علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

عوامل پروژه های چالش برانگیز

IT PROJECT CHALLENGE

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عوامل پروژه های چالش برانگیز”

عوامل پروژه های چالش برانگیز

اسلاید 1: In The Name Of Godموضوع ارائه:عوامل پروژه های چالش برانگیزارائه کننده:ChallengesIT PROJECT

اسلاید 2: کشور ما هنوز دوران اولیه بلوغ خود را در عرصهIT تجربه میکند، دورهای سرشار از مسایل و چالش های گوناگون. چالش هایی که برخی از آنها به سیاستهای کلان کشور مرتبط و برخی دیگر زاییده دستاندرکاران تولید و توسعه آن است. از آنجا که بیشتر پروژه های نرم افزاری به نوعی با شکست مواجه میشوند ، نیاز به بررسی چالش های پیش روی است.

اسلاید 3: اگر زمان اتمام برنامه­ای پروژه شما دست نیافتنی است، کمی آن را به تعویق بیاندازید و با یک برنامه­ریزی مجدد میزان تأخیر را به دست آورید.۱. ضرب الاجل اتمام اگر منابع بیشتر در دسترس نیست محدوده کار را کاهش دهید.موارد غیر بحرانی را شناسایی کرده و موافقت کارفرما جهت تحویل این موارد بعد از تاریخ پایان مشخص شده را جلب نمایید. در هر صورت شما باید فعالیت­های برنامه­ریزی شده را بازبینی کرده تا حتی­الامکان مقدار فعالیت­ها را کاهش داده و پروژه را سریعتر تحویل دهید.اگر این تأخیر بیشتر از 10 درصد است سعی کنید با یافتن منابع بیشتر، پروژه را سریعتر تحویل دهید.

اسلاید 4: اگر بودجه شما به پایان رسیده است، سعی کنید سرمایه­گذار دیگری را جذب کنید تا بقیه بودجه مورد نیاز را تأمین کند. ۲. بودجه محدودسعی کنید به جای پیمانکاران از منابع داخلی خودتان استفاده کنید، زیرا معمولاً ارزان­ترند. به جای خرید ماشین­آلات، آنها را اجاره کنید. و در پایان اضافه­کاری کارمندان را کاهش داده و از آنها بخواهید در زمان­های بیکاری مرخصی بدون حقوق بگیرند.اگر مشکل جریان نقدینگی است، با تأمین­کنندگان مذاکره کرده و پرداخت هایتان را به تعویق بیاندازید.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید