مدیریت و رهبری

غیبت کاری work absenteeism

work-absenteeism

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “غیبت کاری work absenteeism”

غیبت کاری work absenteeism

اسلاید 1: غیبت کاریwork absenteeism

اسلاید 2: عنوانغیبت کارینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعرهبری و مدیریتسطحسازمانی پیچیدگیکم

اسلاید 3: غیبت کاری الگو و عملی همیشگی از عدم موفقیت مناسب در کار است. تمایزی باید بین غیبت ها به دلایل مناسب (بیماری، دلایل پزشکی) و عدم حضور به دلایل نامناسب (غیبت بدون هیچ گونه دلیل موجه) ایجاد شده‌باشد. موارد حد واسط شامل مشکلات شدید شخصی یا خانوادگی، استرس، ناتوانی در کنار آمدن، کار بیش از حد می باشد. به طور عادی، کارکنان طبق قرارداد موظفند در ساعات خاصی در سرکار حاضر باشند. عدم برقراری ارتباط غیبت ها در زمان مناسب و تعدد غیبت های غیر موجه در نهایت ممکن است منجر به اخراج گردد. دلایل غیبت تنها به مساله فردی و شخصی مربوط نمی‌شود. عدم حمایت سرپرست محل کار، روابط ناسالم همسالان، شرایط کاری نامناسب و عدم وجود مشوق های مناسب به کار (پولی و غیرپولی) بر روحیه افراد تاثیر گذاشته و ممکن است منجر به افزایش غیبت گردد.اکثر سازمان ها بطور نزدیکی بر غیبت نظارت دارند. دلایل انجام این کار عبارتند از : • شناسایی کارمندانی که نقض قرارداد می‌کنند.• جستجو برای نشانه‌هایی از روحیه ضعیف در کار• شناسایی بیماری‌های مرتبط با کار (سندرم ساختمان بیمار).

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطروابط محل کار Workplace Relationshipsموضوعات پزشکی در محل کار Health lssues In The Workplaceمسائل پزشکی و صدمات محل کار Medical Issues And Workplace Injuries مزایانظارت بر میزان غیبت کارمندان می‌تواند باعث کاهش برخی موارد نادرست گردد.کاربردهاسازمان ها می بایست با نظارت مناسب بر وضعیت کارمندان ازافزایش غیبت آنان جلوگیری نمایند. معایبافزایش غیبت های غیرموجه کاری موجب اخراج فرد شده به سازمان از لحاظ کار و نیرو انسانی لطمه بزند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان