علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

قدرت زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچین

ghodrat-zanjire-tamin-mobtani-bar-blockchain

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۷ اسلاید قدرت زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچین
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1350 بازدید, 19 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قدرت زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچین”

قدرت زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچین

اسلاید 1: m

اسلاید 2: موضوع :قدرت زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچیناستاد مربوطه:دانشجویان: بهار 1399

اسلاید 3: فهرست مطالب

اسلاید 4: زنجیره تامینسازمانها، افراد، فعالیتها، اطلاعات و منابع درگیر در انتقال محصول یا خدمات از تأمین کننده به مشتری از طریق کنترل و نظارت بر کالاها ، حق مصرف کنندگان را با ارتقاء و حمایت از بهداشت عمومی حفظ می کند. سیستم های متمرکز، زنجیره تامین را در معرض فساد، کلاهبرداری و دستکاری قرار می دهند.

اسلاید 5: نقض زنجیره تأمین مواد غذایی و دارو گزارش شده توسط FDA تاریخنام تجاریتوضیحات محصولدلیل / مشکلنقض زنجیره تأمین مواد غذایی    نقض زنجیره تأمین دارو03/08/201902/25/201902/25/201902/22/201903/05/201903/04/201903/01/201903/01/2019Fullei FreshMarketsideBachmanNova salted biscuitLife-line tmApotex Corp.Sunstone organicsTorrent pharmaجوانه لوبیای ارگانیکلوبیای سبز و کدوی پروانهپیشرانه‌های پیچ و تاببیسکویت شور نواافزودنی برای آب آشامیدنی انسانقرص drospirenone و etinyl استرادیول ، USPوین کراتوم و ماینگ دا کراتومقرص پتاسیم لوزارتان USP و قرص Losartan پتاسیم / هیدروکلروتیازید USPلیستریا مونوسیتوژنزآلودگی به لیستریا مونوسیتوژنز بالقوهشیر ناشناختهشیر ناشناختهبه طور بالقوه آلوده به Pseudomonas aeruginosa استممکن است حاوی تاول های معیوب باشدبالقوه برای سالمونلا حاوی N-methylnitrosobutyric acid (NMBA)در سالهای گذشته حوادث زیادی رخ داده است که در نهایت قابلیت اطمینان زنجیره تأمین و صحت داده های محصول آن را زیر سوال می برد.نقض هایی که هر روز بر روی زنجیره تأمین مشاهده می شود نه تنها فقط سلامت مردم تحت تأثیر قرار نمی گیرد بلکه مشاغل نیز آسیب می بینند.این شرکت با کالای فراخوان شده به دلیل تبلیغات منفی دچار افت شهرت خواهد شد و شاهد کاهش فروش آن به طرز چشمگیری خواهد بود

اسلاید 6: شفافیت و قابلیت ردیابی محصول اهداف اصلی زنجیره تأمین ، از جمله هزینه ، کیفیت ، سرعت ، قابلیت اطمینان ، کاهش ریسک ، پایداری و انعطاف پذیری کاملاً محقق نشده است .شفافیت و قابلیت ردیابی باید در زنجیره های تأمین تولید افزایش یابد .ریسک اصلی زنجیره تأمین در سفر محصول است. ما نیاز به دانش بیشتری در مورد محصول ، منشأ آن ، پردازش و سفر حمل و نقل داریم .مصرف کنندگان قادر به بررسی صحت محصول خریداری شده نیستند. آنها باید به آرم گواهینامه چاپ شده بر روی محصولات اعتماد کنند.

اسلاید 7: عوامل عدم شفافیت در زنجیره تامینبه دلیل افزایش تعداد واسطه ها بین تولیدکننده و مصرف کننده نهایی ، اطلاعات کمی در مورد ریشه محصول ، پردازش یا سفر حمل و نقل وجود ندارد .این چالش نه تنها کمی ، بلکه کیفی نیز می شود. چالش اصلی زنجیره تأمین در سیستم ردیابی و مدیریت داده باقی مانده است. دستیابی به شفافیت ، نیاز به جمع آوری دقیق داده ها و ذخیره سازی اطلاعات ایمن دارد ، کار دشواری است که هم اکنون از طریق انبارهای اطلاعاتی متمرکز به اشخاص ثالث واگذار شده است .یک سیستم مدیریتی متمرکز می تواند تهدیدی برای یکپارچگی داده ها ، در دسترس بودن و تاب آوری باشد و این سیستم را در معرض کلاهبرداری و فساد قرار دهد.

اسلاید 8: بلاکچین در زنجیره تامین

اسلاید 9: انواع بلاکچین از لحاظ دسترسیpermission-lesspermissioned networkعمومی دسترس پذیرتراکنش‌ها شامل شرکای لجستیکی بانک‌های تامین کننده مالی فروشندگان و .. 

اسلاید 10: ردیابی محصولاتبا هدف به حداقل رساندن تولید و توزیع محصولات ناایمن یا بی کیفیت از طریق بهبود سیستم های برچسب زدن و ردیابیتکامل ردیابی به کمک : سنسورهای IOTاجزای اصلی سیستم ردیابی:برچسب ردیاب سنسور

اسلاید 11: سیستم مدیریت متمرکزERP

17,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید