پزشکی و سلامت طب سنتی

فواید گل گاو زبان

gol_gave_zaban

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فواید گل گاو زبان”

فواید گل گاو زبان

اسلاید 1: تهیه کننده = علی حقی

اسلاید 2: خواص گل گاوزبان چیست؟ چه موقعی بایدگل گاوزبان مصرف شود؟

اسلاید 3:

اسلاید 4: گاهی مواقع انسان ها تحت تاثیر شرایط محیطی خاصی قرار میگیرند که سلامت جسم و روان آنها را بهم میزند که برای یافتن آرامش خود به سراق گل گاوزبان میروند ؛ شما را با گل گاوزبان و خواص گل گاوزبان آشنا کند.

اسلاید 5: مقدمه ای در مورد گل گاوزبانگاو زبان گیاهی است علفی و یکساله که از اردیبهشت تا شهریور گل می‌دهد که ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتیمتر می رسد ساقه آن شیار دار و خاردار می باشد . گیاه گاوزبان به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع اسیدهای چرب اصلی بشمار می‌رود بطوریکه از آن به عنوان غنی‌ترین منبع شناخته‌شده برایGamma Linoenic Acid GLA در نزد بشر معرفی شده‌است

اسلاید 6: گل‌گاوزبان گیاهی است خودرو كه اغلب در دامنه كوه‌های البرز می‌روید و در حال حاضر نیز به شكل صنعتی كشت می‌شود.

اسلاید 7: گل‌گاوزبان به دلیل دارا بودن مقادیر چشمگیر پتاسیم و كلسیم بسیار ادرارآور بوده و با تحریك بدن، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام و برای درمان ناراحتی‌های اعصاب به كار می‌رود.

اسلاید 8: این گیاه دارای گونه‌های زیادی است و خواص دارویی فراوانی دارد ؛ برگ‌ها و گل‌ها بخش‌های مصرفی این گیاه را تشكیل می‌دهند

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید