صفحه 1:
5d ی برای
5 فرزد يرورى +
oom 2
شناخد
les O gd فتارى ند
Oke
صفحه 2:
سح
موزش مدیریت خانواده
#از سال 1960 که مشاهده شد کار با کودک باعث
تغییرات خواسته شده نمی شود. نظریه سیستمی نشان
داد که باید اين تغییرات از والدین شروع شود
صفحه 3:
#شناخت باورها وانتظارات والدین از نوجوان
#ارتباط با نوجوان
#گفتگو با نوجوان
#نظارت والدین بر نوجوان
#برای آموزش این 4 بعد در شیوه های فرزند پروری
والدین را درگیر می کنیم.
صفحه 4:
: 2
داده شود
#اطلاعات رشدی: نوجوان در مرحله رشدی نوجوانی
تغییرات شناختی, هیجانی, فیزیکی دارد و اين تغییرات نوع
ازتباط با والد را نیز تحت تائیز قرار می دهد.
صفحه 5:
#نقش والدین و تاثیر آنها در شیوه های سازگار یا ناسازگار
در نوجوانان
*قسمت زیادی ازرفتار نوجوان 16261107است و سهم
اندکی طمتامع.
© والدين بيشتر بايد رفتارهای خود را اصلاح کنند تا فرزندان
بازخورد خوبی داشته باشند.
صفحه 6:
Sl ase
#معرقی ریسک فاکتورها و عوامل خطر در دوره نوجوانی
؟ و نهایتا روشهای تغییر و اصلاح رفتار را آموزش دهیم.
صفحه 7:
مداخله
#پس از مرحله آموزش به والدین مرحله مداخله است.
- ساختن ارتباط
©2- برقراری گفتگو
©3- ساختن قواعد و قوانين
©4- نظارت بر اجراى قواعد
©5- انتظارات والدين
صفحه 8:
— Or
Ze عامل محافظت کننده در نوجوان است.
#اكر بين نوجوان و والدين اين تعامل به هم بخورد عامل
محافظت كننده از بين رفته و هر دو طرف wo Caw!
© تشويق, محبت فيزيكىء, زمان با كيفيت با نوجوان
صفحه 9:
ات سس
ساحتن ارباط عور
©كفتكوى موثر (نه اينكه مرتب والدين بكويند و نوجوان
كوشهايش. را بسته)
© سدهاى ارتباطى را بشناسند
#اصلاح شیوه های گفتگوی ناسالم
#زبان بدن یکسان با کلام
#گوش دادن فعال
صفحه 10:
alloca le
#هر وقت روابط آسیب دید خانواده دور هم بنشینند و
راهکار بدهند و از مجموعه راهکارها بهترین را انتخاب و
قاعده و قانون اجرایی برایش تعیین کنند.
#انتظارات غیر منطقی نوجوانان و والدین شناسایی شود
صفحه 11:
سس در نو
#تباه شدن( با یک اشتباه زندگیشان تباه شده)
و ناشایست را به قصد آزار والدین |
قصد منفی( هر کار ناشایست راب
نجام مى دهند)
ا هر فعاليتى بايد قدردانى و تشكر
كنند).
صفحه 12:
aol Sli asa تون
#تباه شدن(شما باعث تباه شدن من شدید)
#غیرمنصفانه بودن والدین
© استقلال خواهی مفرط
#اطاعت کورکورانه (من هر چی میگم اونا باید بگن چشم)
ane مکرر(من اگر درس می خوانم باید از من تشکر
Sas
صفحه 13:
ه بايد والدین نظار
#همسالان(کی هستند. چکار می کنند....)
#مدرس(معلمین, پیشرفت درسی, مدیر ....)
© رسانه ها( جه سايتهايى را مى بيند. جه شبكه هايى و جه
كتابهايى مى خواند...)
#فعالیتها( روزهای تعطیل چکار می کنند, مسايل مالى
چگونه مدیریت می شود...)
موار