مهارت‌های شخصی

فروش و ارائه محصولات دیجیتال

mahsoolate-digital

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
موضوع : فروش و ارائه محصولات دیجیتال مرتبط با : پودمان دوم کتاب کاربرد فانوری های نوین تعداد صفحات : ۱۰ در این پاورپوینت کوتاه به صورت مختصر درباره فروش و ارائه محصولات و خدمات دیجیتالی توضیحاتی ارائه گردیده است. این ارائه از نظر گرافیکی عالی واز نظر مطالب در سطح مطلب و همه فهمی می باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
764 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فروش و ارائه محصولات دیجیتال”

فروش و ارائه محصولات دیجیتال

اسلاید 1: پنج سؤال اساسی در مورد فروش و ارائه محصولات دیجیتالفروش و ارائه محصولات دیجیتال

اسلاید 2: آشنایی با فروش آنلاین (دیجیتالی)همانطور که می دانید، این اسلاید مربوط به پنج سوال اساسی در مورد فروش و ارائه خدمات آنلاین است. قبل از بررسی و پاسخ به این سوالات لازم است تا با مفهوم موضوع اصلی پرسش ها یعنی «فروش و ارائه خدمات دیجیتالی» آشنا شوید.منظور از فروش آنلاین، همان کاری است که دیجی کالا و یا سایر شرکت ها از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا وبسایت ارائه می دهند. منظور از ارائه دیجیتالی خدمات نیز همان کاری است که سامانه هایی همچون اسنپ انجام می دهند.در صفحه بعدی نیز به تعدادی از این دست سامانه ها و شرکت ها اشاره می کنیم.

اسلاید 3: برخی از مشهورترین شرکت های فروش و ارائه خدمات دیجیتالی

اسلاید 4: چگونه می توانید یک کالا یا محصول را به صورت دیجیتالی ارائه دهید؟زمانی می توان یک محصول را به صورت دیجیتالی ارائه کرد که از شرایط زیر برخوردار باشد :برخورداری از دانش اولیه برای طراحی و تولید محتوا و توسعه کانال ارائهبرخوداری از حداقل پنجاه محصول برای فروشگاهبرخورداری از شیوه های پرداخت برای دریافت وجه از کاربر (همانند درگاه پرداخت یا دستگاه کارتخوان برای پرداخت درب منزل)برخورداری از شیوه های ارسال سریع و به صرفهاعتبار سازی و ایجاد اعتماد بین پروژه و کاربر به روش های مختلفامکان دیجیتالی شدن آن کسب و کار یا فعالیتنکته : باید در نظر داشت که این موارد بسته به نوع فعالیت مد نظر شما و شرایط و عوامل محیطی تغییر می کند.موارد اساس دیجیتالی نمودن یک کسب و کار می باشد که تا حدودی برای همه فعالیت ها ثابت است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید