علوم مهندسی تکنولوژی

فناوری جی پی آر اس (GPRS)

moarefiye_gprs

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فناوری جی پی آر اس (GPRS)”

فناوری جی پی آر اس (GPRS)

اسلاید 1: بسماالله رحمان رحیمموضوع ارائه : توضیح کوتاهی در مورد فناوری جی پی ار اس Gprsنویسنده : احمد مردانپورناشر: دانشگاه فنی و حرفه ای ش 1تاریخ ارائه : 20/1/1391

اسلاید 2: فهرست1- مقدمه 2- Gprs چیست؟3- مزایای Gprs چیست؟ 4- معماری Gprs5- انتقال اطلاعات در شبکه های Gprs 6- برخی از محدودیتهای Gprs7- برخی از کاربردهای Gprs8- اصطلاحات9-منابع

اسلاید 3: مقدمهاز اوایل دهه 60 میلادی که شبکه های تلفن همراه سلولی معرفی شدند نردیک به 50 سال میگذرد. در ان زمان تنها سرویسی که این شبکه ها ارائه میدادند مکالمه بود،ان هم به صورت انالوگ و با کیفیت بسیار پایین.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح انتظار کاربران،خدمات این شبکه ها توسعه پیدا کرد و در حال حاضر نسل چهارم این شبکه ها امکان دسترسی به شبکه اینترنت با سرعت 170 کیلوبیت درثانیه را در اختیار کاربران قرار داده. در طی این 50 سال،این شبکه ها به حدی پیشرفت کردن که مرز بین شبکه های تلفن همراه و شبکه های کامپیوتری محو شده و این دو در حال ادغام با یکدیگر هستند.

اسلاید 4: چیست؟ Gprsgprs (جی پی آر اس) به کارگیری این تکنولوژی در شبکه تلفن همراه، امکان خدماتی نظیر مرور در اینترنت، ایمیل، ارتباطات تصویری، پیام های چند رسانه ای و خدمات مبتنی بر مبدا را فراهم می کند. این سرویس به شبکه ها این امکان را می دهد که خدمات اینترنتی پر ظرفیت را به صورت دائمی و بدون وققه، به مشترکان خود ارائه دهند.

اسلاید 5: مزایای Gprs1- امکان می دهد تا همواره ارتباط خود را با اینترنت حفظ نمایید و لازم نیست برای برقراری هر ارتباط، هر بار به شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت متصل گردید.2- به صورت ذاتی دارای سرعت به مراتب بالاتری نسبت به خطوط ارتباطی داده معمولی درموبایل می باشد.3- اصلی ترین مزیت این است که شما مبلغ ارتباط خود را بر اساس مقدار اطلاعات ورودی و خروجی به شرکت ارائه دهنده سرویس می پردازید و نه بر اساس مدت زمانی که به اینترنت متصل هستید.

اسلاید 6: معماری Gprs

اسلاید 7: انتقال اطلاعات در شبکه Gprsاطلاعات (packet ) کاربران در قالب کانتینرهایی از طریق ستون فقرات، gprs ارسال می شوند. وقتی یک بسته اطلاعاتی از یک شبکه خارجی به GGSN وارد می شود، این اطلاعات در یک کانتینر قرار گرفته به SGSN ارسال می شود که این کانتینرها از دید کاربر کاملاً مخفی است و کاربر اینطور احساس می کند که مستقیماً از طریق یک روتر به شبکه خارجی متصل است.

اسلاید 8: برخی از محدودیت های Gprs1- نرخ انتقال در gprs در تئوری خیلی پایین تر است. 2- ارسال به صورت سویچینگ و بسته ای اطلاعات.3- برای انتقال اطلاعات به امواج رادیویی متکی است.

اسلاید 9: برخی از کاربردهای Gprs1- ارسال و دریافت پست الکترونیکی.2- ارسال و دریافت پیامهای لحظه ای.3- بهره مندی از امکان ارسال و دریافت MMS .4- مرور وب سایتها.

اسلاید 10: اصطلاحاتGGSN )Gateway GPRS Support Node(SGSN )Serving GPRS Support Node(GPRS )GPRS Packet Radio Service(GSN )GPRS Support Node(GSM (Global System for Mobile communications)

اسلاید 11: منابع1-GPRS General Packet Radio ServiceMario BaldiPolitecnico di Torino (Technical University of Torino)2-Understanding GPRS: The GSM Packet Radio Service1Brahim Ghribi and Luigi LogrippoSchool of Information Technology and Engineering,University of Ottawa, Ottawa ON Canada K1N 6N53- ساختار شبکه gprsمحمد جواد اسماعیلیبهار 90

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید