پزشکی و سلامت بیماری‌ها

فاضلاب های بیمارستانی

fazelab-bimarstani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فاضلاب های بیمارستانی”

فاضلاب های بیمارستانی

اسلاید 1: موضوع : فاضلاب های بیمارستانی به نام خدا

اسلاید 2: فاضلاب بیمارستانی چیستفاضلاب بیمارستانی از خطرناک ترین فاضلاب های تولید شده در محیط های بیمارستانی و درمانی انسان و دام می باشد که ورود آنها به طبیعت می تواند تاثیرات نامطلوب متعددی را به همراه داشته باشد. علاوه بر ایجاد بوی زننده و بد در محیط، این پساب های می توانند مشکلاتی از قبیل جهش ژنتیکی در انسان و همچنین تغییرات جنسی در ماهی ها را نیز سبب شود. به همین دلیل تصفیه فاضلاب  در بخش های درمانی اهمیت بسیار زیادی داشته و در حال حاضر نیز محدودیت های بسیار زیادی برای ورود این پساب ها به طبیعت اعمال شده است. 

اسلاید 3: مصرف آب در محیط های بیمارستانی بسیار زیاد می باشد و علاوه بر بخش عظیمی از آب ها که صرف شستشوی سطوح و سالن ها، سالن های رختشویی، رستوران و غیره می شود، بخشی نیز در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند. در پاسخ به این سوال که فاضلاب بیمارستانی چیست می توان گفت، به کلیه پساب های تولید شده در بیمارستان ها و واحدهای درمانی گفته میشود که به مواد دارویی، مواد ضدعفونی کننده و گند زداها و همچنین مواد شیمیایی و رادیواکتیوی آلوده هستند. هیچ یک از گروه های پساب های بیمارستان که حاوی مواد عفونی و دارویی و همچنین ادرار و مدفوع می باشند، به طور مستقیم امکان ورود به فاضلاب شهری و همچنین طبیعت را نخواهند داشت.فاضلاب بیمارستانی

اسلاید 4:  از مهم ترین مواد آلاینده موجود در این فاضلاب ها می توان به انواع داروهای هورمونی و آنتی بیوتیک ها اشاره نمود. علاوه براین، حجم بالایی از مواد حاوی رادیواکتیو نیز در فاضلاب این محیط ها وجود دارد که اغلب از بخش های پرتور درمانی بدست آمده و خطرات زیادی را به همراه دارند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید