علوم مهندسی معماری و عمران

قطعات پیش ساخته بتنی

Precast-Concrete-Parts

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۹۸ اسلاید همانطور که از اسم این قطعات مشخص می باشد قطعات پیش ساخته قطعاتی هستند که توسط تولید کنندگان عرضه و پس از حمل در محل کارگاه نصب می گردند. از جمله مزایای سیستم های پیش ساخته می توان به کاهش نسبی هزینه های کار نیروی انسانی، پرت مصالح و ماشین آلات مورد نیاز، کاهش زمان اجرا، کنترل کیفیت بهتر، وابستگی کمتر به شرایط جوی و صرفه جویی در تجهیزات نصب اشاره نمود. از محصولات این گروه می توان موارد زیر را نام برد: جدول بتنی پیش ساخته، دیوار بتنی پیش ساخته، دال بتنی پیش ساخته، کفپوش بتنی، بلوک سیمانی، بلوک بتنی پیش ساخته سبک، نیوجرسی، لوله بتن مسلح و .. بر آورد هزینه قطعات پیش ساخته سیمانی و بلوک از فصل دوازهم فهرست بهای ابنیه انجام می شود که در ادامه به معرفی مختصری از آنها پرداخته می شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2063 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قطعات پیش ساخته بتنی”

قطعات پیش ساخته بتنی

اسلاید 1: دانشکده مهندسی-گروه معماریقطعات پیش ساخته بتنیزمستان1397استاد:دانشجو :Precast Concrete Parts

اسلاید 2: قطعات پیش ساختههمانطور که از اسم این قطعات مشخص می باشد قطعات پیش ساخته قطعاتی هستند که توسط تولید کنندگان عرضه و پس از حمل در محل کارگاه نصب می گردند. از جمله مزایای سیستم های پیش ساخته می توان به کاهش نسبی هزینه های کار نیروی انسانی، پرت مصالح و ماشین آلات مورد نیاز، کاهش زمان اجرا، کنترل کیفیت بهتر، وابستگی کمتر به شرایط جوی و صرفه جویی در تجهیزات نصب اشاره نمود.از محصولات این گروه می توان موارد زیر را نام برد: جدول بتنی پیش ساخته، دیوار بتنی پیش ساخته، دال بتنی پیش ساخته، کفپوش بتنی، بلوک سیمانی، بلوک بتنی پیش ساخته سبک، نیوجرسی، لوله بتن مسلح و ..بر آورد هزینه قطعات پیش ساخته سیمانی و بلوک از فصل دوازهم فهرست بهای ابنیه انجام می شود که در ادامه به معرفی مختصری از آنها پرداخته می شود.

اسلاید 3: روند پیش ساخته سازیساخت دستیساخت صنعتیایجاد ضوابط

اسلاید 4: محصولات پیش ساخته بتنی و سیمانی

اسلاید 5: این سیستم در سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ بعد از جنگ جهانی دوم و با نیاز به انبوه سازی و ساخت سریع در اروپا و سپس در نقاط دیگر جهان گسترش یافت. در این سیستم قطعات بتنی بر اساس نقشه‌ها و قطعات موردنظر به صورت پیش ساخته از کارخانه سازنده به کارگاه حمل می‌گردد. قطعات پیش ساخته به طور کلی در سه دسته قطعات سقف و دیوار و قطعات متفرقه تولید می‌شوند.نشریه مهندسی عمران امیرکبیر، دوره 49 ، شماره 3، سال 1396 ، صفحات 565 تا 576

اسلاید 6: دیواربتنی(اچ پانل) پازلییکی از سریعترین راه های ایجاد دیوار با امنیت بالا و قیمت مناسب استفاده از دیوارهای پیش ساخته بتنی موسوم به H پانل می باشد. این قطعات که توسط قالب های بتنی یا فولادی قبلآ بتن ریزی می شود، و یا احزای تشکیل دهنده آن(همانند شکل زیر) جداگانه قالب ریزی و توسط ماشین آلات سبک به محل اجرا آورده شده و این دیوارهای پیش ساخته براحتی در محل اجرا مونتاژ می گردد.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید