سایر سفر و گردشگری

فرهنگ بومی چهار محال بختیاری

farhang_boomi_chaharmahale_bakhtiari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگ بومی چهار محال بختیاری”

فرهنگ بومی چهار محال بختیاری

اسلاید 1: تتب

اسلاید 2: تهیه کننده:رضا مهدی پورموضوع:فرهنگ بومیپایه:8شعبه:9

اسلاید 3: بلداجیبلداجی شهر شیرین=پایتخت گز ایران شهر بلداجی یکی از شهر های ترک نشین شهرستان بروجن،استان چهار محال و بختیاری است. جمعیت و موقعیت جغرافیایی جمعیت این شهر12000نفر می باشد.شهر بلداجی بر سر چهار راه ارتباطی مهم وکریدور شمال به جنوب کشور قرار گرفته است.از غرب به استان های لرستان،همدان و اراک از جنوب غرب به جاده خوزستان به بنادر خلیج فارس و از شرق به جاده اصفهان و یاسوج منتهی میباشد.

اسلاید 4: زبان و مردممردم بلداجی به زبان ترکی صحبت می کنندویک ایل کوچکی از بختیاری هم در این شهر که به زبان لری صحبت می کنند.ره آوردشهر بلداجی به عنوان یکی ازمعروف ترین تولید کنند گان گزدراستان چهار محال وبختیاریو در ایران مطرح است از دیگر تولیدات این شهر به گز،پولکی،نبات،سوهان،پشمک،نقل وعسل طبیعی نام برد.همچنین از سوغات محلی این شهر می توان به کشک،قارا،پنیر گوسفندی،روغن و کره محلی،گردو بادام کشمش شیره انگور و...اشاره کرد.

اسلاید 5: تالاب چغاخور

اسلاید 6: جاهای دیدنیاز جاهای دیدنی این شهر می توان به منطقه ی سیاحتی زیارتی امام زاده حمزه علی،تالاب بین المللی چغاخور،باغ تاریخی هفت چشمه،قلعه درگاه،دره پلنگی،تالاب چال تر،آق چشمه و...اشاره کرد. از نقاط تاریخی می توان به تبه باستانی بالاش گرد مربوط به بلاش پادشاه اشکانی و پایتخت تابستانه اشکانیان بوده،حمام صفوی و مسجدابوزر غفاری و مسجد امام خمینی که مربوط به دوره صفوی می باشد.

2,994 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید