و شكوفاى بيشتر استعدادها مى شود مى توان براى اشياء با قدرت تخيل نقش در نظر كرفت ودر ذهن تداعی کرد

صفحه 27:
تداعى ييوند براى بايدارى از ابزارهای مهم یادیاری نظام تداعی است که بر اساس تخیل و رویا و تحسم و تصور است * تداعی ایجاد ارتباط بین دو دادم این داده می تودند تکات کلیدی استخراح شده 5 * ارتباط منطقی شامل * اصل تضاد(شب و روز) اصل مشابهت ( روزنامه و مجله) اصل مجاورت (شمع و پروانه) 5

صفحه 28:
ارتباط با ضمیر ناخود آگاه ارتباط با ضمیر ناخودآگاه بیانگر شیوه تحت تأثیرقراردادن ضمیر ناخودآگاه به ‎ee Oe‏ قد اسك با این کار باعث می شویم بستری را فراهم می آوریم که به اخذ تصمیم و صدور فرمانهاى مورد نظر و متناسب با اهداف ازسوى ضمير ناخودآكاه بيانجامد

صفحه 29:
Ree reese WE RVSIRU Carre Sr esreae rcw| ‏که منطقی باشد و دست یافتتی‎ 0 eoereeea RE RTT سعى شود موانع و مشكلات در هنكام القاى هدف تجسم نشود زیرا موانعی برای رسیدن به هدف هستند برای تحقق هدف باید تلاش و پشتکار داشت

صفحه 30:
0 0 "- آرامش و تمركز تجسم هدف 00 ‏ال‎ a eee باورداشتن خود است اینکه به باورهای خود ایمان داشته باشیم تصوير ذهنى مثبت برنامه ريزى براى نيل به هدف است

صفحه 31:
1 ROOT pe ۱ eae Sa) ‎One ene ered ons)‏ تاك ‎foo Wee Re Fly sea) ‎ee eS es tet ee Ce Ren ‏ا‎ ‏ی تا ‎

صفحه 32:
بهترین زمان برای ایجاد ارتبطار با ضمیر ناخودآگاه و تجسم ا 62 ‎ne er eee een‏ ل ‎een Spe‏ ناخودآگاه و تجسم هدف پرداخت

صفحه 33:
و در پایان بهتراست بعداز اجرا کردن موارد فوق براى اينكه مطالب فراموش نشود مراحل مرور را انجام داد

صفحه 34:
لكان مرور اول ۱روز بعد از مطالعه و یادگیری مرور دوم ‎٠١‏ روز يس از مرور اول مرور سوم يك ماه يس از مروردوم جهارمين مرور ؟ ماه يس از مرور سوم و پنجمین مرور یکسال بعد از مرور چهارم

صفحه 35:
فهرست منايع 0 ۵۹4 ۳ <6- يادكيرى خلاق » فتح اله شجررى » انتشارات انجمن قلم طلا

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان