پزشکی و سلامت

فیلتراسیون هوا در بیمارستان ها

filterasion_hava_dar_bimarestan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فیلتراسیون هوا در بیمارستان ها”

فیلتراسیون هوا در بیمارستان ها

اسلاید 1: اهمیت و ضرورت فیلتراسیون هوا در بیمارستانکیفیت هوای بیمارستان از اهمیت ویژه ای برخوردار استوجود بیوآئروسل‌ها در هوای داخلی بیمارستانتهدید سلامتی افرادعنوان عامل زیان‌آور شغلیموجب به خطر افتادن سلامتی کارکنان، غیبت از کار و کاهش بهره‌وری در محیط کارسبب ایجاد عفونت بیمارستانیدر آمریکا اتلاف هزینه مربوط به عفونت‌های بیمارستانی سالیانه معادل 5 بیلیون دلار برآورد شده است که به‌طور مستقیم به مرگ 1درصد از بیماران مبتلا می‌انجامد و به 3 درصد کل مرگ‌ومیرها منتسب گردیده است. 10 درصد از عفونت های بیمارستانی هوابرد هستند، همچنین 16 درصد از عفونت های بخش مراقبت های ویژه در نتیجه انتقال پاتوژنهای هوابرد می باشد.سالانه بین 2 الی 4 میلیون عفونت بیمارستان در جهان اتفاق می افتد که منجر به 20 تا 80 هزارمرگ می گردد. عدم فیلتراسیون مناسب هوا در محیط های بیمارستان، میزان سرایت بیماری، میزان عفونت بیمارستانی و میزان مرگ و میر را افزایش می دهد.

اسلاید 2: افراد در معرض مخاطرات شغلی مرتبط با آلودگی هوا در بیمارستان

اسلاید 3: عوامل زیان آور محیط کار

اسلاید 4: توزیع سایز ذرات

اسلاید 5: بیوآئروسلتعریف :بیوآئروسل‌ها به ذرات منتقل شده توسط هوا (هوابردی) گفته می‌شود که شامل ارگانیسم‌های زنده مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و متابولیت‌های ناشی از آنها می‌باشند.انواع بیوآئروسلها در محیط بیمارستان :

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید