fraaynd-prstaari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند پرستاری”

فرآیند پرستاری

اسلاید 1: فرایند پرستاری و مراحل ان

اسلاید 2: فرایند پرستاری:تعریف پرستاری:پرستاری ترکیبی است ازعلم و هنر و مهارت علم پرستاری،تشخیص و انجام عکس العمل های ضروری است نسبت به مشکلات،که به صورت بالفعل و بالقوه ظهور می کند.

اسلاید 3: فرآیند پرستاری:روش منظم و سازماندهی شده ارائه مراقبت پرستاری است که به شناسایی و درمان واکنش های اشخاص یا گروه ها ،نسبت به تغییرات احتمالی وضعیت سلامت آنها متمرکز می شود.فرایند پرستاری به این دلیل سازماندهی شده است که باید از پنج مرحله پشت سر هم ووابسته به هم تشکیل شود که عبارتند از:بررسی.تشخیص.برنامه ریزی.اجرا.ارزشیابی

اسلاید 4: مشخصات فرایند پرستاری:1- پویا است2- بیمار محور است3-هدف گراست4-انعطاف پذیر است 5مشکل مدار است6-فرایند پرستاری . فرایند تفکر است.

اسلاید 5: مراحل فرایند پرستاری:بررسی تشخیص برنامه ریزی اجرا ارزیابی

اسلاید 6: بررسی Assessmentبررسی عبارت از جمع اوری اطلاعات سیستماتیک و سازماندهی شده به منظور تعیین وضعیت سلامت مددجو ومشخص کردن الگوهای تطابقی مددجو.

اسلاید 7: بررسی Assessment:بررسی باید با دقت و تامل کافی صورت می گیرد. منابع اطلاعات: 1-اولیه:بیمار 2-ثانویه:خانواده وبستگان 3-گزارش های پرستاری 4- سایر اسناد:جواب آزمایشگاه، سی تی،گزارش پزشکی توجه: اطلاعاتSubjective dataیانشانه ها((Symptom اطلاعاتobjective dataعلائمsignکه توسط پرستار مشاهده و اندازه گیری می شود

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید