کسب و کاراقتصاد و مالی

فرهنگ سازی مفاهیم اقتصاد مقاومتی

صفحه 1:

صفحه 2:
فرهنگ‌سازی 2 ay

صفحه 3:
۳ ۱ فرهنك سازى وال كارت اجرايى

صفحه 4:
ae تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی انقلابی نسبت به موضوع شناخت كافى 15 د احساس تكليف نمى كنند و در اولويت فعالي تهايشان نيست ی بروندادهای آنان حداقلی است

صفحه 5:
رهگ سازی : ابعاد فرهنگ سازی : كفتمان سازى ‎eras er‏ ل 000 ت ل 0 سل اصلاح رفتار اقتصادى دولت (مطالبه منش مردم در يهنهدى موضوعات فرهنك 00 اقتصادی 00000 ise)

صفحه 6:
8 ابعاد مداخله : تجمیع امکانات فیزیکی موجود (زمین, مداخله : 3 استفاده از ابزارها و امکانات و طرفیت وت فعالیتهای سازمان بافته جهادی سرشار منابع انسانی متخصص و عمومی و اقتصادی مردمی — = براى فعالسازى تأمین مالی اقتصاد مردمی 0

صفحه 7:
‎Rr rend “a ۳‏ سازى ‎ay‏ ‏)> مقاومتی ‎

صفحه 8:
عناصر اصلى موضوع : مولقه ها : ‎١‏ 00 وك ا ات انرثى: آب: مديريت تقاضا (كد لحا 0 مخاطبان : # ا ا ا ا مردم ار یس ‎Ca le nO a‏ Srreirear Ics

صفحه 9:
تولید, 1 1 رم عن رشچگ کار و تبی ‎PARSE‏ ۰ ‏اجتماعى, كارافرينى”‎ ‏ل اک‎ ee ERC CE CN عقايد, احكام و سواد اقتصادی, ارتقای بهره BES _ SLE eR ea لا ‎EEE‏ ‏روانسازی فضا Pero 9

صفحه 10:
بصيرت اقتصادى حوزدها: ‎(S— il col ea‏ 00 مولفه ها : ۲ ۲۲۲ اا ا 0 تحریم‌ها و سیر آن و... ال وضع موج اقتصا

صفحه 11:
211117

صفحه 12:
ام مرف ویء داش آمزان دانی و مهد دنه شیر تجره هبار یس اگوی مصرف و ای نی فراخوان ایدهها و تجارب مردمی در کاهش مصرف انرژی (آب برق و از با همکاری دستگاهایمتولی [ 0 چشنوه جهز رت :ند از نی هم اماسی جهزیه نی است تقدير از فروشكاههاى عرضه كالاى ايرائى (شوراى ‎ee ede‏ مسجد و شهرآراو.) (لوازم ا ا تقويت سايتهابى كه به معرفى كالاهاى ايرائى مى برازند. تاسيس كرودهابى كه در مورد ‎ree‏ ‏عى كنند و.. ترويج تجارب ساير كشورها و.

صفحه 13:

صفحه 14:
الگوی مصرف ۳۹۳۸ تقویت تلعل‌هایی که در موضوع اصلاح انگوی مصرف و کالای ابرنی عى كنند؛ ظهور تشكل هاى تخصصى معرفى برندهاى خارجى + سابقه تخاصم كشو توليدكننده با يران در كالاهابى كه تمونه داخلى سس ند (مشابه تجربه معرفى ۱0[ زندکی 010 ابه تصوير كشيدن آمارهاى مصرف ايرانيان با توجه به برخى ترمهاى جهانى در اتوزى؛ دازو شكر و. در بستر تبليفات شهرى. محل هاى تجمع زشى ..) تظير ا كران سوطان مصرف 2 دنا از سوی مردم بای مقبله با خطرات آینده

صفحه 15:
۳۹ مصرف ۳۹۳۸ Eee 0 [

صفحه 16:
9 1 my ۳۳۹ sa aaa ‏رد ب برس‎ 22 0 eer eee er en eee ne eee ser =@ eee a Se ‏هه‎ ‏رت‎ ‎oer eer { ) =a ‏د‎ اى ترويج مهارت هاى ضرورى خانوادة. 01521000 ree ae eee ‏اندكند‎

صفحه 17:
نی

صفحه 18:
FAR ۳۰۰ ‏رهبرى سا‎ = 1 ل ا ل ا لت 352000 اقتصادى مردم 50 ‏ل‎ an Dec Pan es TE Pero) pe nd ‏ا‎ 2 ترویج لال 3 20 ‏ا ا‎ yolur 6 ‏ا‎ es er cl] ee fey oe nearer Ly eons ic) ‏استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی‎ مطالبه گری

صفحه 19:
۲ ‏ا‎ ‎CaN) oper 3. نهادسازی . . ایجاد ساختار و شبکه سازی ال ا 17

صفحه 20:
ظّ

صفحه 21:
[7 ۳ ظرفیت‌های اقشار “موضوعات : Ree \C owls) ‏لامعلم و‎ لابجه مسجدى و اقتصاد مقاومتى Eee) سا کارمندان و اقتصاد مقاومتی لامهندسین و اقتصاد مقاومتی ل 0 ‎Le‏ ل 020 لك ات ل 052 سا کارگر و اقتصاد مقاومتی

صفحه 22:

صفحه 23:
حساس سازی fern) ren ear) ees cess Le EPC Puen) fend ‏هدف : ايجاد‎ > ‏سازى در يك بازه مشخص‎ 1 1 ever Ieee ee ICNy ‏جهادى:؛ تجارب موفق و...)‎ 2 ایجاد موج رسانه ای با استفاده از قابلیت فضای مجازی ل اك ۱ 7ل رس ی ار ار ۳۱۳ 6 تاسیس سایت جامع اقتصادهقاومتی در سطح ملی

صفحه 24:
‎Ae) ee ۳‏ مقاومتی و اسلامى ‎۱۳ RV TeOPEeT SCENT) CTO ‏*“هدف: 20 ‎Te‏ ل ا ان اقتصادمقاومتى ‏* مخاطبان : فعالین فرهنگی / نخبگان / فعالین اقتصادى / زنان خانه دار ‏* الزامات : كزينش افرادء استمرار اموزش, تعهد همكارى, حضور افراد از اقشار مختلف

صفحه 25:
2 برگزاری دوره های آموزشی سواد اقتصادی 3. استفاده از ظرفیت‌های تجمع افراد 4 برگزاری نشستهاى تخصصى در زیرموضوعات اقتصادمقاومتى (كارشناسان شركت اب, برق» و ‎(Cee seh‏

صفحه 26:
‎le |‏ محصولات ‎AS‏ ‏<قالبهاى توليرى وى برق ‏محصولات صوتی و تصویری : کلیپ, پادکست, مستند و ‏0100 ‏ل را ‏> لات مكتوب ۱ تاها, شعرر ‎me aR‏ ‎

صفحه 27:
0] ae See tee oc se er SE eS) : ‏انواع‎ ۳ ‏تابلوهای اعلانات‎ 5 ype eri Reha ilt i loo cull Ge OE 9 ۹ ۱

صفحه 28:
00000 < طرح مطالبه چک لیست اقتصاد مقاومتی از مسئولین استانی و ملی Peery ves verre On copy TORIES) I SIC Cll

صفحه 29:
۳

صفحه 30:
۳ eet AL | eae مذکور و تامین امکانات و ‎ae‏ مورد نیاز 1

صفحه 31:
یف ۳6 ام .از ا ‎yar‏ ا ل ا م م ضرورت : ييكيرى مستمر موضوع, استفاده از ظرفيت ها و ‎S ipa)‏ ا ل 0 ل ا 0 0 ‎ee Tear‏ متنوع, امكان انجام اقدامات خلاقانه و... 7 gS Lev EVEN) ۴ ‏زنان‎ ۱

صفحه 32:
0 بازخوردكيرى و اصلاح 0 0 ‏ا ا‎ ee ag ‏برنامه ها‎ وا کر زا اصلاح رویه های موجود و تکرار آن

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان