5000 تومانی

فصل سوم سیستم عامل (مفهوم و حالت پردازش)

prdaazsh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۳ اسلاید پاورپوینت سیستم عامل فصل سوم ۱۳ اسلاید همراه افکت و انیمیشن مناسب ارائه کاردانی کامپیوتر سیستم عامل نیز همانند هر نرم افزار دیگر به تعدادی برنامه تقسیم میشود. یک برنامه کامپیوتری در حال اجرا یک موجودیت فعال است و پردازش نامیده میشود. در حالی که یک برنامه ذخیره شده در حافظه جانبی یک موجودیت غیر فعال است و برنامه نامیده میشود. یک پردازش میتواند پردازش های دیگری را ایجاد نماید که به پردازش های ایجاد شده پردازش فرزند و به پردازش ایجاد کننده پردازش والد گفته میشود
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1223 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل سوم سیستم عامل (مفهوم و حالت پردازش)”

فصل سوم سیستم عامل (مفهوم و حالت پردازش)

اسلاید 1: فصل سوممفهوم و حالات پردازشبه نام خداوند جان و خردنام:استاد:

اسلاید 2: 1- مفهوم پردازشسیستم عامل نیز همانند هر نرم افزار دیگر به تعدادی برنامه تقسیم میشود. یک برنامه کامپیوتری در حال اجرا یک موجودیت فعال است و پردازش نامیده میشود. در حالی که یک برنامه ذخیره شده در حافظه جانبی یک موجودیت غیر فعال است و برنامه نامیده میشود.یک پردازش میتواند پردازش های دیگری را ایجاد نماید که به پردازش های ایجاد شده پردازش فرزند و به پردازش ایجاد کننده پردازش والد گفته میشود.

اسلاید 3: 1- مفهوم پردازشبرای اتمام عملیات یک پردازش دارای فرزند ممکن است دوحالت پیش اید:1- پردازش های فرزند خاتمه یابند سپس پردازش پدر (ختم پی در پی Cascaded Terminal)2- ابتدا پردازش پدر تمام شود سپس فرزندانشپردازش های به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند:1- پردازش های مربوط به کاربر2- پردازش های مربوط به سیستم به عبارت دیگر CPU زمانی که میخواهد دستوری را اجرا کند در دو حالت (مد) قرار میگیرد:1- مد کاربر (برای اجرای پردازش های مربوط به کاربر)2- مد سوپروایزر (برای اجرای پردازش های مربوط به سیستم)

اسلاید 4: 2- حالات یک پردازشدیاگرام حالات پردازش

اسلاید 5: 1- حالت اماده (New یا Hold)پرداز ش در حافظه جانبی است و اماده اجرا شدن است ولی هنوز وارد حافظه اصلی برای اجرا نشده.2- حالت اماده (Ready)پردازش برای اجرا به حافظه اصلی وارد شده ولی هنوز توسط CPU اجرا نشده3- حالت اجرا (Running)پردازش CPU را در اختیار دارد و در حال پردازش است4- حالت خاتمه (Terminated)اجرای پردازش به اتمام رسیده و از حافظه اصلی خارج میشود و CPU را رها میکند.5- حالت مسدود (Blocked)پردازش برای عملیاتی مثل ورودی و خروجی موقتا CPU را رها میکند6- حالت مسدود معلق (Suspend Blocked)پردازش منتظر عملیات ورودی و خروجی است و فضای حافظه اصلی را پر کرده پس به این حالت منتقل میشود در این حالت پردازش منتظر موقتا به دیسک منتقل میشود تا فضای حافظه اصلی برای سایر پردازش ها باز شود.2- حالات یک پردازش (اجزای دیاگرام)

اسلاید 6: جدیدآمادهاجراءخروجمسدودمعلقپذیرشتوزیعرهاییانتظارحادثه اتمام وقتبروزحادثهفعال سازیتعلیقفرآیند در حافظه اصلی بوده و برای اجراء آماده است.فرآیند در حافظه اصلی بوده و منتظر بروز حادثه ای است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید