علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

فرضیه تکامل و ابهامات آن

farzie_takamol_va_ebhamate_an

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. زهرا رقیبی

    خیلی زشته که یک اسلاید تک رو ۹ هزار تومن بفرشین خجالت بکشید

نظر خود را بنویسید

فرضیه تکامل و ابهامات آن

اسلاید 1: فرضیه تکامل و ابهامات آن؟؟؟ سخنرانی علمی (پرسش و پاسخ) بسمه تعالیسخنران: جناب آقای دکتر افشار محمدیان برگزار کننده: گروه زیست شناسیزمان: چهارشنبه 94/12/12 ساعت 13:30 مکان: سالن سهروردی چكيدهنظريه تكامل كه در قرن نوزده ميلادي پس از انتشار كتاب منشأ گونه ها (The Origin of Species)در سال 1859 ميلادي توسط چالز داروين (Charles Darwin) مطرح شد، در ابتدا بيشتر جنبه ايدئولوژيكي داشت، ولي به تدريج جنبه علمي به خود گرفت و برخي از محققين شواهد علمي را در اثبات اين نظريه مطرح كردند و با توجه به گستره ي وسيع و روزافزون حمايت از اين نظريه، در عين وجود ابهامات علمي متعدد، در برخي محافل علمي و اجتماعي به گونه اي مطرح مي شود كه حكايت از قطعيت نظريه ي مذكور دارد. در اين سخنراني ابتدا در مورد فلسفه تكامل بر اساس نظر داروين و ديگر مدافعان اين نظريه و اركان وجودي اين نظريه از قبيل تصادف، انتخاب طبيعي و جهش و نيز فلسفه تكامل از منظر ديني مباحث لازم مطرح خواهد شد و سپس آمار نسبي طرفداران نظريه تکامل در برخي از كشورهاي توسعه يافته جهان ارائه مي شود تا معلوم شود برخلاف ذهنيت موجود، چه درصدي از مردم كشورهاي مختلف جهان به قطعيت نظريه ي مذكور اعتقاد دارند. سپس ميزان تأييد فسيلهاي يافت شده از ادوار و امكنه مختلف تاريخي و جغرافيايي از نظريه تكامل مستنداتي ارائه و بررسي خواهد شد. مبحث انفجار كامبرين و پيدايش ناگهاني موجودات متنوع و متعدد در دوره ي كوتاهي از نظر زماني از مباحث ديگر سمينار خواهد بود.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان