سایر تحقیق و پژوهش

فرآیند تجزیه و تحلیل سیستم

tahlil-seystem

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند تجزیه و تحلیل سیستم”

فرآیند تجزیه و تحلیل سیستم

اسلاید 1: فرآیند تجزیه و تحلیل سیستمنام استاد:نام دانشجو:

اسلاید 2: مقدمه فرایند تجزیه و تحلیل شامل مراحل مختلفی است و این مراحل باید با توجه به چارچوب و قواعد خاص خود و به ترتیب اجرا شوند. هر کدام از مراحل تجزیه و تحليل، شامل فعالیت ها و وظایف معینی هستند که تحلیل گر باید آنها را به دقت اجرا کند.

اسلاید 3: ابزارهای طبقه بندی اطلاعات برای طبقه بندی و تلخيص داده ها و اطلاعات جمع آوری شده، معمولا تحلیل گران سیستم از نمودارها و جداول استفاده فراوان می کنند و از این طریق در افزایش سرعت و دقت و کاهش زمان و هزینه انجام عملیات تجزیه و تحلیل داده ها برای تولید اطلاعات استفاده می کنند.

اسلاید 4: روش های گرد آوری دادهها مطالعه اسناد و مدارک سازمانی تحلیگران و مدیران در برخی شرایط، نیاز مند گردآوری اطلاعات مربوط به عملکرد گذشته سازمان می باشند؛ لذا در این شرایط تحلیل گر اقدام به جمع آوری داده ها از طريق مطالعه و بررسی اسناد و مدارک و فرم های سازمانی می نماید.

اسلاید 5: مشاهده مشاهده از روش های پویای جمع آوری اطلاعات است که در آن رفتار و عملکرد و ویژگی ها و مشخصات اجزای سیستم، واحدها، افراد و دستگاهها و ارتباط بین آنها از جنبه های مختلف بررسی و ثبت می گردد.

اسلاید 6: انواع روش های مشاهده مشاهده مستقیم: در این نوع مشاهده، تحلیل گر به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه، اقدام به جمع آوری اطلاعات از طریق مشاهده می کند. و مشاهده غیر مستقیم: در این نوع مشاهده، تحلیل گر با واسطه از طریق عکس و فیلم به جمع آوری اطلاعات در ارتباط با موضوع مورد نظر می پردازد.مشاهده رسمی: این نوع مشاهده، به صورت رسمی و آشکار به منظور جمع آوری اطلاعات از موضوع با واحد مورد نظر انجام می شود.مشاهده غیر رسمی: این نوع مشاهده، به صورت غیر رسمی بدون اطلاع افراد سازمان از عملکرد و ماموریت تحلیل گر، صورت می گیرد. مشاهده مشارکتی :در مشاهده مشارکتی، آناليست (مشاهده کننده در واحد مدنظر به عنوان همکار به فعالیت پرداخته و از این طریق، به گردآوری اطلاعات می پردازد.: در مشاهده غير مشارکتی، آناليست (مشاهده گر)، ساختار و عملکرد سیستم را بدون دخالت در آن و با مطرح شدن به عنوان همکار، مشاهده می کند.

3,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید