مدیریت و رهبری

فرسایش نیروی‌ کار Attrition

Attrition

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرسایش نیروی‌ کار Attrition”

فرسایش نیروی‌ کار Attrition

اسلاید 1: فرسايش نيروي‌ كارAttrition

اسلاید 2: عنوانفرسايش نيروي‌ كارنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمنابع انسانیسطحسازمانی پیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: فرسایش، اصطلاح مدیریت منابع انسانی است که میزانی بوده که در آن نیروی کار به تدریج و با توجه به خروج کارکنان یک شرکت از طریق راه‌های طبیعی مانند بازنشستگی، استعفا و مرگ کاهش می‌یابد، توصیف می‌شود. این مساله برخلاف کاهش‌های کار اجباری (اخراج‌های فردی و دسته‌جمعی) می‌باشد. این نوع از کاهش کارکنان، یکی از راه‌هاییست که شرکت می‌تواند هزینه‌های نیروی کار خود را کاهش دهد.بمنظور جلوگیری از متارکه روابط کارمند، شرکت‌ها بطور معمول از تعدادی مکانسیم استفاده می‌کنند : • افزایش تعهد سازمانی کارکنان• تنظیم اهداف روشن خود. مقایسه با مدیریت توسط اهداف• مطابقت دادن درست کارکنان با شغلشان• فرصت‌دادن به کارکنان برای رسیدن به پتانسیل خود• دادن اتاق، قدرت و صلاحدید به کارکنان جهت انجام رساندن اهدافشان• اختصاص کار پر معنی به کارکنان • آگاهی مناسب کارکنان در مورد مسائل مربوطه • گوش دادن به کارکنان• ایجاد محیط کار سالمگاهی اوقات فرسایش بصورت داوطلبانه انجام می‌پذیرد و در آن کارکنان با خواسته خود و توافق با سازمان از آنجا خارج می‌شوند. ترک کار برای پیشرفت و رفتن به جایی بهتر، نقل مکان از شهر یا کشور به جایی دیگر، تغییرات در سبک مدیریت، ساختار شرکت، یا دیگر جنبه‌هایی از شرکت ممکن است باعث ترک کارکنان بطور داوطلبانه شده (فرسایش داوطلبانه) و در نتیجه میزان فرسایش بالاتر می‌رود. دیگر عللی که ممکن است باعث فرسایش گردد زمانی است که شرکت بطور کامل شغلی را حذف می‌کند. بعنوان مثال شرکت آمریکایی هول فودز مارکت در سال 2015 تصمیم گرفت از شر بسیاری از مشاغل بمنظور پیروی از استراتژی کسب‌وکار جدید رها شود لذا در این وضعیت بسیاری از کارکنان خود را به دلیل فرسایش از دست داد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت کارکنان Staff Managementخودآزمون فرسودگی شغلی Burnout Self-Testاستخدام Employabilityتوانمندسازی کارمندان Empowerment Of Employees مزایافرسایش یکی از راهکارهای مناسب در جهت کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از افزایش بدهی بوده و از مزیت‌های آن می‌باشد. کاربردهااز جمله کاربردهای فرسایش در زمانی است که شرکت با خطر افزایش بدهی و بسته شدن مواجه شده یا قصد تغییرات ساختاری و اعمال استراتژی جدیدی در خود دارد. معایباز دست‌دادن مشتریان حرفه‌ای، کاهش نیروی انسانی و در پی آن بیکاری از جمله معایبی بوده که فرسایش با خود به همراه دارد. فرسایش عموما دارای اثرات منفی می‌باشد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان