کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

فرهنگ‌های سازمان در حال تغییر Changing Organization Cultures Trice Beyer

Changing-Organization-Cultures-Trice-Beyer

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگ‌های سازمان در حال تغییر Changing Organization Cultures Trice Beyer”

فرهنگ‌های سازمان در حال تغییر Changing Organization Cultures Trice Beyer

اسلاید 1: فرهنگ‌های سازمان در حال تغییرChanging Organization Cultures Trice Beyer

اسلاید 2: عنوانفرهنگ‌های سازمان در حال تغییرنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: کتاب فرهنگ سازمان های کاری که در سال 1993 توسط هریسون ترایس و جانیس بیر هشت مورد جهت تغییر فرهنگ سازمانی مطرح شده است که عبارتند از:1.تبدیل به سرمایه کردن لحظات مساعد ( برای مثال عملکرد ضعیف مالی، افراد را ملزم به درک تغییر می کند).2. ترکیب خوشبینی با احتیاط (ایجاد یک چشم انداز خوشبینانه در رابطه با آنچه که در راستای آن تلاش صورت می گیرد).3. آگاهی از مقاومت ها در برابر تغییر ( در هر دو سطح فردی و سازمانی)4. تغییر بسیاری از عوامل علی رغم حفظ دوام و پایداری ( برای مثال شناسایی قواعدی که ثابت باقی خواهند ماند)5. درک اهمیت پیاده سازی( جهت اعمال تغییر تنها پذیرش و اشتیاق اولیه کافی نیست آ) سازگاری ب) پیاده سازی پ) رسمی کردن تغییر)6. انتخاب، اصلاح و ایجاد فرم های مناسب فرهنگی (به کارگیری نمادها، تشریفات، زبان ها، داستان ها، افسانه ها، استعاره ها، جشن ها).7. اصلاح تاکتیک های اجتماعی سازی (چراکه نخستین مسیری که افراد در آن با فرهنگ سازمانی آشنا می شوند، از طریق فرآیند اجتماعی سازی می باشد. )8. پیدا کردن و ترویج رهبری نوآورانه.

اسلاید 4: تغيير مي تواند باعث پديد آمدن واكنشهاي متعدد و متنوعي گردد كه البته ممكن است در ابتداي كار و روزهاي نخست بسيار مشهود نباشد اما پس از سپري شدن مدتي مثلا پس از گذشت چند هفته يا چند ماه اثرات زيانبار و مخرب خود را نشان مي دهد اين واكنشها و مقاومتهاي حاصل از تغيير چه به معناي وسيع آن يعني به هنگامي كه عده كثيري را شامل مي شود و چه هنگامي كه يك نفر را از لحاظ وضع استخدامي، موقعيت اداري، محتواي شغلي و روشهاي اداري و غيره در برمي گيرد ناشي از نگراني است كه در ايشان بوجود مي ايد. معمولا تغيير موجب بروز نگراني در فرد مي شود. اين واقعيت ناشي از اين مطلب است كه فرد مي پندارد تغيير به طرق مختلف در وضع وي موثر است و ثانيا به نظر وي تهديدات تغيير بيشتر از فرصتهاي است كه براي وي ايجاد مي نمايد به عبارت ديگر زبانهايي كه تغيير به وجود مي‌آورد بيشتر از محسنات و مزاياي ناشي از آن است. البته ميزان نسبت مقاومت در برابر تغييرات با طول خدمت شخص و همچنين سن و يا نيازهاي اقتصادي وي نيز ارتباط دارد مثلا كارمندان با سابقه طولاني به جهت اينكه سالها در اين شغل كاركرده، عادت داشته و هم از لحاظ روحي و رواني و هم از لحاظ تجربيات با اين شغل در ارتباط بوده اند ، بيشتر با پديده تغيير مقاومت نشان مي دهند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطمدیریت تغییر Change Management Icebergسطوح فرهنگی Culture Levelsابعاد فرهنگی هافستدCultural Dimensions Hofstede‘s مزایاگاهی با تغییر فرهنگ در یک سازمان بازده سازمان افزایش یافته و سبب پیشرفت سازمان می شود .کاربردهافرهنگ های سازمان در حال تغییر در سازمان هایی که میخواهند فرهنگ سازمانی خود را تغییر دهند کاربرد دارد .معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان