علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

فلسفه اخلاق در حسابداری

falsafe-akhlagh-dar-hesabdari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فلسفه اخلاق در حسابداری”

فلسفه اخلاق در حسابداری

اسلاید 1: فلسفه اخلاق دیدگاه های توصیفی چه عواملی در واکنش حرفه به دو راهی ها موثر است ؟

اسلاید 2: مقدمه در این فصل به چهار حوزه در مسئله اخلاقی پرداخته میشود :رفتار یا واکنش اخلاقی حسابداران و مدیران و سایر افراد حرفه ای مشخصات یا خصوصیات افرادی که در مقابل مسآله اخلاقی قرار میگیرند مشخصات فضایی که دو راهی یا مسئله در آن تجربه میشود ویژگی های تشکیل دهنده خود دوراهی یا مسئله اخلاقی

اسلاید 3: اصول اخلاقی حسابداران و سایر افراد حرفه ای اگرچه که حرفه حسابداری با تهمت و افترا غریبه نیست اما شواهد تاریخی حکایت از حسابدارانی دارد که بر خلاف اصول اخلاقی عمل کرده اند . به عنوال مثال : پس از یک لابی گسترده , حسابداران در سال 1831 موفق شدند که قانون گذاران را به تصویب قانون ورشکستگی هدایت کنند . در این قانون حسابداران می توانستند به عنوان تسویه انتخاب شوند .مثال های متعدد دیگری در مورد برخی حسابداران وجود دارد که با شیوه های کاملا غیر اخلاقی عمل کردند به این افراد سیب های گندیده در یک جعبه سالم میگویند .

اسلاید 4: فروپاشی شرکت آمریکایی enron دارای جوانب سیاسی و مالی جالبی بود .پیشینه : در تنها پانرده سال , enron که به صورت یک شرکت کوچک شروع به کار کرده بود به هفتمین شرکت بزرگ در آمریکا تبدیل شد این شرکت بیش از 21000 پرسنل را در بیش از 40 کشور جهان استخدام کرد .فروپاشی : موفقیت شرکت به فریب کاری تبدیل شد . شرکت در مورد سود هایش دروغ گفت , بدهی هایش را مخفی کرد و بسیاری از زیان هایش را پشت پرده جزئیات وقایع مالی کم اهمیت اما بسیار زیاد قرار داد .با آشکار شدن فریبکاری شرکت سرمایه گذاران و طلبکاران این شرکت را در 2001 به ورشکستگی کشاندند .عواقب : هزاران کارمند شغل خود را از دست دادند سرمایه گذاران هم میلیارد ها دلار ازمحل کاهش ارزش سهام ضرر کردند و شرکت اعتبار خود را از دست داد .حسابداران : مسئولین مالی شرکت و مدیران در وهله اول به ابداع شبکه های کلاهبرداری مختلف پرداختند . چندین نفر از حسابداران مقصر شناخته شده و محاکمه شدند .

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید