کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

فرایند برنامه ریزی نیروی انسانی

farayande-barnamerizi-niroye-ensani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرایند برنامه ریزی نیروی انسانی”

فرایند برنامه ریزی نیروی انسانی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: ((دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس))مدیریت منابع انسانیعنوان: فرایند برنامه ریزی نیروی انسانیاستاد ارجمند جناب آقای دکتر کاریپژوهشگران : علی رجب زاده الهام سلمانی صفابهار 1400

اسلاید 3: مقدمه هر سازمانی برای نیل به اهداف خویش به منابع مالی، منابع فیزیکی و منابع انسانی نیاز دارد. برنامه ریزی نیروی انسانی که امروزه از مهمترین وظایف مدیریت منابع انسانی به شمار می آید، در ابتدا به عنوان مرحله ای مهم در فرایند مدیریت منابع انسانی چندان جدی گرفته نمی شد و بیشتر جنبه تشریفاتی داشت؛ ولی به مرور، اهمیت آن به عنوان یکی از وظایف مهم مدیریت در سازمان شناخته شد.

اسلاید 4: برنامه ریزی نیروی انسانی برنامه ریزی نیروی انسانی فرایندی است که به وسیله آن سازمان معین می کند که برای نیل به اهداف خود به چه تعداد کارمند، با چه تخصص و مهارتهایی، برای چه مشاغلی و در چه زمانی نیاز دارد.برنامه ریزی نیروی انسانی فرایندی است که به وسیله آن نخست کم و کیف نیازهای سازمان به نیروی انسانی تجزیه و تحلیل می شود و سپس با اتخاذ سیاستها و رویه های مناسب و با طراحی سیستمها و مکانیسمهایی، این نیازها رفع می شود.هدف از برنامه ریزی نیروی انسانی ، تامین ، استخدام و حفظ کارکنانی است که بقا و توسعه سازمان به وجود آنها بستگی دارد.

اسلاید 5: مراحل برنامه ریزی نیروی انسانی فرایند برنامه ریزی نیروی انسانی از پنج مرحله تشکیل شده است:تعیین موجودی نیروی انسانی در سازمان؛مطالعه و بررسی اهداف آتی سازمان؛برآورد نیاز سازمان به نیروی انسانی(تقاضا برای نیرو با توجه به اهداف آتی)؛برآورد عرضه نیروی انسانی ( از منابع داخلی و خارجی)؛مقایسه عرضه و تقاضای نیروی انسانی و تعیین سیساتهای پرسنلی سازمان بر آن اساس.

45,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید