صفحه 1:
‎Nc‏ ادزم

صفحه 2:
كسب و كار الكترونيك؛ يك الزام در تجارت جهاني کسب و کار الکترونيك به عنوان يكي از زیر مجموعه هاي فناوري اطلاعات و ‎ee ee et Ne end)‏ 0 سیاست اکثر موسسات تجاري در پذیرش و به کارگيري کسب و کار الكترونيك در جهت ورود به بازارهاي جهاني و جذب مشتریان جدید موثر و کارا در اين ‎ee ee nee See ec)‏ ۱ توجه به يك سري عوامل درونزا و برونزاي تاثيركذار بر آن أست. به طوري كه توجه بنگاههاي تجاري به این عوامل و برنامه ريزي در جهت استفاده مطلوب از فناوري كسب و كار الكترونيك ضمن أنكه موفقيت بهره برداري از آن. را ‎ET eS ae ery‏ ل ا ‎NES eee ge‏ Fea re Ct err RE we rae rer eae elon einen Ber ‏و کار لکترونيك بیان می 2 رد. در قسمت دوم چارچوب تحليلي که در آن استفاده‎ ‏ی مي شود؛ تریح‎ arr ‏از كسب و كار الكترونيا‎ ‏ا ا ل ل‎ ree 00 Ee eed ‏و در نهايت مطلبي در راستاي كسب و كار در اينترنت ارايه مي شود.‎

صفحه 3:
-کسب و کار الکتروتيك , أنجا اقدام به خريد كا

صفحه 4:
نجام مبادلات تجاري در قالب الكترونيكي 5 ‏ار‎ a pete pecan ‏ها شامل متن و صدا و تصویر مبتني مي باشد. تجارت‎ AIS ‏ارت یار کار از تب‎ ‎ssi‏ رن كالاها و اكاذماك ر تحریل بررر لالب تیال رال لت رن راخ س تردر ‎ ‎

صفحه 5:
در ۳9 ۱ <p ECW Sey or Fl (6) 61D) FPP Eee ee ey ane eater bs ارتباط با فعاليتهاي تجاري افرلد و سازمانها شكل مي دهد. لين فعاليتها براساس يردازش و | تست میبیتالر ‎ae‏ صدا و ‎ee‏ ‎es 3‏ ‎egies‏ ل ار - کاهش هزینه هاي زمائي معاملات ‏جهانی نمودن تجارت ‎ ‏دز رسد ‎ ‎

صفحه 6:
تفاوت كسب و كار الكترونيك و تجارت الكترونيك كسب و كار الكترونيك به مفهوم كلي شامل به كاركيري فناوريهاي جديد براي ‎Nai‏ ار به طور كلي ارآية دهتذكان كالا ‎Sr eee‏ ‏کننده و یا به طور 0 أن ‏ا ا ا ‎Osea‏ 0 5 ‏كذليان ی اد و ۳۹۹ لا خر 1 ‏یکدیگر در تماس هستند تا از طریق نقل و انتقالات فيزيکي, به عبارت دیگر» ‎erp ny‏ ا ‎py <i onan‏ ل ‎ee a ee‏ و کار ‎ ‎ ‏بر زد ی مر ار رم اني و تجارت مطرح است. در حالي که در تجارت الکترونیگ ‎eye ena hs Mer Memce pared‏ ا ‎Pee re‏ ‎ ‏كار 5

صفحه 7:
و کار الکترونيك باعث مي شود تا فرايندهاي تجارت. روابط و دادوستد جهاني محیط تجاري شرکت» ممکن است. شامل يك شبکه جهت دسترسي به 00 One Bree eres = eee CON ye Cee 1 TOE ROO Cae en Cae ‏ا ل‎ Fee ere eee ‏ا ا ل‎ pC pr ‏کیرد‎ Ae JEG Ses je) ges ght Bee ag pea prereset

صفحه 8:
انواع كسب و كار الكترونيك از طرف ديكر كسب و كار ‎a‏ ونيك و تجارت الكترونيكي ا البته در واقع تجارت الكترونيكي زير 211111 فرمول كسب و كار الكترونيكي به شرح زير مي باشد: ‎H-Business— EC + BI + CRM + SCM + ERP‏ به طوري كه كسب و كار الكترونيكي شامل تجارت الكترونيكي (10) + هوشمندي ‎reson Tern a (1) ee‏ ا 00 (0514) + برنامه ريزي منابع شركت ‎Set gs del |) (ERP)‏

صفحه 9:
به طور خلاصه کسب و کار الكترونيكي تلفیق سیستم ها و فرآیندها و زنجیره هاي تامین و کل بازار با استفاده از اصول و فن آوري هاي مرتبط با استفاده از ابز ار اینترنت مي باشد که در هشت بخش ارائه مي گردد: |( شرکت با مصرف کننده 320 - 1911695-10-001۲56111067ظ ‎Business-to-Business = B2B 4854 4s 4-6‏ (0-مصرف کننده با مصرف کننده 00156111061-0 Consumer= C2C Business-to-Government = B2ZG ‏شرکت با دولت‎ < Government-to-Consumer = G2C ۰ 1 ۱ ‏رجا‎ شرکت با کر کنات ‎Business-to-Employment = B2H‏ 6 شخص با شخص 12212 - 126175011-0-12615011 مصرف کننده با شرکت 621 ا 200005

صفحه 10:
شيوه هاي كسب و كار الكترونيك به طور كلي سه شیوه معاملات کسب و کار الكترونيكي وجود دارد: 5 0۳۳7 > در اين شیوه بنگاهها براي انجام فعاليتهاي تجاري از سیستم پست الكترونيكي استفاده مي کنند. ۱ Sw PS ey tee er aa ONS ENS jo ils 44 -lsl (UNIFORM RESOURCE LOCATOR = URL) ‏آدرسهایی‌ستند که ساخار آتها براي‌هه کامپیوترها یکسان‌لستر بسم‎ 0) Cope Oe ۷ ‏م ل‎ nes a 1 | 7 ‏زياديادرسبسا موضوعهاومختلفستند. خدمات‎ Tugs ار ا ‎Fe‏ 000 00 PETS ear AE Aas

صفحه 11:
مزاياي استفاده )5 كسب و کار الكترو نيك 8 8 © ‎nob‏ ل ل ‏دستيايي یه بازاررهاي جدید؛ ‏افزايش ميزان فروش و سود؛ ‏حذف هزينه هايي مانند تهيه كاغذء جابء بروشور و كاتالوك؛ كاهش هزينه هاي معاملاتي و تداركاتي؛ ‎۱ coe eee Teron Ea] ‏کاهش ا ا اك

صفحه 12:
معایب کسب و کار الکترونيك ‎CP BE Te )Ce eet Ieee‏ لا ‎pI TER Cpe ence retain eeycrtss US Peper erR Cary‏ ‎Yop eee ee on Ob eres eres | eres‏ فناو ريهايي که به سبرعک پیشر فک مي کنند. ‏جارجوب تحليلي ‎ses‏ ا ‎CER‏ امل نظیر منافع بالقوه فناوري» ظرفیت جذب بنگاهها دارد. منافع بالقوه نه تنها به تولیدکنندگان کالاها و خدمات مي رسد که از قنوري جدید استفده مي کنند. بلکه مصرف کنندگان آن کالاها و خدمات نیز از ‎eet te oye ol‏ براي مثال؛ رشد سريع اينترنت باعث مي شود هم عرضه ار ا ل ل برخوردار گردند. ‎renene any‏ را ‎Beyer‏ ‏اكثر مواقع اثر تقويت 0 (متقابلي) بر يكديكر دارئد. ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
ملاحظات بين المللي كه شامل صادرات؛ واردات فناوري و... است در تعامل با 1 اده در ات لت رد در ‎Rees,‏ الکتروزیك کل مي دهد ‎See ee kB tee ee ee Te. Se be ne oo) ‏ار‎ re ‏ار‎ ls Ga ae 5007214001 oy Aer pacino yl ‏با در فاو لحت ار فضا رتاطات يرن‎ a enh Cai aes PRP aR MEM ee Ise ERS BUG ile) Ae ‏تطبیق مي دهد. 0 » مديريت حرفه اي با تجارت مدرن روابط ‎eee‏ را ‎ ‎ ‎ ‏جم عمليات؛ اثرات دو سويه اي را بر كسب و كار الكترونيك دارد. از نج کم ‎nS 5) sali!‏ رآ و به انبوهي از یی ‎ese cs ate.‏ ار ‎Oe ire ey er‏ بيشتر اشر ‎

صفحه 14:
يكي از شرایط مهم دیگر در کسب و کار الکترونيك وجود شبکه ارتباطي قوي همراه با اطمیتان بالاست. دسترسي به پينايباند بااتر در اختیار هیچ كم از بنگاهها 0 ي نهادينه شده توسط دولت 9 ‎ee 0‏ م ن رو با درنظر كرفتن نقش مهمي كه اين عامل مي تواند در موقعيت کر ۳ ارتباطي به منظور افزايش كارايي در سيستم مخابرات در كشورهاي در حال توسعه و توسعه يافته مورد تاكيد قرار مي كيرد. ‎ye)‏ ا ار الا ا او رم ا ا كسب و كار الكترونيك توسط بنكاهها موثرند. هرقدر کیت ار بر ‎PSS Heyy‏ ۳ كار الكترونيك دارد. ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
همچنین دستمزدهاي بالا هميشه انگیزه عمده اي براي نيروي کار جهت افزایش كارايي و نوآوري به حساب مي آيد. در نتيجه به كاركيري كسب و كار الكترونيك منافع متعددي را به دنبال دارد. علي رك اكه يسدر و ار ‎Sag, al‏ 0 ‎re Perry an cle‏ ا ل ۱[ ‎EN ee emer bso ay‏ جهاني مي ‎BEST aE 5 He Torre ery See Teee vont ior rs)‏ ‎PE CIER Ps‏ ل ا ‎US MEUNr‏ ‎Sie)‏ ا ا و با ارزش كذاري مجدد؛ راه را ۱ ‎Wer etey ee)‏ ا ‎VSB ee re aS Bee Be ener ene‏ ‎ie‏ | اا ‎<i Os een yO ete‏ ا ال 00 از فروش» ممکن است به يك فرایند واحد ادغام شده و باعث کاهش هزینه هاي ‎ee‏ ا ل ‎Be Oe Te‏ بین بنگاه هاي صادراتي است.

صفحه 16:

صفحه 17:
وي در اين تحقیق انگیزه صادراتي را تابعي از عوامل فوق قرار داده و به نتایج زیر م ‎er Cer)‏ ا ل ا ا ات ‎Cetra npr is iene pee)‏ 7 0 کنند. ‏میزان حجم فروش بنگاههاي صادرات گرا بیشتر از بنگاههاي غیرصادراتي بوده و ‎CAO a a en‏ از ساير روشهاست. ‏میزان تخصص و بهره وری نير وی کار در بنگاههاي مر ات 52 ‏ب یبن قرار دارد. بیشترین میزان بهره وري ‎gon Soe‏ بنگاهها مربوط به شیوه دروازء 0 وكار تخر ار وف 1 را بر شيوه دروازه شبكه ‎eae‏ این در حالي است که در ‎ate‏ بر ار ترا ری در ا ‎fan

صفحه 18:
eB ee 0 كر تئوريك مطرح شده و بررسي تجربه هند از کسب ‎pee eb yee ts Seow‏ ادات زير براي بنگاههاي تجاري فعال در امور بازرگاني به بنگاههاي بین ‎TSUN Perse ymin‏ 7 كرفتن در ال ا ا ايذير است. از اين رو استفاده از فتاوربهاي نوین تجاری در بنگاههای صلدراتي موراد ‎ere)‏ ۳ ۳ ول رح و کار الکترونيك نیازمند توجه به عوامل ‎ESCH ry a aiern nena rin coc‏ نيروي كار متخصص براي تقويت كسب و كار الكترونيك برآي بتكاهيا تووصيه مي نوكر

صفحه 19:
اينترنت و كسب و كار الكترونيكي ‎|e Ewe cee reve‏ ا ‎Cede SRE eyes‏ تكيه امروز ما برروى تحليل مقايسهاى كسب و كار الكترونيكى بين كشور هاي ‎hos qealiyer ca ay meu nye‏ کار الکتروفیکی این دو کشور با یکدیگر متفاوت است, ‏بر را را ‎Sere ince er ek en are‏ ‎ ‎ ‎ ‏إذء قحو لات ‎agen ee Eh a‏ ارماك ‎gies As hy‏ بتابر این آگر بخواهید چیز های معمولی را بفروشید. این خویار لسع كه هعيسّه يرئده كواقد بود ‎

صفحه 20:
به بيان ديكرء طرفهاى فروشنده از نظر قيمتء كيفيت و خدمات با رقباى سختى 7 6 ‎es‏ م ور ل مار ید ار yom الا ‎eo Rete Ee tare ee he (Sie‏ بسار ‎ial‏ ‏خط رقابتی اولیه از حق سرویس دلالی موجود فراتر رفت و ‎rece‏ ‎FEA IT oe ae‏ ارت ما 17 شوید. ولی اگر از طریق اینثرنت وارد شوید. دیگر نیازی به چنین نمایندگی‌هایی ‎a)‏ ا ‎Oe eee eee ene ere D Tee‏ خود بكاهند. در دوره اول كه تآ نيمه دهه (5)0 اذامه داشتء اين رقابت ‎CED‏ کاهش هزینه‌های خدماتی به عنوان يك راهبرد کلیدی محسوب می‌شد. به عنوان منال: در اغازء شركتها ()در صند ار هریته های خدمانی را به علک استفاده از أينترئت تخفيقك مى داذئد, ار ا ارك ار 1

صفحه 21:
سپس رقابت وارد مرحله دوم شد. دراين دوره رقابت؛ روی نرم افزار پیشرفته صورت گرفت. پس ازآن نرم‌افزار کمکی بیشتری که کاربری آسا لك ‎eg yee‏ د ا ار ل بل ‎Se Wie ea‏ 5 دوره‌ای معین در رقابت با یکدیگر به خط پایان رسیدند. ولی مردم ‎Sapo Sousa‏ اداشت» فكر مىكردند. اين حتى به فكر يك برنده ج ا 00 رقابتی باز ا ی اب رفت باقى تعائده بودي زار 5-5 se ile SRD ene SOY ee TOE ‏ال ا‎ 2 FEU eM ea eens im ‏تر‎ INI wea ۱

صفحه 22:
سرمایه داری آمریکا در برابر سرمایه داری ژاپن برای روشن شدن اختلافات بین سرمایه‌داری دیزی اد ‎ SBDEA ies 4S‏ ۳۷0 ا بد نیست تصویری از سرمایهدار ی پیشر فته ز | به عملکرد بدن انسان ‎i‏ کنیم تا به این طریق به ت ‎Peer egE oper‏ 7[ ‎Leen ny‏ 52000 سم سای را می‌توان به سیتتم کرادش حول در بدن» صنعت لجستتکی را به سیستم ‎ee ae‏ السائي يه ريسم در ‎EECA ee‏ ل 2 رل تن عصبی» صنعت تولیدی را به ماهیچه‌ها و تحفیقات و توسعه را به مغز نشبیه کرد. ژاپن هنوز در بخش‌های تولیدی و تحفیقات و توسعه بر هلر ار رل( فاقد هركونه رقابت جهائى و طبيعتاً مغز و ماهيجدها نمىتوائند كل سيستمارا به اک

صفحه 23:
مبارزه اصلى زاين در قرن بيست و يكم بر اين است كه جكونه بتواند رقابت ‎IIB Ten‏ ا ‎ROE‏ Den NG CCS ees POC Peer CEG eae ner FEM Wary as) ‏می‌اید. اما عملکردهای سیستم مالى جيست؟ اين بخش دارای دو عملکرد کلیدی‎ ‏است: اول تقاضا و جمعآورى سرمايه مصرفكننده بهطور كسترده و تبديل آن‎ ۱ pee ene) OB eye eres tee Ste eee ers) ‏واقعی هستند.‎ 0 re Sere ee Saeco Oe eee Reve Neer re) Bye Bee eS oer Pe enh Te ‏ا‎ ee ‏روى دومى است. به تصور من اختلافات اساسى بين زاين و آمريكا ناشي از‎ ‏اختلاف در سیستم‌های مالي مربوطه است. مناب مستقیم پعنی جم‌اوری‎ eee ee eth Tee ees ie Lee ‏غیرمستقیم» سرمایه مشتری به صورت سپرده‌گذاری از طریق بانك‌ها‎ Ce eee eee Sie OS Seer eee er ocd Ree ee ee oP Wer erence eevee ees) به دست مىايد.

صفحه 24:
ا کر را ‎Aerie hee ee‏ آنها انجام مىكيرد؛ (0© درصد از طريق ‎FEV lec rte oe ges EN‏ ا 1 كك رو ‎ee‏ . سير اين سر ملاكذارى 00 ‎Hing pe OTE TCP Nas RRR =r ey rnc)‏ ۱ 00 و © درصد از تأمین می‌شود. به ‎os 90 eee‏ ‎j‏ آین توسعه دهیم ولی انگار کار با این چیز ها ‎ee ee ee‏ مىماند تا به كار داد و ستد سهام بيردازند. اا کل کشت ای وب بإزار است وراين سيستم براى عملكرد ۳ ‎Rpm oO CN oS a mea my ee‏ ‎ee,‏ رل رم رل بر ال مار كر ال ‎ea cera‏ م ا برويد. ‎eee ee‏ و کار ا ‎Dee‏ ‏تررش سر برس سس اه اقتصادی شده و تبدیل به يك میلیوتر شوید. این ‎ope eee eee)‏ 0 ل ار و 680 بازعردائدن سودها يه صاحباز يح ۳ ‎ELS‏ ‏خیلی زیاد دلوایس قیمت سیام در کوتاه‌مدت است. این خود يك خلاق ‎TE reper TR SIC or eee a‏ ‎Ee‏

صفحه 25:
| آمریکا سرمایه و منابع آنسانی را از سراسر جهان جذب می‌کند. از انجا که مناد ‎D CT-N Beye Ie)‏ 7 ‎ESE Se ee Ste eto ee eee ner Tae)‏ 1 ۳ را رت را دارند. اولا این نوع ۴( ۱ ال ۰ ۲ 7 لم مر مسالد طیر طبیعی کاهش بافته و اگر چنین ديكر ۳ ‎Pie ee‏ رت زاین بت از ‎Shae Me Ya te Se ee‏ تدد اسکر ان أنجا كه مدبريت ( ابنى متغيرهاى بيشترى در توليد سرمايه شركتى نسبث به محيط ‎ae‏ را ‎oe‏ سار ا سك ا م به توسعه صنایم جیار گانه خدمانی در کار ج از شرکتهای کرو هی باز مانده‌اند. ا را ۳

صفحه 26:
فرضن رارمشاهده کنت که در اآن شرکتهای سونی و تویوتا و نظایر ‎Nn‏ ل درا درد و فر کنیدژاين گودن است, ‎Ee UOC ATSC Co peice cette vec tet) oem ceNG‏ واقع در کلیه عملکردهای خدماتی خود اینگونه عمل می‌کنند. سوء تفاهم نشود» این بدان معنا نيست كه ؤاين در دائش فتى مديريت بواى كيفيت در عماكردهاى خدماتى از 2 ل ل ل 0 ‏ل ا ل ال‎ LSE) ‎Tomiie‏ ا ا ا ‎ee ee,‏ ا ‎he 0 mmibyaceye ene as cre open a eae‏ ‎ae 0 0 ‏ل‎ ie ‏ا ۱ ۱ ۳( ‏هماهنك بين نيروى كارى و مديريت به وحود أورئد و اين أنها را ‏ل ريه بارت دان انكر عالق ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏تكنولوزى براى داسْتن آين سه مورد و نير لس 9« ۱ ‎

صفحه 27:
رل مر ری سر کر اين تأمين ممشوند. در سيستم مستقيم؛ هزينه هاى 7 ‎tana by. teri oyey‏ 00[ شرکتهای کوچك و متوسط ژاپنی ‎eee es‏ ل ل آنها توانستند بقای خود را حفظ کرده و رصني 1 زيكى خود را از طریق منایع مالی غیرمستفیم تقو ‎J‏ ا ا ا ا ال ل ل ل ل ‎(isl isa fi adi‏ قابتی زیادی را به‌وجود آورد. آنهایی که نمی‌تو انند در آن رقا 5 آن می‌شوند. با جریان سرمایه به‌طور معکوس» سیستم بیشتر بسته و غیرشفاف مديريت قرن بيست و يكمى ديكر نبايد در قيد و بند صفرها و يكها باشدء مسائلى كه شما با ‎PINE‏ اا ام

صفحه 28:
و رس ۱ ۰۳ ۲ كه دهان جلوتر باشدء ولى هماكنون سؤال آين است كه جكونه مىشود به ار ار اک از رن ترنت در را را دارد که در آن چیزها را در يك فاصله نز ديك به شما قرار خواهد داد ج ‎ert te aa‏ ار ار ل ا ل کر لد ا ال ا ا و اختلافی بین شما و همکار انتان که در يك طبقه با زتر از همان ساختمان هستند. با همكاران ‎et Site ney ee Gas‏ ا ل ‎arse ag‏ ال اك ا م ‎peg‏ ا ل ا 0 حال آتکه انچه نادیده می‌گیرید. این که در ار استفاده همزمان از اینتر نت چیزی را از بين مي بريد.

صفحه 29:
همانطور که قبلا هم گفتیم. سیستم آمریکا بر روی بخش کارکنان حرفه‌ای و چگونگی ‎Re econ rer emp Ne rere EP EC TENEN crpep InP‏ در این سیستم اثرات نامطلوب ‎eye meee‏ است و بنبراین به طور ‎Seen Eins‏ ل ل ا ل 0 گرقه شرد. 0 ا ل ا ا ل 0 00 ‎eRe Coes eye ne ee ep)‏ ا ‎oe‏ أن از 25 ا ا ل ا ا ‎CED‏ ‏این است» مورد بررسی قرار داد. ری بر لت 0( وسیله دایمر ‎ap‏ ا ال ا ‎ag J eS‏ اترسيزسازى جوائى ر با سف کاس تیسته سر لیر بيشتر ترتاء تردن زسائياى راسردى بازاريبى تقتيل يانه ترهيى ‎as‏ كرجه ‎Be J) Ghia Ay PSA‏ 00 در ميان شركت هی خودروساز جهان, تویوتاء هونداء فولکس و اك كاد سریاز زدند. در واقع کلیه این شرکتها از طریق اینترنت به شرکت‌های قطعساز به هم مرتیط شده‌اند, مركز اصلى أن در سوت فيلدامريكا و شعب آن در در ‎Be Ce eShops‏ سرمایه آن از طرف شرکتهای خودروساز مربوط تشکیل شده است, ‎ ‎ ‎

صفحه 30:
در شرایط واقعی ]۱0۷35610 عهدهدار انجام کارهای زیر است : ۲۳۱۰۱ Bar eres ci ern ‏ى» در اختيار قرار دادن كليه‎ ep OPine eyes PCN he ‏اطلاعات در درون سیستم موجود برای کلیه مضرف‌کنندگان. کاهش زمان تهیه وقطم‎ هزینه‌های مربوط در معرض دید قرار دادن برنامه‌های تولیذ در ژنجیره تهیه قطعات به a eee ee ee) acer eae cee از طريق مديريت كارامد اقدامات لجستيكى» ک ‎oe‏ ۲ Pra ee ‏ا ا ل‎ Oto isicyarel menIeE Ee pe re ee ‏رس بر رز‎ | ee ae تال ۳11 ننده است که یکی ار اعضای رت بآ استفاده از :6057156111 1 es PU Tae ecb ewer ad) 60۷1961 ‏ظرف چند روز با استفاده از‎ Beep ee ee pee ge ۱7۱۱۳۳۳ Lis Pee eas Ge Pee ECC NO seme! eee ‏کنند. شرکت دیکری که عضو بوده توائست با استفاده از ۱0۷156101 میلغ‎ ‏پر ار ۱۱ را و تا ا‎ ۳۱۰۶۱ (۳۱۵ 2

صفحه 31:
ا ‎aS eC CLO‏ ل Fo Bee CPEs wer ri 0 Ver VOPR Oa reer ge EATS سرعت فروش دریازار» هزینه‌های انبارداری متناسب است با ارزش واحد قلم ‎en‏ را را است. با توليد به ميزان فروش» هزينه كرانترين انباردارى به حداقل ممكن مىرسد. با ‎eee]‏ ا ا 7 2 کی مور ‎GA eS Gy as alice‏ يعنى جايى كه تغذيه اطلاعات كارى از طرف يايين به طرف بالا ولى خط سير مواد از طرف بالا به يايين استء سازمان يافته است. اين اولين اصل درفرايند 16[ است. باريزش معكوس برروى كليه عمليات» به منظور در اختيار داشتن سرعت مونتازٌ نهايى ‎ene rc‏ ا اك قسمت مسیر بحرانی تبدیل مدکند, ل قلم در دقیقه باشد ولی فقط به دو قلم در دقيقه نیاز باشده ما از ظرفیت ماز اد برخوردارید. برض سر تسیر رت ‎pacer pore we Oyen Ka pce DPS‏ 0 تر ‎es re‏ ل کر را ا ل به كاركر از حند مهارتى نياز دارد. فرايند خط بحرانى شركت 4, به تمام جاها از كر

صفحه 32:
0 rere ee ‏وقتی آنها از کسب و کار الکترونیکی برای مدیر‎ BPP pre er err ew Ge aren Sie ‏ل‎ E ae) Rese MEE SO Olen sier-v ine ery ee Caer Ese ie ane Peni enn ey شروع به کار کند بیشتر فرصتها از بین خواهد رفت. از طرف دیگر تبرکت این را هم خوب می‌داند که نمی‌تواند اینترنت را نادیده گیرد. چنانچه شرکت ۸ رقابت جهانی داشته باشد» هدفش به دست آوردن ۱۵ درصد از ‎ee een‏ به جنين هدف بلند پورگ استفاده از 7 ‏رک ا دس 6 كر‎ Spe ‏را‎ eae fag a ‏به‎ 1 ‏كت‎ DAIS NI V5) as Fe DAV CO cD per ie heater SE peste meray Reyes op BFE aay rena ‏لت‎

صفحه 33:
و ت كلىء شما حتى دلا ت گردن ‎eSports ener ۳‏ ا ‎een‏ 1 ‎ay eee Ce ear) eal‏ خواهند رساند و شما منتوا: 2 ‎ASS‏ ‎bo‏ 0 شركت 4, هماكنون در ‎Re aes‏ دري ‎ee‏ نکن وگ يك برنامه حمایت از مرکز شرکت کنید تا مهندسین شرکت , به کا ‎Tes Oe er 7‏ ‎Zen Ga ey‏ وگو کنند. الركت ‎١‏ فركر اه قطعااى را آر سما بذون اهلان يك فرآيند سرندكارى است. جناتجه ث قطعات پذیر فته شوید. ‎ee ae‏ ‎a ee I< erp ay‏ ۳ ۳ الزوم را براورده كتيدء ممكن است شما را اخراج كنند. به بيان ديكرء رقابت يعتى اين. ماقوق ابن لابب أنها ار بك شبكه درونى جداكانه برآى فرايند فعاليتهاى كسب و كار ودر بين همتاهاى بذيرفته شده جهانی خود برخوردارند. ل لك ار در ل سر ار 0 ار ا ‎ESE ee ee rane iene‏ از اینترنت به وجود آبده جلوگیری به عمل می‌آورد.

صفحه 34:
بنابراين ؛ جنائنجه فكر مىكنيد كامبيوتر مىتواند كارهاى مشابهى را با نرمافزارهاى مشابهى انجام دهد و در هر كجاى دنيا قابليت كاربرى ‎PALO RIP eC‏ ا ا ل 1 0 00 کرده‌اید. در غير اين صورت قادر نخواهید بود در کسب و کار کر ار 2 سعی کنید این طرف بالقوه مخرب را هم برای مشتریانتان مورد تجزیه ا زر م کر ۱ ار در را اک را مر بر ‎WS GS‏ رل در افزاری کسب و کار الکترونیکی آمریکا پیدا کند, چون چنین چیزی ‎PSE Ss ES eS‏

صفحه 35:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان