علوم مهندسی معماری و عمران

فرمت ارایه پوستری مقالات پذیرفته شده در اولین همایش ملی معماری و شهرسازی

formate_postere_memari_va_shahr_sazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرمت ارایه پوستری مقالات پذیرفته شده در اولین همایش ملی معماری و شهرسازی”

فرمت ارایه پوستری مقالات پذیرفته شده در اولین همایش ملی معماری و شهرسازی

اسلاید 1: دبیرخانه دائمی همایش: ملایر، پارک سیفیه، بلواردانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، گروه معماری و شهرسازی وبسایت همای malayerarchconf.ir :پست الکترونیک info@malayerarchconf.ir :فرمت ارایه پوستری مقالات پذیرفته شده در اولین همایش ملی معماری و شهرسازی (عنوان مقاله حداکثر در 12 کلمه با قلم ب.تیتر pt. 60پررنگ)----- يک سطر فاصله (ب.نازنين pt. 32 پررنگ) -----نام و نام خانوادگي نويسنده اول *، نويسنده دوم، ... در يك يا دو سطر. از ذكر عناويني نظير مهندس و يا دكتر و ... در ابتداي اسامي خودداري شود نام و نام خانوادگي نويسندگان به صورت کامل ذکر شود. (همراه با پسوند) (ب.نازنين pt. 32 پررنگ)*- نويسنده مسئول: درجه علمي و رشته تخصصي (يا سمت كاري) نويسنده اول (ب.نازنين pt. 28، راست چين)2- درجه علمي و رشته تخصصي (يا سمت كاري) نويسنده دوم (ب.نازنين pt. 28، راست چين)آدرس كوتاه نويسنده اول (ب.نازنين pt. 28 ايتاليك) ، آدرس پست الكترونيك(Times New Roman 27 pt. Italic)آدرس كوتاه نويسنده دوم (ب.نازنين pt. 28 ايتاليك) ، آدرس پست الكترونيك (Times New Roman 27 pt. Italic)چکیده و مقدمهبه منظور يكسان سازي مجموعه مقالات پوستری كنفرانس لازم است كه همة مقالات با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تايپ شوند. اين راهنما به نويسندگان مقالات كمك مي‌كند تا مقالة خود را با طرح مورد قبول كنفرانس برای ارائه به صورت پوستر تهيه نمايند. توجه شود كه فرمت ظاهري اين راهنما و نگارش آن منطبق بر دستورالعمل مورد قبول کنفرانس است. براي ساخت پوستر، فقط از نرم افزار مايكروسافت پاورپوینت با امكانات فارسي استفاده كنيد. متن اصلي مقاله به صورت دو ستونی با قلم (فونت) ب.نازنين و اندازة pt. 20 یک و نیم فاصله (1.5 space) تهيه شود. عنوان همة بخش‌ها با قلم ب.تیتر و اندازه 36پررنگ و عنوان زيربخش‌ها با قلم ب.نازنين و اندازه 28 پررنگ تايپ شود. عنوان هر بخش يا زيربخش، با يك خط خالي فاصله از انتهاي متن بخش قبلي تايپ و شماره‌گذاري شود. خط اول همة پاراگراف‌ها بايد داراي تورفتگي به اندازة cm 1باشد. برای کلیه متون از حالت پاراگراف از راست (متن از راست به چپ)- حالت Justify- و براي تدوين مقالات لاتين نيز بايستي کليه موارد مندرج در اين دستورالعمل رعايت شود و تنها فرق آن اين است که براي مقالات لاتين بايد از قلم Times New Roman با اندازه فونت يکي کمتر از حالت فارسي معادل آن استفاده شود. (خواهشمند است ابتدا فونت های ارائه داده شده را نصب نمایید.)نتایج مقاله: وجود بخش جمع‌بندي و نتيجه‌گيري پس از متن اصلي مقاله الزامي است.منابعمراجع در انتهاي مقاله به همان ترتيبي كه در متن به آنها ارجاع مي‌شود، مي‌آيندنویسندگان محترم توجه داشته باشند اندازه پوستر 70* 100سانتی متر و به صورت عمودی می باشد. اگر متن خود را در فایل فعلی کپی کنید اندازه صفحه و اندازه فونت ها تا حدود زیادی حفظ خواهد شد و با کمی اصلاحات به فرمت مورد نظر برای همایش می رسید. رنگ زمینه را تغییر ندهید و حتی الامکان از نمودار ها ، اشکال و جداول رنگی استفاده نمایید تا موضوع مور بحثتان در یک نگاه کوتاه به بینندگان منتقل شود.بودن لوگوی همایش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در بالای پوستر الزامی است.یافته های تحقیق:یافته های تحقیق:

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید