آموزشعلوم انسانی و علوم اجتماعیادبیات و زبانسایر

فرآیند تدریس درس 12 فارسی نهم

صفحه 1:
فارسی سوم متوسْطه اول ف رآیند تدریس درس دوازدهم

صفحه 2:

صفحه 3:
Oe فرایند ازد تدريس درس دوازده

صفحه 4:
ار ۱ ake cae ۱ ‏الق) فزيادهائ‎ نب به تشنه ای > دا ۱ ا ج) ماه که چون ظرفی سبعگون می در عشد. )8 ل ل ‎rea or‏ ا لل تر ل و) ابلسن زهره ندازد که گرد او ‎rere‏ كاك ا .5( خسسبه وی داد.

صفحه 5:
‎-١‏ ی ‏ی ‎eee ean‏ و ‏ج) چشم در چشم آفق می"دوخت.: 0 ‎pg kee rye Cr ae eae aes‏ ايو الاب ‎Okd‏ ل ال ‎al‏ تن ات ‎Se‏ ‏شم تیوه الا ریا کی و موس ‎Soa‏ ‎

صفحه 6:
٩ Ne SR we vce ‏ا‎ errs neg هب نوع,فعل هأى جملهيهاى زيز را ‎Coe Denton‏ الت) برای جه به ماه واستاره می اندنشی؟ ب) آن ها آبروی دو

صفحه 7:
Gee )6( 5 ‎Se re ne 1”‏ ‎a2‏ ۳ آشنایی با توصیف و کاربرد آن

صفحه 8:

صفحه 9:
با,تصاویر گفت,و,کو کنیدد

صفحه 10:
گروه های اسمی « بام گلشن جان » و « نردبان » مسند هستند. تشیه: تشبيه علم دين به بام تشبيه جان به گلشن تشبيه عقل و حس به نردبان و سح علم و شناخت دين مثل بام نقطه اوج و ترقّى جان انسانى است که ‎eta ols‏ این رظن و ‎oer a Pca‏ بانند دنر دبانی امسر

صفحه 11:
سرشار: لبریز: ریختن از سر ( شار: ریختن ) مرز مکانی و رنگ روزگار ویژه ای ندارد: سخنان پیامبر محدود به زمان و مکان خاصی نیست. فراتر از زمان ها و مکان هاست.) طنین: صدا . آواز مشتاق: علاقمند . شوق زده فراتر: بالاتر ‎Fa‏ آبشخور: چشمه . سرچشمه ‏ پیاندبازتاب ۱ مارضه واکنشن گشاده روی: خندان " شادان جمله:تمام . همه یکسره رنجور: بیمار . رنج کشیده . غمگین قهر: ضد آشتی. پیوند دوستی دو نفر به بخورد و همدیگر را ترک کنند.

صفحه 12:
aes کتابی حدیثی از سخنان پیامبر اکرم(ص) که از منابع وحدیثی معتبر شیعه و سنت اهل (کتب اربعه و صحاح سته) فراهم شده و بدنه اصلی آن را احادیث اجتماعی و اخلاقی تشکیل می‌دهد. همه احادیث. اعراب گذاری شده و ترجمه هر روایت در صفحه روبروی آن امده و منبع هر حدی در پایان کتاب ذکر شده است. این انز را بهاءآلدین حرمشاهی و شنعود انضاری آترجمه و تدوین کرده‌اند.

صفحه 13:
5 ی تيدع 25 3

صفحه 14:
پس فعل کمکی ماضی بعید « بود » است و فعل کمکی ماضی التزامی « باش » حالا نوع هریک از فعل ها را با ساختارشان توضیح دهید: رفته ام , رفته ای ۰ رفته است . رفته ایم . رفته اید ۰ رفته اند ی اس اعی ‎cra pel mts oe Unie‏ ۰ ی راد نوشته بودم . نوشته بودی . نوشته بود. نوشته بودیم . نوشته بودید . نوشته بودند حالا با مصدر « رسیدن » دو نوع فعل ماضی بعید و ماضی التزامي بسازید.

صفحه 15:
در درس ه ,چه معتی |

صفحه 16:
؟- بت زثر,از كدامةاترا و در جه قالنى,اسيث؟ 2۰ ‏سنابی» مثنوی‎ dvs (Cat ‏ب) گلستان سعدی تك بيت"‎ 7۰ ‏ج)مثئوی معنوی ؛ مثنوی‎ ‏د) کلشن آزادی» رل‎

صفحه 17:
2۳ در بشت زیر خِنك تشه وجود دارد؟ 0 enter ‏ل‎

صفحه 18:
۵)خرشاهی و منود اتصاری 7

صفحه 19:
۵-در جمله‌های زیز کدام گزینه*متمم است؟ 6 ۱ an Cer ag oe etre recom ere Cea et

صفحه 20:
ا 11 )ای "ب) هم شین 7 ج‌ ١ ‏لير‎ .

صفحه 21:
الف) اشواف: ج) آگاه ی ‎eM.‏

صفحه 22:
ka a sale ١ ‏ج)مظارع تم‎ 7 ‏د) مضارع التزامی‎

صفحه 23:
‎ey ed oe ee ee‏ دارد؟ ‏لت ‎gil‏ ال ا ‏"ب)ماضی مستمو 7 ‎ ‏دا ماضی مطلق ۱ ‎ ‎

صفحه 24:
الف) ماضی تقلی ۳ ع( ‎eek‏ افیا oh ee (o-

صفحه 25:

صفحه 26:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان