علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

فصل هفدهم مهندسی نرم افزار۲

Software17-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل هفدهم مهندسی نرم افزار۲”

فصل هفدهم مهندسی نرم افزار۲

اسلاید 1: به نام خالق یکتافصل: هفدهم(راهبردهای آزمون نرم افزار)درس: مهندسی نرم افزار 2استاد: ارائه دهندگان:دانشگاه:

اسلاید 2: آزمون: مجموعه ای از فعالیت هایی است که می توان آنها را از قبل برنامه‌ریزی کرد و به طور سیستماتیک اجرا نمود.

اسلاید 3: چند راهبرد آزمون پیشنهاد شده است، همه این راهبردها الگویی برای آزمون در اختیار سازنده نرم افزار قرار می‌دهند و همگی دارای ویژگی های زیرند: * برای اجرای آزمون اثربخش، باید بازبینی های فنی اثربخش اجرا شود با این اقدام بسیاری از خطاها پیش از آغاز شدن آزمون حذف خواهند شد . *آزمون در سطح مولفه ها شروع می شود و رفته رفته کل سیستم کامپیوتری را در بر می گیرد. * تکنیک‌های آزمون متفاوت برای رویکردهای متفاوت مهندسی نرم‌افزار و در نقاط زمانی مختلف مناسب هستند . *آزمون توسط سازنده نرم افزار ( برای پروژه های بزرگتر) توسط یک گروه آزمونگر مستقل انجام می شود. * آزمون و اشکال زدایی دو فعالیت جداگانه اند ولی اشکال زدایی باید در هر راهبرد آزمون جایی داشته باشد

اسلاید 4: آزمون نرم‌افزار،یکی از عناصر یک موضوع وسیع تر است که غالباً از آن به عنوان وارسی و اعتبارسنجی (V & V)یاد می‌شود. وارسی: مجموعه فعالیتهای است که پیاده سازی صحیح یک عملکرد خاص توسط نرم‌افزار را تضمین می کند. اعتبارسنجی: مجموعه متفاوتی از فعالیت هاست که تضمین می‌کند نرم افزار ساخته شده با خواسته های مشتری مطابقت دارد.بوهم این نکته را به صورت دیگری بیان می‌کندوارسی و اعتبارسنجی (verification & validation )وارسی :آیا محصول را درست ساخته ایم؟؟اعتبار سنجی : آیا محصول درست را ساخته ایم؟؟

28,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید