geography-siasi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگ سیاسی ملت ایران”

فرهنگ سیاسی ملت ایران

اسلاید 1: فرهنگ سیاسی ملت ایران

اسلاید 2: ضعف مشارکت مردمی در امور عمومی فرهنگ سیاسی مجموعه ای از باورها، بینش ها، پیش فرض ها، علایق و رفتارهای یک ملت نسبت به امور سیاسی است احساس غرور تاریخی و فرهنگی بیگانه ستیزی مطلوبیت مشاغل سیاسی مهرورزی و عطوفت اصالت یافتن مناسبات شخصی در امور عمومی باور تمرکز قدرت در راس حکومت توهم توطئه آزادگی و عزت نفس ویژگی های فرهنگ سیاسی در ایران

اسلاید 3: احساس غرور تاریخی و فرهنگی. ملت ایران یکی از قدیمی ترین ملت های روی زمین است. تاریخ با عظمت و دیرپای ایران با آثار باستانی و تاریخی برجای مانده از آن و آثار مادی و معنوی تمدن و فرهنگ ایرانی باعث شده است که ایرانیان به خودآگاهی تاریخی و فرهنگی دست یابند و به شکوه و عظمت گذشته افتخار کنند.

اسلاید 4: بیگانه ستیزیفرهنگ سیاسی ایران به شدت تحت تاثیر خصلت بیگانه ستیزی قرار دارد. تکرار متناوب شکست ها و حضور بیگانگان در ایران که در دو جنگ جهانی اخیر عنصر ذهنی و روانی بیگانه ستیزی را در نهاد ملت ایران پایدار کرده و استمرار بخشیده است.

اسلاید 5: توهم توطئهذهنیت نگرانی از توطئه، به جوامعی اختصاص داردکه تحت تاثیر نیروهای خارجی و مداخله گر دچار آسیب دیدگی شده است.این ذهنیت عمومی به دلیل تداوم بلندمدت احساس خطراز جانب بیگانگان، در شکل یک فرهنگ عمومی و باور سیاسی در بطن ایران پدید آمده و نهادینه شده است.

اسلاید 6: باور تمرکز قدرت در راس حکومتاعتقاد به اصل تمرکز قدرت و برخورداری حاکم از آن، به یک باور فردی و جمعی در فرهنگ ایرانیان تبدیل شده و مردم تصور میکنند تنها حاکم و رئیس است که میتواند هر مشکل لاینحلی را بگشاید. و هرامری را صادر کند و اوست که صلاحیت بهره مندی از امکانات، قدرت و تشریفات و جز اینها را دارد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید