eyde_fetr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عید سعید فطر”

عید سعید فطر

اسلاید 1: عیـد رمضـان آمـد و مـاه رمضـان رفتصد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

اسلاید 2:

اسلاید 3: گفتار امام سجاد به مناسب وداع ماه مبارك رمضان و استقبال عيد سعيد فطر پروردگارا! بر محمد و آل محمد درود فرست و مصيبت ما را در اين ماه جبران كن و روز فطر را بر ما عيدى مبارك و خجسته بگردان و آن را از بهترين روزهايى قرار ده كه بر ما گذشته است: كه در اين روز بيشتر ما را مورد عفو قرار دهى و گناهانمان را بشويى و بر ما ببخشايى گناهانى را كه در پنهان و آشكارا انجام داديم... خداوندا! در اين روز عيد فطر، كه براى مؤمنان روز عيد و خوشحالى و براى مسلمانان روز اجتماع و گردهمايى است، از هر گناهى كه مرتكب شده‏ايم و هر كار بدى كه كرده‏ايم و هر نيت ناشايسته‏اى كه در ضميرمان نقش بسته است‏به سوى تو باز مى‏گرديم و توبه مى‏كنيم، توبه‏اى كه در آن بازگشت‏به گناه هرگز نباشد و بازگشتى كه در آن هرگز روى آوردن به معصيت نباشد. بارالها!اين عيد را بر تمام مؤمنان مبارك گردان و ما را توفيق بازگشت‏به سوى خود و توبه از گناهان عطا فرما.

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10: رمضان سال93هم گذشت و آخرین سفره های ضیافت نور برچیده شد و آخرین سوره ها، دعاها، نیایشها و غزلها در اشتیاق معبود خوانده شد ... اشك بیقرارمان دیگر بار باریدن گرفت و از آن حضور بیكران برای یك مهمانی منور رمضانی دیگر وعده خواست، وعده ای سبز برای احساس ترنم زیبای بهار رمضان سالی دیگر. و رخصت حضور در میهمانی و ضیافت پرمعنویتی دیگر

اسلاید 11: بارالها، به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو می ‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته‏ات از تو خواستند و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خا لصت‏ به تو پناه بردند.

اسلاید 12: پروردگارا در این روز عزیز به خواب همکارانم آرامش، به بیداریشان آسایش، به زندگیشان عافیت، به عشقشان ثبات، به مهرشان وفا، به عمرشان عزت، به رزقشان برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما.

اسلاید 13: زندگي با همه وسعت خويشمحمل ساکت غم خوردن نيستحـاصلـش تن به قضـا دادن نيستاضطراب و هوس و ديدن و ناديدن نيستزندگـي کـوشش و راهـي شدن است زندگي جوشش و جاري شدن است از تمـاشـاگـه آغــاز حـيــات تا به آنجا که خـدا ميداندعید سعید فطر آغاز یک دوره جدید از زندگی ماست، فرصتی است دوباره، برای جبران کاستی های گذشته و ارتقا بخشیدن به حیات انسانی خودمان در جهت سعادت و بهروزی. در این روز خوب خدا از همه شما عزیزان التماس دعا داريم و امیدواريم این تحول ارزشمند سرآغازی برای موفقیت های روزافزون شما همکاران گرامی باشد .التماس دعا : امینی

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید