علوم انسانی و علوم اجتماعیکودک و نوجوانسایرروانشناسی و روانپزشکی

فنون شناختی رفتاری فرزند پروری برای نوجوانان

صفحه 1:
‎5d‏ ی برای 5 فرزد يرورى + ‎oom‏ 2 شناخد ‎les O gd‏ فتارى ند ‎Oke ‎

صفحه 2:
سح موزش مدیریت خانواده #از سال 1960 که مشاهده شد کار با کودک باعث تغییرات خواسته شده نمی شود. نظریه سیستمی نشان داد که باید اين تغییرات از والدین شروع شود

صفحه 3:
#شناخت باورها وانتظارات والدین از نوجوان #ارتباط با نوجوان #گفتگو با نوجوان #نظارت والدین بر نوجوان #برای آموزش این 4 بعد در شیوه های فرزند پروری والدین را درگیر می کنیم.

صفحه 4:
: 2 داده شود #اطلاعات رشدی: نوجوان در مرحله رشدی نوجوانی تغییرات شناختی, هیجانی, فیزیکی دارد و اين تغییرات نوع ازتباط با والد را نیز تحت تائیز قرار می دهد.

صفحه 5:
#نقش والدین و تاثیر آنها در شیوه های سازگار یا ناسازگار در نوجوانان *قسمت زیادی ازرفتار نوجوان 16261107است و سهم اندکی طمتامع. © والدين بيشتر بايد رفتارهای خود را اصلاح کنند تا فرزندان بازخورد خوبی داشته باشند.

صفحه 6:
Sl ase ‏#معرقی ریسک فاکتورها و عوامل خطر در دوره نوجوانی‎ ‏؟ و نهایتا روشهای تغییر و اصلاح رفتار را آموزش دهیم.‎

صفحه 7:
مداخله #پس از مرحله آموزش به والدین مرحله مداخله است. - ساختن ارتباط ©2- برقراری گفتگو ©3- ساختن قواعد و قوانين ©4- نظارت بر اجراى قواعد ©5- انتظارات والدين

صفحه 8:
— Or ‎Ze‏ عامل محافظت کننده در نوجوان است. ‏#اكر بين نوجوان و والدين اين تعامل به هم بخورد عامل محافظت كننده از بين رفته و هر دو طرف ‎wo Caw!‏ ‏© تشويق, محبت فيزيكىء, زمان با كيفيت با نوجوان

صفحه 9:
ات سس ساحتن ارباط عور ©كفتكوى موثر (نه اينكه مرتب والدين بكويند و نوجوان كوشهايش. را بسته) © سدهاى ارتباطى را بشناسند #اصلاح شیوه های گفتگوی ناسالم #زبان بدن یکسان با کلام #گوش دادن فعال

صفحه 10:
alloca le ‏#هر وقت روابط آسیب دید خانواده دور هم بنشینند و‎ ‏راهکار بدهند و از مجموعه راهکارها بهترین را انتخاب و‎ ‏قاعده و قانون اجرایی برایش تعیین کنند.‎ ‏#انتظارات غیر منطقی نوجوانان و والدین شناسایی شود‎

صفحه 11:
سس در نو #تباه شدن( با یک اشتباه زندگیشان تباه شده) و ناشایست را به قصد آزار والدین | قصد منفی( هر کار ناشایست راب نجام مى دهند) ا هر فعاليتى بايد قدردانى و تشكر كنند).

صفحه 12:
‎aol Sli asa‏ تون ‏#تباه شدن(شما باعث تباه شدن من شدید) ‏#غیرمنصفانه بودن والدین ‏© استقلال خواهی مفرط ‏#اطاعت کورکورانه (من هر چی میگم اونا باید بگن چشم) ‎ane‏ مکرر(من اگر درس می خوانم باید از من تشکر ‎Sas‏

صفحه 13:
ه بايد والدین نظار #همسالان(کی هستند. چکار می کنند....) #مدرس(معلمین, پیشرفت درسی, مدیر ....) © رسانه ها( جه سايتهايى را مى بيند. جه شبكه هايى و جه كتابهايى مى خواند...) #فعالیتها( روزهای تعطیل چکار می کنند, مسايل مالى چگونه مدیریت می شود...) موار

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان