کسب و کار اقتصاد و مالی

کارگاه بازآموزی دستورالعملهای جدید مالی

dastorolamalhaye_jadide_mali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارگاه بازآموزی دستورالعملهای جدید مالی”

کارگاه بازآموزی دستورالعملهای جدید مالی

اسلاید 1: ضمن خير مقدم و خوشامد گويي به تمام شما عزيزان، عاشقان و تشنه كامان حضورش

اسلاید 2: تهيه و تنظيم :اداره بررسي و نظارت مالي كارگاه بازآموزي دستورالعملهاي جديد مالي

اسلاید 3: بخش اول : مروري بر دستورالعملها و بخشنامه هاي جديد مالي و نحوه كنترل اسناد بر اساس موارد جديدبخش دوم :معرفي پورتال جديد اداره نظارت و پايش عملكرد و نحوه تعامل واحدها در اين پورتالبخش سوم :نحوه اجراي نظام نوين مالي در سال93 به همراه بررسي آخرين دستورالعملهاي ارسالي كميته اجرايي حسابداري تعهديموضوعات جلسه:

اسلاید 4: اگر حس روئيدن در تو باشد در كوير هم رشد خواهي كرد

اسلاید 5: بخش اولمروري بر دستورالعملها و بخشنامه هاي جديد مالي و نحوه كنترل اسناد بر اساس موارد جديد

اسلاید 6: از ابتداي سال 1393 هزينه كرد منابع درامد اختصاصي در كليه پروژه هاي عمراني و تملك دارائي اكيداً ممنوع بوده و كليه مصوبات ديگري كه مغاير اين بند مي باشد تا اطلاع ثانوي به تعليق در مي آيد تبصره: با احتساب بند5 ماده10 آئين نامه مالي و معاملاتي 5 درصد درآمد و در صورت تصويب هيأت امنا ده درصد درآمد اختصاصي در اختيار رياست محترم دانشگاه شامل اين بند نمي باشد تعيين موارد استثنا در مورد اين بند تنها از طريق رئيس هيأت امناي دانشگاه ميسر خواهد بودمنع قانوني هزينه كرد درآمد اختصاصي در پروژه هاي عمراني

اسلاید 7: با توجه به نامه شماره 9417 مورخه93/2/30 سرپرست محترم حراست تعيين صلاحيت پيمانكاران و مشاورين سازمان جهت انجام خدمات حوزه فن آوري اطلاعات و خريد هر نوع نرم افزار قبل از انعقاد قرارداد از شرح وظايف حراستها مي باشد لذا اداره بررسي و نظارت دانشگاه از تاييد اسنادي كه فاقد مجوز كتبي در اين زمينه مي باشند خودداري مي نمايدتعيين صلاحيت پيمانكاران در حوزه IT

اسلاید 8: با توجه به نامه شماره 3345 مركز حراست وزارت متبوع در خصوص شرح وظايف حراست در زمينه سامانه هاي مدار بسته كليه واحدها در صورت نياز به سامانه هاي مدار بسته اعم از اموزشي ؛ حفاظتي ؛ مديريتي نسبت به اخذ مجوز از حراست اقدام نمايند. لذا از تاييد اسناد مربوطه كه فاقد مجوز كتبي حراست مي باشند خودداري مي گرددنياز به اخذ مجوز جهت سامانه هاي مدار بسته

اسلاید 9: با توجه به مصوبه شماره 13مورخ 93/04/15 هيات رئيسه فقط يك نوبت ديگر با ادامه خدمات نيروهاي 89 روزه و قرارداد ماده 22 موافقت بعمل آمده (حداكثر تا 93/06/31 )مقرر گرديده در اسرع وقت در قالب ماده 22 آئين نامه اجرايي اداري و استخدامي كارمندان غير هيات علمي دانشگاه تعيين تكليف گردندتمديد قرارداد نيرو هاي قراردادي

اسلاید 10: با عنايت به اينكه افراد با قراردادهاي حجمي ( ماده 22 و فاكتوري) هيچ گونه رابطه استخدامي مستقيم و سازماني با دانشگاه ندارند لذا از صدور هر گونه ابلاغ مسئوليت و يا معرفي نامه و .... به اين افراد خودداري گرددعدم صدور ابلاغ

اسلاید 11: بعضاً مشاهده شده است كه كاركناني كه مامور به ستاد دانشگاه و يا مراكز تابعه مي باشند علي رغم صدور گواهي كاركرد از واحد مربوطه و با وجود استفاده از مرخصي چند ماهه از حقوق و مزاياي ماهيانه برخوردار شده اند .لذا مقتضي است وصول گواهي كاركرد ماهيانه كاركنان مامور ( حداكثر با يك ماه تاخير) مد نظر باشد و مسئوليت پرداخت حقوق بدون گواهي كاركرد به عهده مسئول مالي واحد مي باشد.الزام صدور گواهي كاركرد كاركنان مامور

اسلاید 12: به استناد بند (ب) ماده73 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه در صورت عدم ارائه ضمانتنامه انجام تعهدات توسط برنده مناقصه هيچ قراردادي منعقد نخواهد گرديد.در صورت انعقاد قرارداد نسبت به ضبط ضمانتنامه شركت در مناقصه (يا سپرده ) اقدام گردد مسئوليت اجراي صحيح فرايند ماده مذكور بر عهده مسئول مركز و مسئول مالي واحد مربوطه خواهد بوداخذ ضمانتنامه

اسلاید 13: نرخ ماليات بر درامد حقوق و ساير مزاياي كاركنان دولتي و غير دولتي ساليانه تا 84/0000/000 تومان پس از كسر معافيت هاي مقرر به مأخذ 10 درصد و مازاد بر آن 20 درصد محاسبه مي گرددمبلغ ماهيانه 70/000/000 ريالمبالغ پايين تر از مبلغ مذكور كماكان پس از كسر معافيت هاي مقرر مشمول 10 درصد ماليات مي باشد توجه : جهت محاسبه ماليات 20 درصد كليه وجوه دريافتي بابت كارانه ها ، اضافه كار، فعاليت تحقيقاتي و پژوهشي و ساير آيتم هاي مشمول ماليات به دريافتي حقوق اضافه ميگردد . لذا ضروري است كليه پرداختيها پرسنلي متمركز انجام گردندنحوه تعيين ماليات بر درامد بيش از سقف ماليات

اسلاید 14: حق الزحمه هر ساعت مقيم معادل 75000 ريال بوده كه جهت شبكه ها و شهرهاي زير ضرايب مصوب به سرجمع عدد مذكور اضافه مي شود:كميجان (ضريب 2) – آشتيان و تفرش (ضريب 1.6) محلات و دليجان (ضريب 1.2) – خمين و اراك (بدون اعمال ضريب)قابل ذكر است هر ساعت مقيمي پس از كسر ساعات موظفي قابل احتساب استحق الزحمه پزشك مقيم

اسلاید 15: بر اساس ماده 36 قانون كار و تبصره يك آن مزاياي پرداختي به تبع شغل مزايايي هستند كه بر حسب ماهيت مشاغل يا محيط كار و براي ترميم مزد در ساعات عادي كار پرداخت مي گردند از قبيل مزاياي سختي كار ، سرپرستي، فوق العاده شغل و جذب امناءدر كارگاههايي كه فاقد طرح طبقه بندي مشاغل مي باشند جزو مزد ثابت محسوب و در محاسبه سنوات خدمت كارگران منظور مي گردند ، لكن فوق العاده هاي مندرج در قانون كار از قبيل نوبتكاري ، شبكاري ، اضافه كاري و غيره جزو مزد ثابت محسوب نشده و در محاسبه سنوات خدمت كارگران منظور نمي شوندمحاسبه سنوات خدمت پرسنل تبصره چهار

اسلاید 16: با عنايت به رأي شماره 669 هيأت عمومي ديوان عدالت اداري و همچنين گزارش واصله از ديوان محاسبات استان مركزي پرداخت هر گونه مبلغي تحت عنوان اضافه كار به مشمولين ماده واحده قانون اشتغال مستخدمين شهيد ، جانباز ، از كار افتاده و مفقودالاثر به علت عدم اشتغال بكار اينگونه افراد مغاير با ماده 99 قانون مديريت خدمات كشوري مي باشدمنع قانوني پرداخت اضافه كار پرسنل درحالت اشتغال

اسلاید 17: به استناد نامه شماره 101/564/د مورخه 93/5/13 مشاور وزير و مدير كل حوزه وزارتي در خصوص تفسير بند ج تبصره ماده 16 قانون بودجه سال 1393 كل كشور ايثارگران بازنشسته و شاغل در دستگاههاي اجرايي و افراد تحت تكفل آنها مخير به استفاده از خدمات بيمه و درمان تكميلي و صد درصد هزينه هاي درماني مربوطه از دستگاه اجرايي متبوع يا بنياد شهيد و امور ايثارگران مي باشندلذا پرداخت هزينه هاي درماني اين عزيزان با دستگاه مربوطه ميباشد .پرداخت هزينه درمان ايثارگران

اسلاید 18: تاييديه عدم دريافت هزينه از بيمه تكميليدستور پزشكاصل فاكتورهاتاييد مسئول جانبازان ستادمصوبه مورخه 91/10/9 هيات وزيران:هزينه هاي دارويي طبق فهرست دارويي كشور(فارماكوپه)دندانپزشكي با مجروحيت فك و دندان طبق تاييديه از سوي كميسيون پزشكي بنياد شهيد و امور ايثارگران و تاييديه پزشك معتمد دانشگاه ( دكتر مومني)هزينه اياب و ذهاب و سفرهاي درماني با تاييديه از بنياد ايثارگرانمستندات

اسلاید 19: جهت كليه پرداختهاي از محل خارج از شمول ، 5 درصد و 10 درصد در اختيار رياست محترم دانشگاه مجوز جديد بصورت كتبي اخذ گردد لازم به توضيح است كليه مجوز هاي قبلي لغو و غير قابل اجرا مي باشدلزوم اخذ مجدد مجوز جهت پرداختهاي از محل خارج از شمول

اسلاید 20: با توجه به مصوبه مورخه 93/3/24 هيأت امناي محترم دانشگاه مبني بر پرداخت200,000,000ريال (بيست ميليون تومان) بابت وديعه مسكن به پزشكان ضريب k و متعهد به خدمت پرداخت هر گونه اجاره و كمك هزينه مسكن از تاريخ 93/4/1 فاقد وجاهت قانوني بوده ، مسئوليت پرداخت بعهده بالاترين مقام مسئول واحد مي باشد عدم پرداخت اجاره و كمك هزينه مسكن

اسلاید 21: با توجه به واخواهي اسناد پرسنلي توسط ديوان محاسبات از ضميمه نمودن فيش كسورات ( بيمه و ماليات) اسناد پرسنلي بصورت تجميعي خودداري نمائيداسنادي كه بصورت تجميعي صادر شوند عودت خواهند شدصدور چك كسورت تفكيك شده

اسلاید 22: در سال 91 (تعداد ساعات يك پزشك * 25*5800 ريال)/2در سال 92 ( تعداد ساعات يك پزشك * 25*6100 ريال) /2هر جلسه معادل 2 ساعت مي باشد مبلغ سال 93فعلاً معادل مبلغ سال 92 مي باشدحق الزحمه دريافت كميسيون پزشكي

اسلاید 23: محاسبه مأموريت پرسنل

اسلاید 24: محاسبه مأموريت پرسنل

اسلاید 25: با توجه به هماهنگي بعمل آمده پرداخت فوق العاده ماموريت با بيتوته مشمول افرادي مي گردد كه در محل ماموريت خود در همان شب بيتوته كامل داشته باشند و پرداخت ماموريت به صرف انجام آن در شب مشمول پرداخت با بيتوته نمي گردد و پرسنل فوريتهايي كه به ماموريت اعزام مي گردند فقط بدون بيتوته پرداخت گرددصدور احكام ماموريت پرسنل بر اساس روزهاي اعزام مامور صادر گردد و از درج حكم ماموريت به صورت ماهيانه خودداري گردددر هنگام صدور حكم و خط سير ماموريت كليه امضاهاي مجاز و تاريخ و شماره دبيرخانه گردددستورالعمل ارسال اسناد ماموريت

اسلاید 26: پرداخت هم زمان اضافه كار و ماموريت جهت پرسنلي كه در كشيك نوروزي فعاليت مي نمايند با عنايت به اينكه افراد فوق اضافه كار فروردين ماه نيز دريافت مي كنند منع قانوني داردبعضا مشاهده گرديده سقف ماموريت افرادي در واحدها از 6 ماه در سال بيشتر گرديده است كه اين موضوع بايد توسط واحدها كنترل و از اعزام ماموريت بيشتر از 6 ماه در سال خودداري گرددصدور حكم ماموريت و پرداخت فوق العاده روزانه جهت شركت در اردوهاي زيارتي و سياحتي منع قانوني دارددر خط سير مسافت طي شده در ماموريتها قيد شودصدور حكم ماموريت جهت مسافتهاي كمتر از 30كيلومتر ممنوع مي باشد

اسلاید 27: با عنايت به تبصره 2 ماده 15 تصويب نامه هيئت محترم وزيران مبلغ كمك هزينه غذاي روزانه در سال 93حداكثر46000 ريال مي باشدكمك هزينه غذا

اسلاید 28: به استناد بند 14 و 15 مصوبه مورخه 91/8/15هيات عالي نظارت مبلغ حق مسئوليت فني پزشكان بشرح زير تعيين مي شود:بيمارستانهاي بالاي 200 تخت خوابي معادل 2500000 ريالبيمارستانهاي بين 100 الي 200 تخت خوابي معادل 2000000 ريالبيمارستانهاي زير 100 تخت خوابي معادل 1500000 ريالتاريخ اجرا از مورخه 91/7/1 مي باشدمزاياي حق مسئوليت فني بيمارستانها

اسلاید 29: بنا به اختيار حاصل از مفاد ماده 169 مكرر قانون مالياتهاي مستقيم اصلاحي مصوب 1380/11/27 كليه اشخاص حقيقي و حقوقي موظفند نسبت به ثبت نام جهت دريافت كارت اقتصادي اقدام و بر اساس موارد زير براي انجام معاملات خود ، صورتحساب صادر و شماره اقتصادي مربوط به خود و طرف معامله را در صورتحساب ها و فرم ها و اوراق مربوط درج نموده و همچنين فهرست معاملات خود را به اداره امور مالياتي مربوطه تسليم نماينددستورالعمل اجرائي موضوع ماده 169 مكرر قانون مالياتهاي مستقيم

اسلاید 30: اشخاص حقيقي و حقوقي مكلفند از تاريخ 1391/1/1 براي عرضه و فروش كالاها و خدمات از صورتحساب فروش كالا به شرح فرم نمونه موضوع ماده 169 قانون مالياتهاي مستقيم استفاده نمايند و در صورتحسابهاي خود مشخصات كامل طرفين اعم از خريدار و فروشنده با ذكر شماره اقتصادي ، شناسه ملي ، شماره ملي ،آدرس پستي ، تلفن ، شرح كامل از كالا و خدمات ، مبلغ ماليات بر ارزش افزوده را چاپ نمايند در صورتيكه صورتحساب فاقد مشخصات لازم باشد معادل 20 درصد مبلغ معامله براي طرفين جريمه تعلق مي گيردتبصره – اشخاص حقيقي و حقوقي مكلفند مادامي كه براي آنها شماره اقتصادي صادر نشده از شماره ملي براي اشخاص حقيقي و شناسه ملي براي اشخاص حقوقي به جاي شماره اقتصادي استفاده نمايندمشخصات صورتحساب

اسلاید 31: ذيحسابيها و يا مديران كل امور مالي مكلفند فهرست معاملات خود را طبق فرم نمونه و همچنين فهرست قراردادهاي خدماتي و پيمانكاري را طبق فرم نمونه تا يك ماه پس از پايان هر فصل بصورت الكترونيكي از طريق پورتال سازمان و يا در محيط رايانه اي به اداره امور مالياتي ذيربط ارائه نمايند « مسئوليت اصلي حسن انجام تكاليف بعهده بالاترين مقام دستگاه با نظارت ذيحساب مي باشد»

اسلاید 32: عدم صدور صورتحساب يا عدم درج شماره اقتصادي خود و طرف معامله حسب مورد يا استفاده از شماره اقتصادي خود براي معاملات ديگران يا استفاده از شماره اقتصادي ديگران براي معاملات خود مشمول جريمه اي معادل 10% مبلغ مورد معامله اي كه بدون رعايت ضوابط اين دستورالعمل انجام شده استعدم ارائه فهرست معاملات ، مشمول جريمه اي معادل 1% مبلغ معاملاتي كه فهرست آنها ارائه نشده خواهد بودعدم ارائه صورتحسابهاي مربوط به خريد هاي اشخاص حقوقي و صاحبان مشاغل موضوع بندهاي الف و ب ماده 95 قانون مالياتهاي مستقيم در سال عملكرد و سال بعد از آن كه مورد درخواست ماموران مالياتي قرار گيرد مشمول جريمه اي معادل 10% مبلغ صورتحساب هاي ارائه نشده خواهد بودتخلفات و جرائم موضوع ماده 169

اسلاید 33: هر گونه جعل ، تقلب، معاملات غير واقعي ، سوء استفاده و تباني اشخاص موضوع اين دستورالعمل در ارتباط با صدور صورتحساب و شماره اقتصادي خلاف مقررات بوده و ضمن مسئوليت تضامني ، مطابق با قانون مبارزه با پولشويي ، قانون ارتقاء سلامت نظام اداري مصوب مجمع تشخيص مصلحت نظام و ساير قوانين و مقررات مربوط اقدام خواهد گرديد

اسلاید 34: خريد و فروش اوراق بهادار موضوع ماده 24 قانون بازار اوراق بهادار ، سهام و سهم الشركهخريد و فروش حق تقدم سهام يا سهم الشركهسود و كارمزد بانكها و موسسات اعتباري غير بانكيدريافت و پرداخت حق عضويت اعضاي مجامع حرفه اي ، احزاب و انجمن ها و تشكل هاي غير دولتي كه داراي مجوز از مراجع ذيربط مي باشندكمك ها ، جوايز و هداياي بلاعوضمال الاجاره هاي املاك موضوع ماده 53 قانون مالياتهاي مستقيمموارد عدم شمول دستورالعمل اجرائي ماده 169 مكرر قانون مالياتهاي مستقيم

اسلاید 35: دريافت و پرداختهايي كه بموجب قانون و مصوبات هيئت محترم وزيران توسط دستگاههاي اجرائي به تشكل هاي قانوني ، نهاد هاي عمومي غير دولتي ، مجامع حرفه اي ، انجمن ها ، انجمن هاي صنفي ، اتحاديه ها ، احزاب ، اشخاص حقيقي و حقوقي انجام مي شوددريافت و پرداختهايي كه بموجب قانون و مصوبات هيئت محترم وزيران توسط تشكل هاي قانوني ، نهادهاي عمومي غير دولتي ، مجامع حرفه اي ، انجمن ها ، انجمن هاي صنفي ، اتحاديه ها ، احزاب ، اشخاص حقيقي و حقوقي انجام مي شود

اسلاید 36: مبالغي كه تحت عناوين جريمه يا خسارت ، انواع عوارض و ماليات ( به استثناي ماليات و عوارض قانون ماليات بر ارزش افزوده) حق ثبت ، حق تمبر، حقوق گمركي و موارد مشابه ، به دستگاههاي اجرائي پرداخت مي گرددبر اساس دستورالعمل هاي مذكور بنگاه هاي املاك و دفاتر اسناد رسمي ملزم به ارسال فهرست ثمن معاملات تنظيم شده نبوده و صرفاً بابت حق الزحمه دريافتي و هزينه هاي مرتبط مشمول تكاليف مقرر در دستورالعمل هاي ماده 169 مكرر مي باشد

اسلاید 37: حقوق و دستمزد پرداختي موضوع فصل سوم از باب سوم قانون مالياتهاي مستقيموجوه پرداختي بابت حق نگهداري (شارژ) ساختمان و آبونمانهاي پرداختيمعاملات نقل و انتقال املاك موضوع ماده 59 قانون مالياتهاي مستقيم براي متعاملين

اسلاید 38: وفق نامه شماره 2280 مورخه 1392/11/8 ديوان محاسبات استان مركزي كليه دستگاههاي اجرايي مكلفند فهرست معاملات و صورت پرداخت قراردادهاي خود را تا يك ماه پس از تاريخ انجام معامله بصورت الكترونيكي از طريق ساب پورتال سازمان ارسال و يا در قالب فايل توليد شده از نرم افزار مربوطه به اداره كل امور مالياتي تحويل نمايند مسئول حسن اجراي اين بند بالاترين مقام دستگاه و نيز با توجه به ماده 14 قانون ارتقاء سلامت نظام اداري ذيحساب مربوطه خواهد بود از سوي ديگر عدم ارائه فهرست معاملات انجام شده مشمول جريمه اي معادل يك درصد معاملاتي كه فهرست آنها ارائه نشده است خواهد بودكه جريمه مزبور غير قابل بخشش مي باشدالزامات قانوني

اسلاید 39: اضافه كار و تمام وقتي كاركنان مشمول قانون تأمين اجتماعي اعم از رسمي يا پيماني و قراردادي از ابتداي سال93 مشمول كسورات تأمين اجتماعي مي گرددلذا اضافه كار پرسنل مشمول صندوق تامين اجتماعي در محاسبه پاداش پايان خدمات آنها قابل احتساب مي باشدكسورات تأمين اجتماعي

اسلاید 40: جهت ارائه اسناد شناسايي هزينه ها از حواله جديد استفاده گرددبه : مدیريت محترم امور مالی دانشگاه علوم پزشكيبه : مدیريت محترم امور مالی دانشگاه علوم پزشكيبه : مدیريت محترم امور مالی دانشگاه علوم پزشكيشماره :................از : تاريخ :...................با سلام و آرزوي توفيقبا سلام و آرزوي توفيقبا سلام و آرزوي توفيق احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. احتراماً؛ به استناد ماده 13 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي اسناد ذيل جهت شناسايي بدهي هاي اين واحد جهت بررسي به حضور ارسال مي گردد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد. خواهشمند است مبلغ به حروف ......................................................... ريال به حساب بستانكاران اين واحد منظور نمائيد.ردیفشماره سندتاریخ ایجادسندشرحكد تفصيلي دوشرح تفصيلي دومبلغ 1      2      3      4      

اسلاید 41: صدور حكم مأموريت و گواهي اضافه كار رؤساي واحدها (مديران شبكه ها ) توسط رياست محترم دانشگاه از ابتداي سال 93 الزامي استلزوم صدور گواهي اضافه كار و حكم مأموريت توسط رياست دانشگاه

اسلاید 42: كمك هزينه فوت و ازدواج

اسلاید 43: كمك هزينه فوت و ازدواج سال 93 بمبلغ 7845500 ريال تعيين شده كه به پرسنل مشمول صندوق تامين اجتماعي با سابقه بالاتر از سه سال تعلق نمي گيردهزينه سفر سال 93 با احتساب ضريب حقوقي 242 ريال مي باشدكمك هزينه انتقال بر اساس احكام سال 88 قابل پرداخت است و شامل اقلام زير مي باشد: حق شغل، حق شاغل، مديريت ، تطبيق ، سختي كار، اشعه و ايثارگريكمك هزينه فوت و ازدواج ، هزينه سفر و انتقال

اسلاید 44: مقتضي است در راستاي اجراي برنامه هاي طرح تحول نظام سلامت و به منظور تسهيل در كنترل و رسيدگي به اسناد مالي ذيربط كليه اقلام داروئي و تجهيزات پزشكي مصرفي خريداري شده از محل هاي موصوف توسط ناظران داروئي و تجهيزات پزشكي طرح تحول نظام سلامت تأييد و به مهر « مورد تاييد در محل تحول نظام سلامت» ممهور گرددتوضيح اينكه فاكتورهاي فاقد مهر مذكور از نظر مديريت امور مالي دانشگاه فاقد اعتبار مي باشداسناد مالي طرح تحول نظام سلامت

اسلاید 45: تنخواه گردان پرداخت عبارت است از وجهي كه از طرف مدير مالي و يا مقامات مجاز از طرف وي و رئيس امور مالي در واحد اجرايي مستقل با تأييد رئيس موسسه يا مقامات مجاز از طرف ايشان و رئيس واحدهاي اجرايي مستقل براي انجام هزينه ها و خريدها در اختيار كارپرداز قرار مي گيرد سقف تنخواه كارپردازي تا سقف معاملات جزئي مي باشد (مبلغ 120,000,000 ريال در سال 93)سقف يا تعداد پرسنل مسئول فقط با تشخيص رئيس مؤسسه قابل تغيير استتنخواه گردان پرداخت

اسلاید 46: از آنجايي كه پرداخت وجه تنخواه به كارپرداز مرحله تشخيص از مراحل هزينه را پشت سر گذاشته (تشخيص - تامين اعتبار – تعهد – تسجيل - حواله )لذا وجوه تنخواه بهتر است از محل درآمدهاي اختصاصي تامين شودلازم است سند حسابداري هزينه هاي تنخواه دار شامل كليه فاكتورهاي ريز هزينه شده باشد و حاوي عبارت وجه نقدا دريافت گرديد توسط فروشنده و علاوه بر آن ليست هزينه هاي انجام شده تنخواه داران ممهور به مهربا نازلترين قيمت خريداري شد باشد.

اسلاید 47: ايجاد حساب بانكي تنخواه بعنوان يك حساب مستقل توسط واحد براي تنخواه دار ضروري مي باشد كه حساب ايجاد شده بابت هزينه هاي انجام شده توسط تنخواه دار در طي سال از محل تنخواه دريافتي قابل استفاده خواهد بودحسابهاي تفضيل تنخواه داران طي دوره هاي 4 ماهه بايستي تسويه گردند ، بديهيست اين امر به دو روش ارائه اسناد هزينه تا پايان سال و يا از طريق واريز نقدي مانده حساب بدهكاري ايشان به حساب بانك جاري واحد امكان پذير خواهد بود.

اسلاید 48: قابل ذكر است در صورتيكه قبل از دوره زماني تعيين شده بيش از 60% از مبلغ تنخواه مطابق ضوابط مصرف شده باشد تنخواه گردان مجاز است نسبت به ارائه اسناد هزينه جهت ترميم تنخواه خود اقدام نمايدهر يك از تنخواه داران (پرسنل قراردادي) به ميزان تنخواهي كه در اختيار وي قرار مي گيرد مكلف است تضمين لازم (سفته) را در اختيار امور مالي محل خدمت خود قرار دهد هزينه خريد سفته به عهده امور مالي محل خدمت تنخواه دار مي باشد

اسلاید 49: خريد كالاهاي خارجي داراي توليد مشابه داخلي مندرج در فهرست پيوست كه تأييد شده به مهر دفتر هيئت دولت است توسط تمامي دستگاههاي دولتي بصورت مستقيم يا از طريق پيمانكاران تملك دارائيهاي سرمايه اي ممنوع بوده و ذي حسابان دستگاههاي اجرايي يا عناوين مشابه مكلفند از پرداخت اعتبار خريد كالاهاي ياد شده بصورت مستقيم يا اسناد مندرج در صورت وضعيت هاي ارسالي از سوي پيمانكاران خودداري نمايندتبصره- هرگونه تغيير در فهرست ياد شده در كارگروهي با مسئوليت وزارت صنعت معدن و تجارت و با عضويت وزارتخانه هاي نفت ، نيرو ، دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي و جهاد كشاورزي و حسب مورد دستگاه ذيربط صورت مي گيرد . تغييرات در فهرست ياد شده پس از تصويب وزراي عضو كميسيون اقتصاد لازم الاجرا خواهد بودتصويب نامه شماره 26725 هيأت وزيران ممنوعيت خريد كالاهاي خارجي داراي مشابه داخلي

اسلاید 50: 2- در مواردي كه كالاي مشابه داخلي از نظر كيفيت ، قيمت و يا حجم توليد قابل توجيه نباشد و يا ساير موارد اجتناب ناپذير ، با پيشنهاد بالاترين مقام دستگاه اجرايي ذيربط و تأييد وزراي عضو كميسيون اقتصاد ، خريد كالاي ياد شده مجاز خواهد بود3- در صورت ابهام در تشخيص كالاهاي موضوع بند (1) ، نظر وزارت صنعت ، معدن و تجارت ملاك عمل خواهد بودتبصره - در صورتي كه وزارت ياد شده ظرف دو هفته اعلام نظر نكند ،دستگاهها و نهادهاي مشمول اين آئين نامه به تشخيص خود عمل خواهند كرد

اسلاید 51: 4- تبليغ كالاهاي خارجي در رسانه هايي كه از بودجه عمومي دولت استفاده مي كنند جز در موارد مصرح قانوني ممنوع است 5- اين تصويب نامه جايگزين تصويب نامه هاي شماره 193567/ت 43680ك مورخه 88/10/1 ، شماره 22946/ت 44372 ن مورخ 89/2/4 و شماره 145359/ت 47364 ه مورخ 90/7/23 مي شود و وزارت صنعت ، معدن و تجارت موظف است تا پايان سال1393 ضمن ارائه گزارش عملكرد اجراي اين تصويب نامه نسبت به بازنگري آن اقدام نمايد

اسلاید 52: نصاب معاملات موضوع ماده (3) قانون برگزاري به شرح زير تعيين مي گردد: 1- معاملات كوچك : معاملاتي كه كمتر از يكصد و بيست ميليون (120,000,000) ريال باشد 2- معاملات متوسط : معاملاتي كه مبلغ معامله بيشتر از سقف معاملات كوچك بوده و از مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون ريال (1,200,000,000)تجاوز نكند 3- معاملات بزرگ : معاملاتي كه مبلغ برآورد اوليه آن ها بيش از مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون (1,200,000,000) ريال باشدنصاب تعيين شده از تاريخ ابلاغ اين تصويب نامه (93/3/1) تا زماني كه اصلاح نشده است ، قابل اجرا خواهد بودنصاب معاملات موضوع بند (الف) در سال1393 ، به مواردي كه معامله بصورت مزايده انجام مي شود ، تسري مي يابدتصويب نامه شماره 21804 هيأت وزيران

اسلاید 53: به استناد تصويب نامه شماره 185751 هيأت محترم وزيران موضوع ضريب افزايش حقوق سال 1393 كاركنان مشمول آئين نامه اداري و استخدامي به ميزان 1207 ريال جهت اجرا ابلاغ مي گرددلازم است حداقل حقوق و فوق العاده هاي مستمر كاركنان به ميزان 6000000 ريال و حداكثر حقوق و فوق العاده هاي مستمر آنان هفت برابر حداقل حقوق مذكور رعايت گرددضمناً ضريب حقوق سال93 اعضاي هيئت علمي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و قضات به استناد تصويب نامه مذكور به ميزان 17190 ريال تعيين مي گرددضريب حقوق سال 93 اعضاي غير هيئت علمي رسمي

اسلاید 54: از اول سال 93 حداقل مزد روزانه با نرخ يكسان براي كليه كارگران مشمول قانون كار ( اعم از قرارداد دائم يا موقت) مبلغ 202970 ريال (دويست و دو هزار و نهصد و هفتاد ريال) تعيين مي گردد همچنين از اول سال 1393 ساير سطوح مزدي نيز روزانه 12درصد مزد ثابت يا مزد مبنا به اضافه روزانه 21110 ريال نسبت به آخرين مزد در سال 1392 افزايش مي يابدبه كارگراني كه در سال 93 داراي يكسال سابقه كار شده ، و يا يكسال از دريافت آخرين پايه سنواتي آنان گذشته باشد روزانه مبلغ 5000 ريال نيز بعنوان پايه سنوات پرداخت خواهد شد. كه اين مبلغ در احتساب فوق العاده جذب هيات امنا محسوب نمي گرددبخشنامه شماره 206774 وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي

اسلاید 55: حقوق پايه كاركنان مشمول قانون كار مبلغ 6089100 ريال حق مسكن 200000 ريالبن خوار و بار ماهيانه مبلغ 800000 ريالمبلغ كمك هزينه اولاد 608910 ريال

اسلاید 56: حقوق پايه مبلغ 6089100 ريال تعيين مي گردد تعيين حق مسكن حداكثر در سقف قابل پرداخت به كاركنان پيماني به عهده هيات امناي دانشگاه خواهد بودبن و خواروبار ماهيانه مبلغ 800000 ريال مبلغ كمك هزينه عائله مندي 337960 ريال مبلغ كمك هزينه اولاد 67592 ريالحقوق و مزاياي كاركنان قرارداد كار معين( تبصره 3 ماده 2)

اسلاید 57: با توجه به اينكه كليه كسورات بازنشستگان توسط سازمان بازنشستگي به حسابهاي مربوطه واريز مي گردد لذا پرداخت هرگونه وجهي از اين بابت منع قانوني دارد و بازنشستگان صرفاً كمك هزينه فوت و ازدواج را از موسسه دريافت خواهند كردعدم پرداخت بيمه خدمات درماني بازنشستگان

اسلاید 58: با توجه به اينكه در سامانه اتوماسيون اداري ، كليه مكاتبات درون سازماني و برون سازماني بصورت الكترونيكي صورت گرفته و نيز كليه سربرگها در سامانه مذكور تعريف شده است مقتضي است من بعد از چاپ سربرگ اداري اكيدا خودداري گرددعدم چاپ سربرگهاي نامه هاي اداري

اسلاید 59: دانشجويان مشمول اين آئين نامه (نامه شماره 178 مورخ 93/02/20وزارت ):انجام اين فعاليت بر اساس قرارداد متقابل بين دستگاه و دانشجوميباشد نمونه فرم قرارداد از سوي وزارت متبوع قبلا ارسال گرديده است دانشجويان كارشناسي رشته پرستاري سال سوم (نيمسال ششم و به بعد) كه حداقل 75 واحدهاي درسي را با موفقيت گذرانده اند( با شرط معدل 14 و گذراندن واحدهاي عملي عمومي)دانشجويان كارشناسي رشته هاي اطاق عمل و هوشبري سال سوم (نيمسال ششم و به بعد) كه حداقل 75 واحد درسي را با موفقيت گذرانده اند( با شرط معدل 14 و گذراندن واحدهاي عملي عمومي)دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلي ارشد و دكتريآئين نامه استفاده از دانشجويان گروه پرستاري جهت فعاليتهاي باليني

اسلاید 60: بابت جبران خدمت دانشجويان كارشناسي مشمول به ازاي هر ساعت در سال 93 مبلغ 50000 ريال و بابت دانشجويان مقاطع تحصيلي كارشناسي ارشد و دكتري مبلغ 70000 ريال در نظر گرفته شده استنكته: دانشجويان مشمول اين آئين نامه از مزاياي قانون ارتقاي بهره وري كاركنان باليني و دريافت اضافه كاري ، كارانه و ... برخوردار نمي باشندنكته : تمامي پرستاران شاغل فعلي در بخش هاي باليني كما في السابق مسئول ارائه مراقبت هاي پرستاري به بيماران بوده و ارائه مراقبت هاي پرستاري توسط دانشجويان مشمول اين آئين نامه زير نظر مسئول هر نوبت كاري ( شيفت) صورت مي پذيردحق الزحمه جبران خدمت دانشجويان مشمول اين آئين نامه عبارت است از:

اسلاید 61: نكته: به اين ناظران كه علاوه بر انجام وظايف معمولي خود نظارت بر دانشجويان را بپذيرند مبلغي بعنوان حق نظارت پرداخت مي گرددمعادل يك سوم ساعت كاري كه مسئول شيفت ، ناظر بر عملكرد دانشجو بوده است و مبلغ ريالي آن نيز برابر نرخ ريالي ساعت اضافه كار همچنين اين رقم از ساير دريافتيهاي ناظر(مانند اضافه كار و غيره) كسر نخواهد شدنكته: جبران خدمات دانشجويان پس از تاييد كاركرد آنان از سوي دفتر پرستاري بيمارستان توسط دانشكده پرستاري با اخذ گواهي كاركرد با تاييد واحد مربوطه پرداخت مي شوددانشجويان مشمول اين آئين نامه مي توانند بر اساس مفاد اين آئين نامه ماهانه 100 ساعت به كار اشتغال داشته باشند

اسلاید 62: پيش از آغاز پروژه هاي عمراني در حوزه آن دانشگاه موارد مندرج در بندهاي ذيل مد نظر و ملاك عمل قرار گيرد:1- اخذ موافقتنامه و تاييديه از كميسيون ماده 215 معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري براي پروژه هاي تملك دارائي هاي سرمايه اي ملي و استاني كه از اعتبارات عمومي دولتي استفاده مي كنند و مشمول شرايط اعلام شده كميسيون ماده 215 مي گردند اعم از توسعه ، جايگزيني و يا تعريف پروژه جديد2- تطبيق متراژ نقشه پروژه هاي عمراني با متراژ مصوب در موافقتنامه طرح و اجتناب از هر نوع اضافه بنا در طراحي و ساخت3- نياز سنجي پروژه به دقت صورت پذيرفته و طرح توجيه آن توسط متقاضي ( بهره بردار) تهيه و تاييديه معاونت مربوطه دانشگاه اخذ گرددضوابط تعريف پروژه هاي عمراني( نامه شماره 2188 معاونت توسعه وزارت بهداشت)

اسلاید 63: 3- در خصوص پروژه هاي مراكز بهداشتي نيز اخذ موافقتنامه طرح گسترش شبكه بهداشت الزامي است4- با توجه به محدوديتهاي اعتباري ، بررسي امكان تامين منابع مالي مورد نياز ( بر اساس برآورد مديريت فني ) صورت پذيرفته و تاييديه مديريت بودجه و مالي دانشگاه اخذ گردد5- تاييديه كميته عمراني دانشگاه كه اعضاي آن شامل رياست دانشگاه ، معاون توسعه، نماينده معاونت بهره بردار، مدير فني ، مدير بودجه . مدير مالي دانشگاه مي باشند جهت انجام پروژه اخذ گردد

اسلاید 64: بخش دوم معرفي پورتال جديد اداره نظارت و پايش عملكرد و نحوه تعامل واحدها در اين پورتال

اسلاید 65: بخش سومنحوه اجراي نظام نوين مالي در سال 93 به همراه بررسي آخرين دستورالعملهاي ارسالي كميته اجرايي حسابداري تعهدي

اسلاید 66: تفكيك حواله هاي بيمارستانهاي موجود در شبكه ها به نام خود بيمارستان و جدا نمودن تخصيص و تفاهم نامه ها از طريق بودجه به منظور كنترل هزينه و درآمد بيمارستانها در راستاي اجرايي نمودن طرح تحول نظام سلامتدر اين راستا لازم است روكش اسناد هزينه به نام شبكه بهداشت و بيمارستان تفكيك گردد كليه حسابهاي دائمي ترازنامه اي مربوط به بيمارستان در ابتداي دوره سال مالي 93 تفكيك و از حسابهاي شبكه خارج و در حسابهاي بيمارستان ثبت گرددمانده انبار و اموال از شبكه جدا و به بيمارستان منتقل گردد( با استفاده از حواله ارسال به واحد تابعه در خصوص مانده انبار و حذف كارتهاي اموال صادره بيمارستان در شبكه و ايجاد سوابق اموال در بيمارستان)مستقل شدن بيمارستان هاي شبكه ها

اسلاید 67: كد كنترل تعهدي واحدهاي تابعه جديد

اسلاید 68: 1اضافه كاري 311311 2بن غير نقدي 3113123پزشكان ماده 22-24-88 3113134تفاوت احكام 3113145حق آنكالي پزشكان 3113156حق آنكالي رزيدنتها و دستياران 311316 7حق التدريس 311317 8حق الزحمه پزشكان 3113189حق فني پزشكان 31131910حق لباس كاركنان 31132011حق مديريت 31132112حق مسكن 31132213حق مسكن پزشكان ضريب كا 31132314حقوق ثابت پزشكان مناطق محروم31132415حقوق و مزايا 31132516دانش آموز بهورز 311326جهت يكسان سازي تفصيلي 1 پرداختهاي پرسنلي كدينگ زير در زيرپوشه پرداختها در پوشه ساير تفصيلي يك ايجاد شود

اسلاید 69: 17ديون پرسنلي 311327 18طرح تمام وقتي 311328 19طرح يكماهه پزشكان 31132920عيدي و پاداش 31133021فوق العاده ماموريت 31133122كار دانشجويي 31133223كارانه بهبر 31133324كارانه تبصره 4 پرسنل و پزشكان 311334 25كارانه دندانپزشكي 31133526كارانه نظام نوين پرسنل 31133627كارانه نظام نوين پزشكان 31133728كمك هزينه فوت و ازدواج 31133829محروميت از مطب 31133930مسئوليت فني پزشكان 31134031مطالبات امام جماعت 311341 32مطالبات پرسنل بهبر 31134233مطالبات پزشكان بهبر 31134334همترازي 31134435حق الزحمه هيئت بدوي تخلفات اداري311345جهت يكسان سازي تفصيلي 1 پرداختهاي پرسنلي كدينگ زير در زيرپوشه پرداختها در پوشه ساير تفصيلي يك ايجاد شود

اسلاید 70: با توجه به ضرورت احصاء قيمت تمام شده خدمات ارائه شده ، لازم است ضمن معرفي كامل و صحيح تمام واحدهاي سازماني دانشگاه و واحدهاي تابعه طبق چارت مصوب يا قابل اجرا در نرم افزار نظام نوين مالي از ابتداي سال 1393 كليه هزينه ها به تفكيك محل جذب هزينه تا پايين ترين سطح (خانه بهداشت روستايي) در حسابها ثبت شود و از مركز هزينه عمومي استفاده نگردد. تفكيك هزينه ها بر اساس واحد هاي سازماني

اسلاید 71: در خصوص شناسايي و ثبت قطعي حسابهاي درامد و هزينه ، مطالبات و تعهدات ، بدهي ، و زمان پرداخت اقلام كارانه پزشكان و كاركنان و دارو و ملزومات مصرفي و غير مصرفي و... ستاد و واحد تابعه ملزم به ثبت به موقع آنها بوده بطوريكه ده روز بعد از پايان هر ماه اين اقلام بايد به تفكيك در نرم افزار نظام نوين مالي درج و قابل گزارشگيري بموقع در نرم افزار و داشبورد باشدثبت صحيح و به موقع رويدادهاي مالي

اسلاید 72: وفق تبصره 4 ماده 4 دستورالعمل چنانچه در پايان سال علي الحساب پرداختي تسويه نشده باشد و يا قابل تسويه نباشد و در صورتيكه هزينه هاي مربوطه قبلا شناسايي نشده باشد ضروري است حداقل به ميزان پرداختي و حداكثر به ميزان صورت وضعيت تنظيم و رسيدگي شده ، ذخيره لازم در حسابهاي همان سال منظور گردد .بر اين اساس در صورتيكه مبالغي تحت عنوان علي الحساب در سال پرداخت گردد در پايان سال مي بايست به هزينه قطعي منظور گردد لذا بر حسب هزينه انجام شده مي بايست سند زير زده شود:هزينه بدهكار ذخيره بستانكار لزوم ذخيره گيري علي الحسابها در پايان سال مالي

اسلاید 73: تفاهم نامه دريافتي از اداره بودجه دانشگاه با عملكرد سال قبل كنترل و رفع مغايرت گرددكنترل تفاهم نامه هاي دريافتي از ستاد

اسلاید 74: با توجه به بروز مشكلات و سوء استفاده هاي پيش آمده در هنگام صدور حواله خروج از انبار و به منظور جلوگيري و كنترل بيشتر بر فرايند خروج كالاها از انبار پيشنهاد مي گردد كليه واحدهاي تابعه نسبت به تفكيك نمودن مسئوليت صدور حواله ها توسط شخصي مستقل از انباردار، اقدام نمايند .سند صادره توسط سيستم جهت كليه حواله ها مانند بقيه اسناد مالي بايد با پيوست نمودن درخواست خروج از انبار بايگاني گرددمستند سازي حواله هاي صادره

اسلاید 75: به استناد مصوبات و تكاليف هيات امناي محترم صدور هر گونه چك فقط بطور سيستمي و با استفاده از نرم افزار نظام نوين مالي بايد صورت گيرد و استفاده از نرم افزار هاي جانبي و يا به صورت دستي به هر شكل خلاف مصوبات و تكاليف هيات امناي محترم محسوب مي گرددضرورت صدور چك با استفاده از نرم افزار نظام نوين مالي

اسلاید 76: هر گونه اصلاح مانده حساب ها از بابت اشتباهات صورت گرفته يا تغيير محل اعتباري فقط از طريق صدور اسناد اصلاحي و با اخذ مجوز از مسئول مالي بايد صورت گرفته و نگهداري اسناد در مرحله پيش نويس به بهانه مشخص نبودن محل اعتباري آن وجاهت قانوني نداشته و تاخير غير قابل توجيه در ثبت رويدادهاي مالي تلقي مي گردد لازم بذكر است اسناد ارسال شده به كارتابل رسيدگي به اسناد ستاد ، مي بايست حداكثر ظرف مدت 10 روز با ارسال مستندات مربوطه تعيين تكليف گردند در غير اين صورت اسناد ارسالي به واحد ارسال كننده برگردانده خواهد شدخودداري از نگهداري اسناد در مرجله پيش نويس

اسلاید 77: استفاده از سرفصل ساير در هزينه ها به حداقل برسد حواله انبار حتما امضاي تحويل گيرنده را داشته باشدفرم ليست حسابهاي بانكي موجود توسط واحدها تكميل و ارسال گردداز آنجايي كه هر چهار ماه يكبار بايستي گزارش عملكرد حسابداري واحدهاي تحت پوشش طي گزارشي به هيأت رئيسه دانشگاه ارائه گردد بروز بودن عملكرد واحدها الزامي خواهد بودمطالبات كاركنان با توجه به منبع اعتباري در دو قسمت مطالبات اختصاصي و مطالبات دولتي ثبت گرددساير نكات

اسلاید 78: تعريف تفصيلي دو بسته هاي طرح تحول :

اسلاید 79: تفصيلي يك طرف حسابهاي بيمه اي بصورت جدول پيوست يك دستورالعمل ايجاد و در صورت وجود تغيير يابند

اسلاید 80: كدينگ مورد استفاده در طرح تحول نظام سلامت:

اسلاید 81: واريز اعتبار بسته « كاهش فرانشيز» به حساب بيمارستانها از طرف ستادنمونه ثبتهاي طرح تحول نظام سلامتثبت مربوط به ستادثبت مربوط به ستادثبت مربوط به ستادثبت مربوط به ستاد  ثبت مربوط به بيمارستانثبت مربوط به بيمارستانثبت مربوط به بيمارستانثبت مربوط به بيمارستانثبت مربوط به بيمارستانثبت مربوط به بيمارستان770201اعتبارات ارسالياعتبارات ارساليبدهكار100180بانك تحولبانك تحولبدهكار100180بانك تحولبانك تحولبستانكار330101پ. دريافت ارائه خدمات درمانيپ. دريافت ارائه خدمات درمانيپ. دريافت ارائه خدمات درمانيبستانكار

اسلاید 82: واريز اعتبار بسته «ماندگاري پزشك» به حساب بيمارستانها از طرف ستادنمونه ثبتهاي طرح تحول نظام سلامت

اسلاید 83: ثبت بابت شناسايي حق الزحمه ماندگاري پزشكان متخصص در مناطق محرومنمونه ثبتهاي طرح تحول نظام سلامت

اسلاید 84: ارجاع بيمار مشمول بسته « كاهش فرانشيز « از يك بيمارستان به بيمارستان دانشگاهي ديگر:نمونه ثبتهاي طرح تحول نظام سلامت

اسلاید 85: تسويه حساب ارجاع بيمار مشمول بسته «كاهش فرانشيز» از يك بيمارستان به بيمارستان دانشگاهي ديگر – مي بايست از طرف ستاد اعتبار به بيمارستان مقصد واريز شود:نمونه ثبتهاي طرح تحول نظام سلامت

اسلاید 86: خريدهاي متمركز ست صافي دياليز

اسلاید 87: وضعيت اسناد سال 92 واحدهاي تابعه:

اسلاید 88: عدم ارسال اسناد به ستاد توسط واحدهاي مستقل از جمله بيمارستان وليعصر(عج)، اميركبير و طالقاني پايش اجراي نظام نوين مالي در واحدهاي تابعه بر اساس چك ليست ارسالي ، از شهريور ماه 93تسريع در ارسال اسناد داراي تخصيص جهت تسويه تنخواه دريافتي از اداره دفترداري و نهايي نمودن اين اسناد

اسلاید 89: فرايند تامين اعتبار اسناد مالي

اسلاید 90:

اسلاید 91: داشبورد نظام نوين مالي

اسلاید 92: با تشکر از صبوري و توجه همكاران گرامی

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید