معماری و عمران

فرهنگسرای خاوران (جوان)

farhangsaraye_khavaran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
۱۵ اسلاید این فرهنگسرا که در جنوب شرق تهران واقع شده است و در منطقه ۱۵ شهرداری تهران قرار دارد، یکی از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی جنوب تهران است که از یک سو به بوستان فداییان اسلام و از سوی دیگر در کنار مرکز تئاتر حرفه‌ای تهران قرار دارد. توضیحات عکس فضای خارجی و داخلی پلان مقطع
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
934 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگسرای خاوران (جوان)”

فرهنگسرای خاوران (جوان)

اسلاید 1: فرهنگسرای خاوران(جوان):

اسلاید 2: مکان قرار گیری:این فرهنگسرا که در جنوب شرق تهران واقع شده است و در منطقه 15 شهرداری تهران قرار دارد، یکی از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی جنوب تهران است که از یک سو به بوستان فداییان اسلام و از سوی دیگر در کنار مرکز تئاتر حرفه‌ای تهران قرار دارد.تاریخچه:اولین گام احداث «فرهنگسرای‌ خاوران» در بهار سال 1372 و در زمان مدیریت غلامحسین کرباسچی بر شهرداری تهران برداشته شد و از دوازدهم تیرماه همان سال نیز شروع به کار کرد.این فرهنگسرا عمدتاً به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و جوانان جنوب شرقی تهران تأسیس شده و از بزرگ‌ترین مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

اسلاید 3:

اسلاید 4: فرهنگسرای‌ خاوران بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی کشور محسوب می‌شود.مساحت:۸۳۰۰۰ مترمربعزیر بنا:24000 متر مربع در چهار بخش ساختمان اداری‌، بازارچه فرهنگ و هنر (به صورت روباز در وسط محوطه‌)، ساختمان مرکزی‌، علوم و فنون و شهربازی‌، فعالیت‌های متنوعی را برای عموم شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان میسر کرده است‌.

اسلاید 5: امکانات و فعالیت ها:فعالیت‌های «فرهنگسرا‌ی خاوران» نیز به چهار گروه هنری‌، آموزشی‌، اجتماعی و فرهنگی تقسیم می‌شود. در بخش هنری امکانات متفاوتی از جمله سالن‌ها و نگارخانه‌ها در اختیار جوانان منطقه است‌. سالن‌های این بخش شامل سالن «شهید مطهری» با ظرفیت350نفر، سالن «فرهنگ» با ظرفیت 202 نفر، ، سالن روباز «سوم خرداد» با ظرفیت 3 هزار نفر و سالن اجتماعات با ظرفیت 100 نفر است‌. همچنین‌، واحد نگارخانه با ظرفیت 200 تابلو در رشته‌های نقاشی‌، خوش‌نویسی‌، گرافیک‌، عکاسی‌، حجم و صنایع دستی‌، آماده خدت‌رسانی به هنرمندان، اساتید و دانشجویان رشته‌های هنری است.همچنین کانون فیلم‌، موسیقی‌، نمایش نیز که دارای برنامه‌هایی از جمله اجرای کنسرت‌های موسیقی‌، تئاتر، جُنگ‌های شاد و مراسم مذهبی و تعزیه‌خوانی است‌، در فرهنگسرای خاوران دایر است.

اسلاید 6: بخش های فرهنگسرا:1-کتابخانه:بزرگترین و یکی از نخستین کتابخانه های شهرداری تهران است.این کتابخانه با بیش از 50 هزار نسخه کتاب می تواند حدود 500 نفر را در سالن مطالعه ی خود داشته باشد.

اسلاید 7: 2-نگار خانه:نگارخانه خاوران،دارای دو سالن اصلی و فرعی در دو طبقه با ظرفیت 2 هزار تابلو در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی گرافیک، عکاسی، حجم و صنایع دستی وجود دارد.

اسلاید 8: 3-چای باغ:در ضلع شرقی فرهنگسرا فضایی سرسبز و آرام قرار دارد که با فعالیتی متفاوت با چایی داغ دل ها را گرم می کند.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید