علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

فرآیند تدریس درس ۱۶ فارسی نهم

dars16-farsi14

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند تدریس درس ۱۶ فارسی نهم”

فرآیند تدریس درس ۱۶ فارسی نهم

اسلاید 1: فرآیند تدریس درس شانزدهمفارسی سوم متوسّطه ی اوّل

اسلاید 2:

اسلاید 3: فرایندتدریس درس شانزدهآرزواهداف درسآزمون تشخیصیایجاد انگیزهروش تدریسنکات کلیدی درسدانش زبانی ارزشیابی تکوینیارائه تکلیف

اسلاید 4: ارزشیابی تشخیصی ( گروهی)1- معنی واژه ها را بیان کنید. فروغ ، مزار ، قائل شده اند ، خضوع ، عافیت ، مطیع 2- ترکیب « پیدای پنهان » چگونه ترکیبی است و چه ویژگی دارد؟3- درباره کتاب « توحید مفضّل » چه می دانید؟4- بیت زیر را معنی کنید و نقش کلیه واژه ها بیان کنید. جهان جمله فروغ روی حق دان حق اندر وی ز پیدایی است پنهان5- چرا خداوند نعمت تفکر و اندیشیدن را به انسان بخشید؟6- قید را در جملات زیر پیدا کنید. هروز از خواب بیدار می شدم و تند دست و صورتم را می شستم و دوان و دوان می رفتم.

اسلاید 5: اهداف آموزشیآشنایی با نمونه ای از ادبیّات جهان و شعر ویکتور هوگوآشنایی با « نوشته های نویسندگان خارجی و سایر ملّت ها»آشنایی با نمونه ای از آثار و محتوای ادبیّات جهانتقویت حس نیکی و نیکوییآشنایی با ساختار واژه ها : ساده ، مشتق و مرکّبشناخت مختصری درباره ویکتور هوگو

اسلاید 6: روش تدریسروش های پیشنهادی:کارایی تیماعضای گروه

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید