سایر تحقیق و پژوهش

فیزیولوژی تولید مثل

tolid-mesl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فیزیولوژی تولید مثل”

فیزیولوژی تولید مثل

اسلاید 1: فیزیولوژی تولید مثلارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهتخمدان در ابتدای سیکل قاعدگی استروژن تولید می کند که مسول رشد اندومتر است. به دنبال تخمک گذاری پروژسترون نیز به مقدار قابل توجهی تولید می شود و اندومتر را به شکل ایده آل برای لانه گزینی رویان تبدیل می کند. اگر حاملگی رخ ندهد، تخمدان دیگر استروژن و پروژسترون تولید نمی کند، اندومتر ریزش می کند و سیکل قاعدگی مجددأ آغاز می شود.

اسلاید 4: فیزیولوژی سیکل قاعدگیدر سیکل قاعدگی طبیعی، تولید سیکلیک و منظم هورمون و به موازات آن تکثیر لایه ی پوشاننده ی رحم در تدارک برای لانه گزینی رویان رخ می دهد.اختلالات سیکل قاعدگی و همچنین اختلالات فیزیولوژی قاعدگی، ممکن است منجر به وضعیت های پاتولوژیک مختلفی از جمله ناباروری، سقط راجعه و بدخیمی شوند.

اسلاید 5: سیکل قاعدگیسیکل قاعدگی براساس عضو مورد بررسیسیکل تخمدانی : 1- مرحله فولیکولی 2- مرحله لوتئالسیکل رحمی : 1- مرحله تکثیری 2- مرحله ترشحی

اسلاید 6: سیکل تخمدانی1- مرحله ی فولیکولی: فیدبک هورمونی سبب پیشبرد تکامل منظم یک فولیکول غالب می شود که باید در وسط سیکل، بالغ و برای تخمک گذاری آماده شود.مدت متوسط مرحله ی فولیکولی در انسان حدود 14-10 روز است و متغیر بودن این مدت، مسئول قسمت اعظم تفاوت ها در طول کلی سیکل است.2- مرحله ی لوتئال: مدت سپری شده از تخمک گذاری تا شروع قاعدگی که به طور متوسط 14 روز است.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید