GHANOONE_JAZB_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قانون جذب ۲”

قانون جذب ۲

اسلاید 1: چگونه ذهن ناخودآگاه خودرا پروگرام کنیم ؟ یا چگونه افکار وباورهای مثبت وجدید را جایگزین افکار وباورهای قدیمی منفی وبازدارنده نماییم؟ذهن ناخودآگاه قسمتی ازذهن ما است که دراختیار ما نیست ولی فرماندهی اعمال و رفتار ما را به عهده دارددرواقع وضعیت الان ما ، چه ازنظرجسمی و چه از نظرروانی وشخصیتی تحت تاثیر اتفاقات و باورهایی است که قبلا در در ذهن ناخودآگاه ما شکل گرفته ونقش بسته . لذا برای اینکه بتوانیم وضعیت کنونی خود را تغییر دهیم لازم است ذهن ناخودآگاه را از نوبرنامه ریزی کنیم واما چگونه :

اسلاید 2: پروگرام کردن ذهن ناخودآگاه

اسلاید 3: روی چیزهایی که می خواهید به دست آورید تمرکز کنید نه روی چیزهایی که نمی خواهید .از افعال وکلمات مثبت استفاده شودجمله گفته شده دلنشین باشد واز اون خوشتون بیایدزمان جمله درحال به فعلیت رسیدن باشد .الف ) تکرارجملات تاکیدی مثبت :

اسلاید 4: ب) تصویرسازی ذهنی :یک تصویر واضح ، روشن و دقیق از چیزی که می خواهید به آن برسید تجسم کنیدچه زمانی تصویر سازی کنیم؟ 1- صبح ها و آخر شب ها به مدت 5 الی 15 دقیقه2- در طول روز در حالت خلسه یا ریلکسیشن یا خود هیپنوتیزم

اسلاید 5: ج) داشتن نقشه گنجتصویری از آن چیزی که می خواهید به آن برسید بکشید و به آن نگاه کنیدعکس خودتان موقعی که خوش اندام بوده اید را جلوی چشمتان بگذارید و مدام به آن نگاه کنید یا عکس اندامی که می خواهید به آن برسید را بوسیله فتوشاپ درست کنید

اسلاید 6: چرا قانون جذب کار نمی کند؟ قانون جذب همان فرکانسی است که ذهن ناخودآگاه ما به کائنات می فرستد و کائنات تمام چیزهای هم فرکانس با آن را به سوی ما بازگشت می دهد. پس همه چیز بستگی به ذهن ناخودآگاه ما دارد. این ذهن ناخودآگاه ما است که قدرت خلق را دارد در اصل هرچیز که ما اندیشه کنیم و ذهن ناخودآگاه ما آن را بپذیرد در دنیای بیرون هم خلق می شود.س میتوان گفت برای اینکه بتوانیم از قانون جذب به بهترین نحو استفاده کنیم لازم است آنچه را که اندیشه میکنیم به نحوی به خورد ذهن ناخوداگاه بدهیم که روش های آن را در بالا ذکر کردیم: جملات تاکیدی،تصورسازی ذهنی و نقشه گنج. ولی باز هم علیرغم انجام همه اینکارها بعضی وقتها یا خیلی از وقتها باز هم جواب نمیدهد به نظر شما چرا؟

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید