feraamaasooni-dr-iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فراماسونری در ایران”

فراماسونری در ایران

اسلاید 1: فراماسونری در ایرانتهیه و تنظیم: محمد جواد شاکری معلم راهنما: آقای احمد زادهسال تحصیلی ۹۹-۰۰

اسلاید 2: آیه 119 سوره نساءو آنها كه شيطان را به جاي خدا ولي خود برگزينند زيان آشكاری كرده‏اندآیه 120 سوره نساء به آنها وعده مى‌دهد و به آرزوشان مى‌افكند و شيطان آنان را جز به فريب وعده ندهدپرستش شیطان در قرآن

اسلاید 3: فراماسونری: کلمه ماسون یعنی بنا و فری ماسون یعنی معمار ازاد.ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی و یک جمعیت سری است که کسی نمی تواند براحتی در ان نفوذ کند و به ارکان دولتهای جهان و اکثر وجوه سیاسی-اقتصادی و فرهنگی جوامع سلطه یافته است و بسیار هم ازادانه عمل می کنند. مکان تصمیم گیری انها لژ نامیده می شود که پایه تعلیمات خود را از حکومت طاغوتی و شیطانی مصر باستان کسب کرده اند که نمونه های ان را در نمادهایی مثل اهرام و نقوشی که در سراسر لژها و نشریات ماسونی به چشم می خورد را می توان نام بردنماد گرایی در فراماسونریفراماسونری خودش را به عنوان یک سیستم زیبا از اخلاقیات، پنهان در حکایت و تمثیل و مصور در نمادها توصیف می‌کند.نظریه فروید: تبلیغات در ناخوداگاه ما تاثیر می گذارد و آن را به راحتی می پذیریم.نظریه پیام رسانی زیرآستانه:این نوع پیام رسانی نوعی تبلیغ است بدین صورت که پیامی را داخل محتوای یک تصویر یا عکس جاسازی می کنند بگونه ایی که شما متوجه ان نمی شوید اما این پیام به صورت خودکار در ناخوداگاه شما نقش می بندد.

اسلاید 4: منشأ فراماسونریفراماسونری عمده ی تعلیمات خود را از حکومت طاغوتی و شیطانی مصر باستان کسب کرده است، هر چند تعالیم اندکی نیز از بقیه ی حکومت های الحادی فراگرفته است. ماسونها بناهای خدمت گذار به فراعنه مصر بوده اند که یکی از افتخارهای آنها اهرام ثلاثه مصر استبا ظهور حضرت موسی و نابودی مصریان قوم بنی اسرائیل به طرف خدا پرستی سوق داده شدند .پس از وفات حضرت موسی بنی اسرائیل دوباره به عقائد شرک آلود خود که در مصر داستند بازگشتند و در صحرای سینا با علوم جدید مثل نجوم آشنا شده بودند . بعد از حضرت موسی با چند واسطه حضرت سلیمان پیامبر قوم بنی اسراییل شد . اوج قدرت یهودیان در حکومت حضرت سلیمان بود. در این زمان آنها سحر آموختند و تا به الان نیز سحر یکی از ابزار قدرت آنها است.

اسلاید 5: Add a footer5

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید