کسب و کار اقتصاد و مالی

فصل هفتم نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس ( حسابرسی پیشرفته)منافع و مخارج حسابرسی

nagsh-eghtesadi3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
نقش انکارناپذیراطلاعات فرض بنیادی حاکم بر انعقاد قراردادها پدیده مخاطرات اخلاقی پدیده گزینش نادرست نظریه علامت دهی ویژگی اطلاعات تهیه و ارائه اطلاعات عام و خاص مخارج حسابرسی اقتصاد اطلاعات : از یک سو در برگیرنده تهیه ، ارائه ، وتحریف اطلاعات در عرصه بازار و از سوی دیگر شامل نقش اطلاعات در دستیابی به توافق و وحدت نظر درموردقیمت و نیز جایگاه اطلاعات در نظریه های کلان اقتصادی است و چگونگی طراحی الگویی بر مبنای چارچوب اقتصاد اطلاعات جهت تعیین تقاضا برای خدمات حسابرسی موضوع اصلی بخش عظیمی از ادبیات حسابداری و حسابرسی می باشد. نقش انکار ناپذیر اطلاعات در فرایند انعقاد قراردادها آگاهی قبلی : اطلاعاتی که از پیش و بدون انجام تلاش خاصی در مورد آن آگاهی وجود دارد یافته ها : اطلاعاتی که در نتیجه تلاش انسان برای پی بردن به ویژگی های پنهان طبیعت حاصل می شود . فرض بنیادی حاکم بر انعقاد قراردادها: موضوع قراردادباید طوری باشد که طرفین بتوانند درمورد ایفای کامل تعهدات ذکرشده در قرارداد اطمینان حاصل کنند. گاهی تعهدات قابل اندازه گیری وارزیابی نیستند بنابراین اجرای قرارداد دشوار میشود . ولی با ایجاد یک ارتباط بین تعهدات بایک پدیده قابل مشاهده یا قابل اندازه گیری میتوان به طرفین اطمینان داد که مفاد قرارداد رعایت شده است . قرارداد بر مبنای آگاهی قبلی : ممکن است پرداخت حقوق مدیر را به شرط روبرو نشدن با ورشکستگی در یک دوره زمانی در نظر بگیرند. به هر حال احتمال ورشکستگی در یک فاصله کوتاه پس از جبران خدمات مدیر وجود دارد . ملاحظات اجرایی ایجاب می کند که موضوع را در مقاطع زمانی مربوط به دوره قرارداد ردیابی کنند . طرفین قرارداد حاضرند به جای صبر و تحمل ، مبالغی را صرف جستجو و دستیابی سریعتر به اطلاعات کنند .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
442 بازدید, 3 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل هفتم نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس ( حسابرسی پیشرفته)منافع و مخارج حسابرسی”

فصل هفتم نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس ( حسابرسی پیشرفته)منافع و مخارج حسابرسی

اسلاید 1: اقتصاد اطلاعات – منافع ومخارج حسابرسینقش انکارناپذیراطلاعاتفرض بنیادی حاکم بر انعقاد قراردادها پدیده مخاطرات اخلاقی پدیده گزینش نادرست نظریه علامت دهیویژگی اطلاعات تهیه و ارائه اطلاعات عام و خاصمخارج حسابرسی

اسلاید 2: اقتصاد اطلاعات – منافع و مخارج حسابرسی اقتصاد اطلاعات : از یک سو در برگیرنده تهیه ، ارائه ، وتحریف اطلاعات در عرصه بازار و از سوی دیگر شامل نقش اطلاعات در دستیابی به توافق و وحدت نظر درموردقیمت و نیز جایگاه اطلاعات در نظریه های کلان اقتصادی است و چگونگی طراحی الگویی بر مبنای چارچوب اقتصاد اطلاعات جهت تعیین تقاضا برای خدمات حسابرسی موضوع اصلی بخش عظیمی از ادبیات حسابداری و حسابرسی می باشد.

اسلاید 3: نقش انکار ناپذیر اطلاعات در فرایند انعقاد قراردادهاآگاهی قبلی : اطلاعاتی که از پیش و بدون انجام تلاش خاصی در مورد آن آگاهی وجود دارد یافته ها : اطلاعاتی که در نتیجه تلاش انسان برای پی بردن به ویژگی های پنهان طبیعت حاصل می شود . انعقاد قرارداد ها مستلزم وجود حداقل یکی ازاین اطلاعات است .

اسلاید 4: فرض بنیادی حاکم بر انعقاد قراردادها:موضوع قراردادباید طوری باشد که طرفین بتوانند درمورد ایفای کامل تعهدات ذکرشده در قرارداد اطمینان حاصل کنند.گاهی تعهدات قابل اندازه گیری وارزیابی نیستند بنابراین اجرای قرارداد دشوار میشود .ولی با ایجاد یک ارتباط بین تعهدات بایک پدیده قابل مشاهده یا قابل اندازه گیری میتوان به طرفین اطمینان داد که مفاد قرارداد رعایت شده است .

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید