علوم مهندسی معماری و عمران

فشار جانبی خاک روی دیوار حائل

feshare-janebi-khak-rooye-divare-haael

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فشار جانبی خاک روی دیوار حائل”

فشار جانبی خاک روی دیوار حائل

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: Lateral earth pressure on retaining wallsفشار جانبی خاک روی دیوار حائل

اسلاید 3: گرد آورنده : صمد حاتمی

اسلاید 4: دیوار حائل،دیواری است که تکیه گاه جانبی برای جداره های قائم و یا نزدیک به قائم خاک بوجود می آورد،که هنگام خاکبرداری ،خاکریزی یا احداث ساختمان و به منظور حفاظت شیب های طبیعی جلوی توده خاک ساخته می شود. بر حسب مصالح وهندسه مورد استفاده، دیوار حائل دارای انواع زیر می باشد: 1.دیوار حائل وزنی 2.دیوار حائل نیمه وزنی 3.دیوار حائل طره ای 4. .دیوار حائل پشت بند دار در طراحی دیوار حائل دو مرحله وجود دارد؛ ابتدا با معلوم شدن فشار جانبی ،پایداری کل سازه کنترل می شود و کنترل پایداری شامل کنترل در مقابل واژگونی،لغزش،ظرفیت باربری خاک زیر شالوده می باشد و در مرحله دوم طراحی سازه ای اجزای مختلف دیوار در مقابل نیروهای وارده انجام می شود

اسلاید 5:

اسلاید 6: دسته بندی فشار جانبی خاک: سه دسته بندی برای فشار جانبی خاک وجود دارد که با توجه به حرکت دیوار این سه حالت بوجود می آید.از طرفی خود دیوار عبارت است از یک سطح قائم در برابر فشار ها و این دیوار خود به چند شکل استفاده می شود مانند :دیوارهای حائل و سپر و . . .

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید