پزشکی و سلامت بیماری‌ها

فایل پاورپوینت آزمایش اندازه گیری فشارخون علل ایجاد فشار خون و درمان آن

azmaysh-feshar-khoon

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فایل پاورپوینت آزمایش اندازه گیری فشارخون علل ایجاد فشار خون و درمان آن”

فایل پاورپوینت آزمایش اندازه گیری فشارخون علل ایجاد فشار خون و درمان آن

اسلاید 1: آزمایش اندازه گیری فشارخون علل ایجاد فشار خون و درمان آن

اسلاید 2: فشارخون   تعریف فشار خون: اولین بار استیفن هالس فیزیولوژیست انگلیسی فشار خون را در اسب اندازه گیری کرد. فشار خون عبارت است از فشاری که از طرف جدار بطن چپ به خون وارد می شود و این جریان خون فشاری بر دیواره رگ ها وارد می کند که در اصطلاح فشار خون می گویند. فشار خون از دو جزء اساسی فشارخون سیستولیک و فشار خون دیاستولیک تشکیل می شود.

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: فشارخون سیتولیک : به حداکثر فشار ایجاد شده از طرف قلب گویند که بر دیواره آئورت وارد می آید و چون گرفتن آئورت دشوار بوده و با توجه به اینکه فشار در امتداد یک سطح یکسان است فشار را در سطح آئورت و در ناحیه بازو اندازه گیری می کنند.فشار خون دیاستولیک: به حداقل فشار ایجاد شده از طرف قلب به دیواره آئورت را گویند که این حالت در زمان استراحت قلب ایجاد می شود. بنابراین فشار سیستولیک حداکثر فشار وارد ه بر عروق و فشار دیاستولیک حداقل فشار وارده بر عروق محسوب شده و به صورت کسر بیان می گردد مثل  ۱۲۰ بر روی ۷۵  (۱۲۰/۷۵) میلی متر جیوه یا (12/75)

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید