کسب و کارمدیریت و رهبری

كارگاه مديريت دانش

صفحه 1:

صفحه 2:
کارگاه مدیریت دانش/ دانايي دکتر ابراهیم گلشن مزسسه عالي آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ريزي

صفحه 3:

صفحه 4:
‎a . ۰‏ ” ۰ ۰ ويژگي دوران معاصر: بستر فعالیت سازمان عدم قطعیت | عدم اطمینان "بيش بينى نايذيرى رفتارها و رويدادها روی آوری کوانتومی به پدیده ها ) يويايى هاى درونى يديده ها ‏حاکمیت وضعیت آشوب --” نظم در بى نظمى ‎

صفحه 5:
رویکرد جدید به منابع سازمان منابع مادی | فیزیکی - مالیی منابع انسانی - دانشی

صفحه 6:
ويژگيهاي رفتاري و مديريتي مناسب در عصر جدید ويژگي رفتارها/ کنش ها مدبریت/ تعامل با افراد» گروه هاء سازمانها»... بويا راهبردي (استراتژیك) لحظه اي تاكتب>ك هدفدار

صفحه 7:

صفحه 8:
تفکر فردي براي خلق دانش تفکر به شیوه جانبي و موازي تفکر ارزش محور و هدفدار تفکر آزاد و رفت و برگشتي/ الهامي اشراقي

صفحه 9:
تعریف مدیریت دانش مهار / کنترل سرمایه فكري سازمان. رسد سم خلق ارزش از. دانش هاي موجود در سازمان. مدیریت فرايندهاي حاکم بر خلق» توزیع» و کاربرد دانش با ترکیب فناوري» ساختارهاي سازماني و افریاد براي ایجاد موثرترین شکل يادگيري» حل مسئله و تصمیم گيري در سازمان. سم

صفحه 10:
چرخه حیأت مدیریت دانش

صفحه 11:
بستر مناسب مدیریت دانش حمايت از ايده ها براي خلق دانش روابط مبتني بر اعتماد براي توزيع و تسهيم دانش تكنولوزي براي ذخيره سازي و بازيافت دانش

صفحه 12:
راهبرد پشتيباني نظري براي مدیریت دانش ). حمايت از دكر انديشي/ كسسته نكري ©. دامن زدن به خلاقيت (7. تشویق نوآوري

صفحه 13:
مناسبات نوین در سازمان هاي با مدیریت دانش 01 وجود روابط غير رسمي بين افراد برقراري ارتباط (. تشکیل مرجع راهبردي

صفحه 14:
پارادایم هاي مدیریت دانش فني - رایانه اي اجتماعي - ارگانيکي فناورانه اجتماعي انساني فني گرا انسانگرا خطي غير خطي ‎Ea‏ صریح و ضمني استا ‎iy‏ بهینه سازي انطباق پذیر

صفحه 15:
انواع دانش اشکار داده ها و اطلاعات ش صریح/ ۵ دانش اطلاعات و الگوها نش ضمني/ یا نیمه دانش 3 صریح پنها تجربه» مهارت و... دانش پنهان

صفحه 16:
کاربرد دانش برای برقراری و دست یابی به هدف اطلاعات معنی دادن به داده ها

صفحه 17:
تمايز بين انواع دانش» مراحل يادگيري» و حاصل کار حاصل به يادسپاري (بانك داده) درك (بانك اطلاعات) فهم (بانك دائش) زندكي/ موفقيت متعالي (بانك خرد) يادكيري جمع آوري حقايق شكل و كاركرد دادن تحليل و تركيب قضاوت قاطعانه و اقدام مناسب تعريف واقعيت/ حقايق خام معني داريء داده مفيد درك روشن اطلاعات كاربرد دانش براي تعيين و دست يابي به هدف سطح داده اطلاعات دانش خرد

صفحه 18:
در سازمانهاي یادگیرنده: تمامي اجزا به هم ارتباط و پيوندي عمیق دارند. سازمانهاي ارکسترگونه 2 رواني جریان اطلاعات. افزایش دانش و رشد مدیریت نيروي انساني 0 آموزش مکرر کارکنان و تفویض اختياري به آنهاه ایجاد تيم‌هاي متعدد و انجام بحث‌هاي گروهي براي ارتقاي اطلاعات و توانمندي آنان. خلق فر هذكي بسيار قري والرمان دا اه تعترف دب آپرري انساني و سازمان اعد رهبري قوي سازماني. استراتزي كلي و مشترك سازمان ازيايين به بالا © جريان باز اطلاعات درتمامي بخش‌ها. افزايش توانمندي براي تعامل منطقي با يكديكر

صفحه 19:
سازمانهاي یادگیرنده پنج قاعده یا فرمان الگوهاي ذهني آرمان مشترك يادكيري تيمي آقابلیت فردي

صفحه 20:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان