صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
7 غایت فعالیت های اقتصادی, کسب سود از طریق ارتقای کیفیت سطح زندگی افراد جامعه با استفاده سه فرآیند | ۱) تأمین» ۲) تولید و ۲) فروش و توزیع مى باشد. 7 شرکتها برای ارائه کالاها و خدمات به مشتریان و مصرف کنندگان از روشهای مختلفی بهره می گیرند. دا طریق خرده فروشیها 7 فروش از طریق فروشگاههای زنجیره ای 2 فروش و عرضه مستقیم 2 فروش از طریق ابنترنت. [۱]

صفحه 4:
اینترنت بهترین و گسترده ترین بستری ارتباطاتی نوين با مردم است. 7 /۸۵ حجم اطلاعات اینترنت» اطلاعات تجاری است. هرچیزی می تواند به صورت آنلاین فروخته شود. برای مشتریان مزایای زیادی نظیر سهولت خرید. انتخاب وسیع تر, قیمت گذاری رقابتی تره دسترسی به اطلاعات وسیعتر در مورد محصول يا خدمت دارد 7 نباید از تجارت عقب بمانیم.

صفحه 5:
7 سهم زیاد جهان و سهم کم ایران در تجارت الکترونیک اروپا بالغ بر ۳۲۳ میلیارد دلار ۲۰۱۱ آمریکا ۱۷۶ میلیارد دلار ۲۰۱۰ کانادا ۱۵ میلیارد دلار ۲۰۱۰ چین ۴۷۹ میلیارد دلار ۲۰۱۱ هند ۱۰ میلیارد دلار ۲۰۱۰ ژاپن ۲۰ میلیارد دلار ۲۰۱۰ ایران امیلیارد دلار ۲۰۰۹

صفحه 6:
" سیستم مدیریتی جهت ایجاد بستر فروش از طریق اینترنت است. " فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که فروشندگان میتوانند محصولات و خدمات خود را از این طریق عرضه نمایند و خریداران نیز می توانند محصولات يا خدمات خود را انتخاب و در صورت تمایل خریداری نمایند. * یک فروشگاه اینترنتی نیاز به طراحی وب سایت دارد. * یک فروشگاه اینترنتی نیاز به امنیت دارد. * یک فروشگاه اینترنتی نیاز به کارمند دارد. نترنتی نیاز به تبلیغ دارد.

صفحه 7:
: ارسال سفارش از طرف مشتری : استعلام: مشاوره با مشتری» اعلام قیمت و تحوه خرید : تایید قیمت و زمان تحویل کالا از طرف مشتری 9 هرس مت : ثبت سفارش و ارسال پیش فاکتور 2 1 ‎A‏ ‏خرید و حمل سفارش : تحویل سفارش به مشتری ‎wad‏ 9 6 3 : يرداخت و تسويه حساب با مشترى 72 &

صفحه 8:
باز كردن حساب بانكى در بانک مربوط به گیت مورد نظر جهت قرارداد عقد قرارداد با كيت و دريافت كد اختصاصی فروشنده اینترنتی دريافت مستندات جكونكى اجرا پیاده سازى سيستم يرداخت اينترنتى در نرم افزار وب سايت تست و اجرای نسیستم پیاده شده مدیران سایت های اینترنتی با بانک ها قراردادی می بندند و به این ترتیب پول با همکاری بانک از طریق اینترنت از حساب مشتری به حساب مدیر سایت واریز می شود در هنگام خرید اینترنتی در ایران ۵ پارامتر کارت بانکی از مشتری پرسیده می شود: ‎)١‏ شماره ۱۶ رقمى درج شده بر روی کارت ۲) رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم ۲) مبلغ خرید 9۴ 0( تاریخاعتبار کارت

صفحه 9:
فرایند ثبت سفارشی توسط خریدار فرایند آماده سازی سفارش توسط فروشنده فرایند دریافت بفارش تویبط ‎say gilda‏ عامل فرایند توزیع مرسوله در شبکه پستی فرایند توزیع سفارش توسط دفاتر پستی توزیع فرایند وصول و واریز مبالغ سفارشات فرایند بازخورد عملکرد سیستم | rae ‏ی أ بتفوية لوا لإياد ري‎ ۷ فرایند تسویه حساب با فروشگاه

صفحه 10:
امکان ارائه و دسترسی به انواع بیش‌تری از کالاها و خدمات کسب اطلاعات فراوان در مورد محصولات و خدمات مورد نظر و دریافت نظرات استفاده کنندگان از کالا و خدمات قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات حذف واسطه ها ارتباط بین خریدار و تولید کننده عدم محدودیت جفرافیایی در فروش و وابسته نبودن به مکان فروشنده کاهش هزینه های جانبی فروش نظیر اجاره محل, ویترین» انباره خواب سرمایه ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان و افزایش چشمگیر قدرت خریدار ‎Cy jo‏ تبیلفی سایت فروشگاه ‏صرفه جویی در وقت و هزینه ‏امکان تجارت با سطح مشتری بیشتر برای فروشنده ‏فرصت انتخاب راحت تر و دقیق برای مشتریان ‏عدم وجود محدودیتی زمانی (فروشگاه هیج وقت تعطیل نیست) ‏عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا میشود.

صفحه 11:
3 A A طراحى آرم يا لوكوى واضح قرار دادن ابزارهاى حمل و نقل رايكان و يا ارزان ارائه آخرين اخبار و محبوب ترين محصولات امکان ارائه برندهای مختلف محصولات آسان بودن یافتن سبد خرید. باکس ورود و باکس جستجو امکان تنوع بیشتر در سیستم های پرداخت (ویزاه مستر کارت» كارتهاى عابرء نقدى و...) قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی مهم در سایت فروشگاه قرار دادن شماره تلفن و چت آنلاین در سایت فروشگاه قرار دادن نشان اعتماد در سایت فروشگاه ۰ قرار دادن راهنما در سایت فروشگاه

صفحه 12:
3 اعتقاد به موفقیت از طريق فروش آنلاين نداشتن مدل اقتصادی یک کسب‌وکارآنلاین طراخى و برباكردن يك سايت وب مشكل جمع أورى اطلاعات و اطلاع رسائى به مشتريان به روز نگهداشتن اطلاعات سایت عدم اعتماد آسان مردم به فروشندگان 7 وجود تورم وضرورت تغيير دادن مستمر قيمتهلى سايت کندی, قطع شدن شبکه های بانکی و اینترنتی مخایرات

صفحه 13:
ارائه ا تبليغاتى مجانى) ارائه خدمات يس از فروش رايكان برگزاری کلاسهای آموزشی رایگان برای مشتریان (مثل کلاسهای آرایشگری برای آشناسازی مشتریان با کالاهای آرایشی در حال فروش) اجرا کردن این شعار در کار «یکی بخر» ۲ تا ببر» یا « امروز بخرید و درطول ۱۲ ماه پول محصول خود را پرداخت کنید» ارائه کارتهای قرعه کشی برای محصولات اراته محصولات پر فروش در کنار محصولات کم فروش به مشتری بن (نمونه ارائه اطلاعات در مورد محصولات به صورت خلاصه و مفید همراه با بروشور اجازه تماس رایگان مشتری با شما در هر زمان

صفحه 14:
عدم اعتماد و ترس مشتری از لو رفتن اطلاعات شخصی او طراحی بد سایت تبلیغات فراوان و نامناسب شلوغ و غیر جذاب عدم آگاهی دادن به خریداران در مورد تجارت شما 1 9 نداشتن ساختار و ظاهر حرفه ای وب سایت عدم معرفی درست ویژگیهای محصولات و خدمات نبود راه های متعدد جهت دریافت سفارش از مشتریان و پرداخت بها نداشتن سیستمی منظم جهت بررسی سایت. تبلیغات آن و در نهایت اصلاح آن. فراموش کردن مشتری: به بازدیدکنندگان یک سری محصولات و امکانات رایگان و همچنین تخفیف بدهید و در ضمن برای هر تخفیف یک زمان پایان اعتبار در نظر بگیرید. عدم ترغیب کاربران به بازدید مجدد از سایت: عدم عضویت رایگان آنها در خبرنامه الکترونیکی وب ‎cubs‏

صفحه 15:
*انتخاب نادرست میزبانی 9 ‎(Wester)‏ ‏*غیراصولی بودن طراحی گرافیکی سایت *کپی برداری از محتوای سایت *برخورد با صفحات ناقص *عدم درج اطلاعات تماس *استفاده زیاد از متن و جمله های متحرک *غیراستاندارد بودن فونت و سایز قلم. *استفاده بیش از حد انیمیشن های متحرک *استفاده از موسیقی در سایت *عدم سازگاری با مرورگرها

صفحه 16:
۳۹ ( -شناسایی سالک فروشگاه و نکن مراجعذ در ,مورت روز کال ۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات اراقه شده. #-أكارانتى محصولات و ارائه خذمات يس از فروش. *- واضح بودن روند بركرداندن كالا و بازيس كيرى يول. 8-محفوظ ماندن اطلاعاث شخستی ,و حالی خزيداران. ع- تايبد امنيت سايت توسط يك موسسه و مركز ملى اعتماد میس اس مات احتمات 9 فلكتو وهب 5}

صفحه 17:
* ذکر مشخصات کامل تماس آدرس و ارتباط با فروشنده ‎٩‏ طراحی زیبا و سنگین و کارای سایت ‎٩‏ ایجاد زمینه امنیت و تراکنش های امن ‏* عدم وجود۳) يا صفحات اقص در صفحات سایت ‎٩‏ کاهش ریسک ها با امکان برگشت پول و یا حتی کالا ‏* استفاده از بلاگ و مکمل آن میکروبلاگ ها برای پر رنگ کردن خدمات * صداقت رمز اعتماد ‎٩‏ استفاده از سوشیال مدیاها

صفحه 18:
Zappos.com Zappos.com Diapers.co m BlueNile.co m Amazon.co m Staples.com ss cosar es Cruchfield.c om. LLBean.com Apple.com Sears.com REI.com 2 ۷ مین تفر سداقل یک بر رید أثلاين نجام دادمائد 2000 بازارهاى ارويا و آسياو أفريقاى شمالى و أمريكلى لاي اینترنتی در جهان بر اساس گزارش امروز شرکت تحقیقات Acnielsen

صفحه 19:
een ود wo ان امیلیارد دلار ۲۰۰۹

صفحه 20:
۰ از کاربران اینترنت در ایران در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال قرار دارند. از میان بیش از ۸۰۰ کاربراینترنت در ایران بیش از ۶۳ از پاسخ دهندگان از سرویس " یاهو " ۳۲ 4 از سرویس گوگل و ۲// از هات ميل استفاده مى كذ بیشترین استفاده کاربران اینترنت در ایران از سرویس گوگل از بخش " گوگل ترنسلیت " با ۵۳ استفاده کننده است. ‎٩‏ ز کاربران اینترنت در ایران ۱ تا ۳ ساعت » ۲۵ 4 کاربران ۳ تا ۶ ساعت و ۱۷ 14 نیز ‏بیش از ۷ ساعت از وقت روزانه خود را صرف اینترنت می کنند و ‎7/٩‏ نیز کمتر از یک ساعت از اوقات روزانه خود را صرف اینترنت می کنند. ‏۷ از کاربران اینترنت در ایران از این وسیله برای جستجوی اطلاعات» ۶۵ 4 خواندن اخبار, ۶۴ 4 برای عملیات بانکی» ‎۴٩‏ 4 برای دانلود موزیک,۴۴ 74 برای عضویت در شبکه های اجتماعی و بالاخره ۴۳ / برای خرید .اینترنتی استفاده می کنند. ( از انجا که بسیاری از افراد استفاده چند منظوره از اینترنت دارند. جمع درصدهاء از عدد ۱۰۰ فراتر است.) ‎ ‎

صفحه 21:
obs IZ ۳ ‏نها‎ ‎YF ‏از خانه و‎ ١ ن همراه خود به لین شبکه جهانی وصل می محل كارشاق ذه سريت ‎gaia‏ قود به لحاظ دامنه سنی کاربران اینترنت در ایران ۲۶ 4 در دامنه سنی ۱۸ تا ۵۰۰۲۴ 4 از آنها در رده سنی ۲۵تا ۳۴ سال» ۱۴/در رده سنی ۳۵ تا ۶,۴۴ ۴۵ا ۰۵۴ ۲/بالای ۵۵ سال و ۲ 4 زیر ۱۸ سال تشکیل می دهند. تبه لحاظ سطح تحصیلات کاربران اینترنت در ایران ۳ / از کاربران زیر دیپلم» ۷۵‏ دیپلم تا لیسانس» ۱۹ 4 فوق لیسانس و ۴ دارای مدرک دکترا هستند. ۵۵ / از کاربران از بازی های کامپیوتری آنلاین» ۲۲ 7 جستجوی شغل, 7/۲۷ برای وبلاگ 1/۳۱ برای چت و بالاخره ۸۳۸ برای شنیدن رادیو و برنامه های آنلاین اینترنتی از این وسیله ارتباطی استفاده می کنند. ثادر مجموع ۶۹/از کاربران اینترنت در ایران طبق نتایج این نظر سنجی گفته اند که زمانی بین ۲۰ دقیقه تا ۲ ساعت روزانه آنها صرف بررسی ای میل هایشان می کنند. "از منظر جنسیت نیز ۷۸ از کاربران شرکت کننده در نظر سنجی آنلاین مرد» ‎۱٩‏ زن و ۳ نیز ترجیح داده اند تا جنسیت خود را نگویند

صفحه 22:
1« انواری رستمی, علی اصفر (۱۳۸۲) سیستمهای خرید. انبارداری و توزبع. انتشارات دانشگاه پیام نورر ۲ وعی پور بهروز ماهنامه شبکه - مرداد ۱۳۸۴ شماره ۵۶. http:/Avww post it/HomePage.aspx?TabID=12211&Site=boushehr.post&Lang=fa-IR ttp//www.slideshare.net/pobr0702/online-shopping-presentation-10492184 http//Avww ictna.ir/companynews/archives/020487 html http/Avww.karawebcb.com http /Aveblog.rapidbaz.com/faults-in-system http//www.meratshop.com . http /www.azaranweb.org/shopping_opitons%20-saleformat.html . http://arzoonforoosh.mihanblog.com/post/2 . http/barsam.ir/archive . http://79.175.160.94:8090/glob/detView.aspx?i=432 . http /Avww-parsp.com/ eA an ER we

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان