پزشکی و سلامت بیماری‌ها

فیبروم رحم و راه های پیشگیری از آن

fibrome_rahem_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فیبروم رحم و راه های پیشگیری از آن”

فیبروم رحم و راه های پیشگیری از آن

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: « فیبروم رحم و راههای پیشگیری از آن»

اسلاید 3: یکی از بیماریهایی که امروزه در بین دختران و زنان بسیار رایج شده است وجود انواع فیبروم های رحمی می باشد، برخی مواقع این مشکل به صورت خانوادگی در مادر و دختران خانواده بروز می کند.در صورت عدم درمان فیبروم، ممکن است منجر به ناباروری و مشکلات و عوارض دیگری گردد.لذا رعایت توصیه ها و تدابیر مربوطه برای پیشگیری از ایجاد فیبروم های رحمی بسیار ضروری می باشد.

اسلاید 4: علل ایجاد فیبروم های رحمی از دیدگاه طب سنتی ایران: فيبروم رحم در واقع نوعي ورم صلب (سخت) رحم است.یکی از دلایل ایجاد اين گونه ورم‌ ها وجود مواد سوداوي بیش از اندازه یا غیر طبیعی در بدن است.وقتي سودا در بدن زياد شد خون سوداوي و غليظ مي شود. اين خون سوداوي در عضو غليظ تر شده موجب ورم مي شود.البته گاهي نيز ممكن است سودا و بلغم و يا بلغم به تنهایی عامل اين ورم باشد.

اسلاید 5: دو مورد دیگر که احتمال ایجاد فیبروم را افزایش می دهد:شستشو با آب سرد بعد از هر بار تخلیه و حمام و شستشو در زمان پریود.پوشیدن شلوارهای تنگ به خصوص شلوارهای جین.چرا که به کنارها و کشاله ران فشار می آورد و خون رسانی را به تخمدان و رحم را کم می کند.

اسلاید 6: تدابیر پیشگیری:توصيه اصلي اصلاح تغذيه است تا خون موجود در بدن شما خوني متعادل از جهت اخلاط چهارگانه باشد؛ يعني سودا و بلغم و صفرا و دم به اندازه كافي و متعادل و متناسب وجود داشته باشد.

اسلاید 7: تدابیر پیشگیری:پرهیز از غذاهايی که تولید سودای غیرطبیعی یا زیاد می نمایند مثل گوشت گاو، سوسيس، كالباس، غذاهاي كنسروي و مانده، نوشابه و قارچ.عدس، بادمجان، كلم و ترشيجات كمتر مصرف كنيد.جلوگیری از افزايش بلغم و چاقي و اضافه وزن.همچنین دیر ازدواج كردن باعث كیست تخمدان، فیبروم رحم، زایمانهای با سزارین، شیردهی ناموفق، آندومتریوز و ... می شود.

اسلاید 8: درمان فیبروم های رحمی كاري بسيار تخصصي و دشوار است كه بايستي توسط متخصص مربوطه و در زماني طولاني صورت بگيرد، بنابراين اقدامات پيشگيرانه فوق را جدي بگيريد.

اسلاید 9: علایم فیبروم رحمی:هر چند بسیاری از زنان مبتلا به فیبروم رحمی، هیچ نشانه ای ندارند ولی با یک سونوگرافی ساده قابل تشخیص است.نشانه های این بیماری:- قاعدگی های سنگین و دردناک یا خونریزی بین دوره های ماهانه؛- احساس پری در پایین شکم؛- ادرار زیاد؛- درد به هنگام نزدیکی جنسی؛ - درد در پایین کمر؛- مشکلاتی در تولید مثل، مانند نازایی، سقط جنین یا زایمان پیش از موعد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید