کسب و کار فروش و بازاریابی

فرآیند صادرات و واردات

saderat_va_varedat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 30 اسلايد در این پاورپوینت به صورت فشرده فرایند صادرات و واردات را یاد میگرید در ضمن انواع صادرات و واردات نیز خواهید آموخت.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2181 بازدید, 26 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند صادرات و واردات”

فرآیند صادرات و واردات

اسلاید 1: صادرات و وارداتغلام یحیی حسینی

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهبسیاری از کشور های توسعه یافته، تجارت بین المللی به خصوص صادرات را محور توسعه پایدار می دانند. اهمیت و ضرورت حضور کالاهای ساخت یک کشور در بازار های جهانی و در فضای اقتصاد بین المللی از مهم ترین عوامل توسعه است، بطوری که نقش و اثر تجارت خارجی و صادرات کالای غیر نفتی در این بین به اندازه مهم است که اغلب اقتصاددانان آن را یکی از مسیر های اصلی نیل به رشد و توسعه اقتصادی کشور ها می دانند.

اسلاید 4: تعریف صادرات:صادرات یک اصطلاح تجاری به معنای خروج کالا از قلمروی گمرکی یک کشورمی باشد.صادرات عبارت است از فروش یا عرضه خارجی کالاها و خدمات یک کشور به کشور های دیگر در ازای دریافت کالا، خدمات، ارز، طلا، تسویه بدهی ها و یا به منظور کمک های بلاعوض، تعمیر، تکمیل و یا شرکت در نمایشگاه ها است.انواع صادراتصادرات موقتی: خارج کردن کالا به صورت موقت جهت اشتراک د نمایشگاه ها و دو باره برگرداندن کالا در کشور.صادرات دایمی: خارج کردن کالا برای فروش در کشور های خارجی.

اسلاید 5: صادر کننده کی است؟شخصی حقیقی که دارای کارت معتبر بازرگانی باشد.فرد صادر کننده به دو طریق کالا ها را میتواند صادر کند.دارای کارخانه تولیدی است.کالا را خریداری نموده بعدا صادر میکند.

اسلاید 6: کارت بازرگانی:بر اساس تعریف گمرک، کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخصی حقیقی باشد چه شخصیتی حقوقی، می‌تواند با داشتن آن اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا کند. این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل‌کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در بر دارد.شرایط اخذ کارت بازرگانیداشتن حد اقل 21 سال تمام.برگ پایان خدمت نظام  و یا برگ معافیت برای آقایانداشتن سه سال سابقه فعالیت های تجاری / تولیدی به تائید دونفر از دارندگان کارت بازرگانی و یا داشتن مدرک مجوز تولید صادره یکی از وزارتخانه متبوعداشتن محل کسب ( متناسب با رشته فعالیت ) اعم از ملکی/استیجاریداشتن دفاتر قانونی با ارائه اظهار نامه های ثبتی.داشتن حساب جاری معتبر نزد یکی از بانک‌های عامل کشور.

اسلاید 7: چرا صادرات مهم است؟

اسلاید 8: فرایند صادرات:

اسلاید 9: تأسیس شرکت:Establishing an Organisationتأسیس یک شرکت برای انجام کلیه امور اقتصادی به صورت رسمی ابتدا باید یک شرکت سهامی عام یا خاص تأسیس نمود و امور مربوط به سرمایه مالی، نیروی انسانی، مالیاتی و … را انجام داد. سپس به امور مربوط به تولید یا خرید و فرآوری یک کالا اقدام کرد و سپس مراحل صادرات یک کالا را آغاز نمود.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید