سایر آموزش

فرهنگ و تمدن اسلام و ایران

iran00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگ و تمدن اسلام و ایران”

فرهنگ و تمدن اسلام و ایران

اسلاید 1: موضوع: فرهنگ و تمدن اسلام و ایران استاد: دانشجو:

اسلاید 2: دوره دوم ( سده پنجم ) در این دوره جغرافیای اسلامی رونق پیدا کرد. در این دوره مسلمانان از جغرافيا تمام اطلاعاتی که از یونان و دیگران بدست آورده بودند یا اینکه خودشان از راه پژوهش وسیاحت بدست آورده بودند به بالاترین سطح پیشرفت رسید .

اسلاید 3: دوره سوم ( سده ششم تا دهم) این سده ها دوره تلفیق در جغرافیای اسلامی به حساب می آید در این دوره به غیر از آثار ادریسی سطح نوشته ها و اطلاعات نسبت به دوره های قبل رشد زیادی نداشت و بیشتر نقل معلومات سنتی و نظری از کتب گذشتگان داشت.

اسلاید 4: دوره چهارم ( سده یازدهم تا سیزدهم ) در این دوره دوباره دانش جغرافيا كمی پیشرفت کرد که این دوره دوره سکون نام گرفت در پایان این دوره اتفاق مهمی که در جغرافیای اسلامی افتاد آشنایی مسلمانان با جغرافیای اروپایی بود . در سده های سوم و چهارم جغرافی دانانی بودند مثل ابن خرداد به که بیش از ۱۰ کتاب در زمینه جغرافيا تالیف کرده بود.

اسلاید 5: یکی از آنها المسالک و الممالک بود و مشهورترین جغرافی دانان این سده ابوالحسن علی بن حسین بن علی مسعودی بود که دانش جغرافیا را بخشی از دانش تاریخ می دانست و دانستهای خود را در کتاب مهمش در تاریخ یعنی مروج الذهب و معادن الجوهر آورد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید