علوم پایه علوم تجربی

فصل دوم علوم هفتم

fasl2-olum7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل دوم علوم هفتم”

فصل دوم علوم هفتم

اسلاید 1: علوم هفتم فصل2 اندازه گیری در علوم و ابزار های آن

اسلاید 2: اندازه گیری یکی از مهمترین مراحل جمع آوری اطلاعات در علوم است.کمیت چیست؟ هر چیزی که قابل اندازه گیری به صورت عددی باشد, کمیت نامیده می شود.کمیت ها به دو دسته تقسیم می شوند:1_ کمیت اصلی2_ کمیت فرعی

اسلاید 3: کمیت های اصلیآن دسته ازکمیت هایی که یکاهای آنها به طور مستقل تعریف شده باشند, کمیت های اصلی نامیده می شوند.کمیت های اصلی عبارتند از: طول_جرم_زمان_دما و...

اسلاید 4: جرمجرم چیست؟ مقدار ماده تشکیل دهنده هر جسم را جرم می گویند.جرم ماده را با ترازو اندازه گیری می کنند.واحد های اندازه گیری جرم کیلوگرم و گرم هستند.

اسلاید 5: وزنوزن چیست؟ وزن جسم برابر با مقدار نیرو گرانشی است که از طرف زمین بر جسم وارد می شود و جسم را به طرف خود میکشد.وزن جسم را از طریق نیروسنج اندازه گیری می کنند.در نیروسنج فنری وجود دارد که میتواند کشیده شود.مقدار کشیدگی فنر داخل نیروسنج به اندازه نیروییبستگی دارد که به نیروسنج وارد می شود.یکا وزن نیوتون است.

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید