علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

فرمت های رایج ذخیره سازی صدا

formathaye-zakhiresaazi-seda

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 15 اسلاید فرمت های صوتی به طور کلی فرمت صوتی به دو دسته تقسیم می شود : فرمت صوتی فشرده نشده (Uncompressed Audio Format) فرمت صوتی فشرده شده (compressed Audio Format)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1602 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرمت های رایج ذخیره سازی صدا”

فرمت های رایج ذخیره سازی صدا

اسلاید 1: فرمت های رایج ذخیره سازی صدا

اسلاید 2: فرمت های صوتیبه طور کلی فرمت صوتی به دو دسته تقسیم می شود :فرمت صوتی فشرده نشده (Uncompressed Audio Format)فرمت صوتی فشرده شده (compressed Audio Format)

اسلاید 3: فرمت صوتی فشرده نشده (Uncompressed Audio Format) این دسته شامل فرمت های AIFF, PCM, BWF, AU می باشد. به عنوان مثال می توان به سی دی های موزیکی اشاره کرد که حداکثر 18 تراک موسیقی در آن وجود دارد، فرمت این سی دی های موجود، PCM می باشد.نکته : برای کپی کردن فایل هایی با این فرمت ها در کامپیوتر یا موبایل، نیاز به نرم افزار و یا سخت افزار های خاصی می باشد، که می توان به کمک آن ها بدون فشرده سازی با فرمت WAV در ویندوز و با فرمت AIFF در اپل، دخیره کرد.نکته : فرمت صوتی فشرده نشده (Uncompressed Audio Format)، معمولا برای استودیو ها و مراکز بزرگ فروش کارایی دارد. زیرا در صورت ذخیره فایل های صوتی طولانی (به طور مثال یک ساعته) بر روی کامپیوتر، تقریبا فضایی معادل یک سی دی (حدودا 700 MB) بر روی هارد اشغال می کند.

اسلاید 4: فرمت صوتی فشرده شده (compressed Audio Format) به طور کلی این دسته از فرمت های صوتی به دو دسته تقسیم می شوند :فرمت صدای فشرده شده به همراه افت کیفیت (Lossy Compressed Format)فرمت صدای فشرده شده بدون افت کیفیت (Lossless Compressed Format) قبل از هر چیزی لازم است با دو اصطلاح Coder و Decoder آشنا شوید :به نرم افزار هایی که عملیات گرفتن داده های دیجیتالی و تبدیل آن ها به داده های دیجیتالی دیگر اما با حجم کمتر را انجام می دهند، کد کننده یا به اصطلاح Coder می گویند.همچنین برای بازسازی مجدد همین داده های فشرده یا به عبارتی خارج کردن داده های اصلی از فایل فشرده شده، نیازمند به برنامه های مجزایی است، که به آن کد شکن یا به اصطلاح Decoder می گویند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید