علوم انسانی و علوم اجتماعیسایرعلوم اجتماعی و جامعه‌شناسیورزشی

لیگ برتر فوتبال انگلیس در بخش هواداران

صفحه 1:
موضوعات مورد توجه لیگ برترفوتبال انگلیس دربخش هواداران اسفنديار خسروى زاده

صفحه 2:
فهرست مطالب مقدمه ۶ اهداف لیگ در بخش هواداران موضوعاتی که لیگ . در بخش هواداران مورد بررسی قرار میدهد ور

صفحه 3:
« Nees ‏نقش و اهمیت هواداران در لیگ‎

صفحه 4:
CN ee Ree Rene 7 شناسایی مسایل و مشکلات عمومی صنعت فوتبال بررسی نگرشها و نظرات هواداران باشگاه ها درباره لیگ ‎a‏ ا ا ‎rors‏ ا الت لك يت ارایه اطلاعات ونتایج حاصله به هریک از باشگاه ها به منظور رعایت حقوق فردی. بهبود تجارب و تداوم حضور هواداران در ليك

صفحه 5:
موضوعاتی که لیگ . در بخش هواداران مورد بررسی قرار میدهد كه DESO Oel WES ha < هزينه هايى كه هواداران صرف فوتبال ميكنند نگرش و نظرات هواداران نسبت به لیگ ا ‎pone ib ee Brie)‏ رت

صفحه 6:
بیوگرافی هواداران در این نظرسنجی . به منظور : ‎١‏ - آكاهى از وضعيت و تغييرات بي وكرافى هواداران لیگ * - و شئاسايى تفاوت هاى بي وكرافى هواداران 6 ا موارد 0 شده اند :

صفحه 7:
عمست هه 11601 و 0111۳6110 م O-+ ‏وه وج وی مها‎ 6-68 a+

صفحه 8:
Bowe عامط ور 9111۳65 وا م5 ‎ahipamp‏

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:
51106110 و ‎GMS GRIEF‏ 8

صفحه 12:
Dukite Bovtkers

صفحه 13:
BOnkplace اك + ما80

صفحه 14:

صفحه 15:
تعهد هواداران-9

صفحه 16:
ويذكيها و رفتار هواداران ۱ Sere een ena p Siplinltaasy ee Ye eae DED) ene eres Hee

صفحه 17:
دلایل‌شرکته اداران‌در مسابقات. ) در ايران : 7 لذت بردن از فوتبال < گذراندن اوقات فراغت 7 حمايت تيم مورد علاقه ae 0 تاثير والدين 7 تشویق سایراعضای خانواده و دوستان ۳ پا باشكاه ها ALS teen ae Were tes we] ( داشتن وقت آزاد تا راز را مسابقات باشگاه

صفحه 18:
- دوره زمانی حضوردرمسابقات < بطور کلی تا پایان فصل ۲۰۰۵ - ۲۰۰۶ لیگ . هواداران ۲۶ سال در مسابقات شركت كرده اند <* براى اييان . دوره ‎١0‏ سال كزارش شده است * اين موضوع . بيانكر وفادارى و تعهد هواداران در يك دوره طولانی مدت است 9

صفحه 19:
ميزلنحضور در مسابقاتفصل- ©

صفحه 20:
: 2 3 3 ِ a), 3

صفحه 21:
ال ‎ode Pe aya exp pene‏ 00 اين موضوع بیانگر موفقیت باشگاه ها در سایر رقابت ها میباشد

صفحه 22:
B<dOcle BOP wile 5 60+ ‏عاب‎

صفحه 23:
متوسط زمانطىشده از خانه تا ورزشكام -م”

صفحه 24:
©- شيوه اياب وذهاب هواداران اين موضوع به موقعيت مكانى باشكاه بستكى دارد و بيانكر ميزان يراكندكى هواداران و حمايت هاى محلى از باشكاه ميباشد كه به صورت هاى زير بوده است : 02-0 Beye er ies ار ره 2 < قطار و < مينى بوس 9

صفحه 25:
2 همراهان هواداران برای تماشای مسابقه ۱ ان در ارات باس ‎IN‏ در مت رل ور بر رل ‏< دوستان ‎prey 5 ‎0 ‏خانواده ‏<به تنهايى

صفحه 26:
ORCS LE we ete De wo] 9110010 0 011-0116 سر

صفحه 27:
هزینه های شرکت هواداران درمسایقات هدف از این بخش بررسی : اه ۲ - هزینه های صرف شده توسط آنها - تخمين هزينه كلى در طول فصل سر برالدسای ‎ABE‏ ‏بوده است و شامل موارد زیر میباشد :

صفحه 28:
ی dap+ ‏هه‎ ap ‏لحن‎ ap ap

صفحه 29:
| برخى فعاليتهاى قبل از مسابقه توسط هواداران : ا ا ا ات ا © مراجعه به كافه ها و رستوران ها © ديدار دوستان و آشنايان ۵ مراجعه به فروشگاه باشگاه (عمده ترین فعالیت هواداران ) هدف از بررسی 0 < آكاهى ازميزان خريد كالاها و محصولات باشكاه توسط هواداران ‎ee re eee Seca‏ مه

صفحه 30:
© عوامل ترغيب كننده ورود زود هنكام هواداران 2 ارزانی غذا و نوشیدنی 20 سرگرمی های مناسب قبل از مسابقه کیفیت غذا وئوشیدنی وجود سالن های انتظار مناسب تروراحت تر کال ار کر بان رس ن دادن تصاویر و موضوعات مهم با استفاده از صفحات نمایش ۳ کال ار تخر از رم سرگرمی های بیشتر برای کودکان

صفحه 31:
<)- خرید لوازم مصرفی و قرعه کشی ها در ورزشگاه ‎IS‏ اندها بارعا امل مراداران باشل خريد ها شامل موارد زير بوده است : * خريد انواع نوشيدنى 7 خرید شیرینی جات ۶ خرید غذاها و خوراکی ها قرعه کشی مسایقات ل 0 ei

صفحه 32:
ا لت دريصد خريداران 9 ميزان خريد الآ

صفحه 33:
0 خرید کالاها و محصولات باشگاه هدف آن بررسی موارد زیر بوده است : ‎bei :‏ ا ل ل ا 0 0 آگاهی از یزان تمهد. و وفاداری هواداران به باشگاه از طریق مشارکت قوی درخريد محصولات آن ‎ear aml eons nA‏ ا ا ل 0 محصولات باشگاه صرف میکنند وسایل زیر بیشتر خریداری شده است : ‎als‏ ها محصولات كودكان 2

صفحه 34:
درصد و ميانكينخريد 0 كا لهاوياشكام 901 939 19 دريصد خريداران 19 ميزان خريد 8 8 8 8 8 2 8 ه anise. 9 10 09 0 ‏مله‎

صفحه 35:
نگرش و نظرات هواداران نسبت به لیگ هدف از طرح اين موضوع . بررسى ميزان لذت و رضایت هواداران در روزهاى بركزارى مسابقات ميباشد كه شامل موارد زير بوده است :

صفحه 36:
| تصورات و ادراکات کلی هواداران از لیگ هدف ازآن , شناحت تصورات و ادراکات هواداران از لیگ و بررسی سطح 1 گنای ارد زیر بوده است +عضویت در لیگ . فواید مالی براى بأشكاه ها بدنبال دارد. 7 ‏ل‎ PRR Ig A PCA ‏ل ا‎ CAT Oro < تماشای مسابقات لیگ » ارزش صرف پول توسط هواداران را دارد. < لیگ برتر یک لیگ پیشرفته و مدرن است . < بازیکتان فوتبال به عنوان الگو » نقش مهمی در جامعه ایفا میکنند. ا ا ‎pe‏ ل ۱ ا ا ۱

صفحه 37:
2 تجربه روز مسایقه هدف ازآن » تعيين ميزان رضايت از باشكاه و تصورات از ليك ميباشد كه شامل موضوعات زير بوده است : ا له خ* خطوط ديد بازى ۶ جو مسابقه < تسهرلات دستشویی < ياكيزكى < تسهیلات معلولین 2 تسهیلات کودکان ۲ خدمات نتایج مسابقه 9 ۶ برنامه های روز مسابقه

صفحه 38:
2 SEE YBa هدف ازآن بررسی ‎oe‏ ‏- حس مشترك هواداران » ‎ee‏ 5 1 ال ميزان دستيابى به استانداردهاى تعيين شده دس لس ۳ میباشد که شامل موارد زیر بوده است : امه

صفحه 39:
Vv 5 5 .. ادامه رفتار هواداران با يكديكر صندلى هاى راحت عملکرد نیرو های انتظامی استقبال و رفتار مسؤلين < يخش موزيك هنكام ورود تيم ها ۳ فد ۸ ۳ 7 اطلاعيه ها و خبرهاى فدراسيون دسترسی به غذا و نوشیدنی كيفيت و تنوع غذا و نوشيدنى ی( هفایق از مسایقه

صفحه 40:
۳ ارتباط با باشگاه هدف آن بررسی ۱ ‎ed ee adel‏ " - شيوه هاى ارتباط درآيئده - خدمات اطلاع رسانى باشكاه ها ميباشد كه شامل موارد زير بوده است : 0

صفحه 41:
.. ادامه سایت اینترنتی باشگاه و مر خدمات اطلاع رسانى براى حاميان < طرح های عضویت و وفاداری باشگاه << مشورت باشكاه با هواداران < سهولت تماسهای تلفنی با باشگاه هر لاك خط مشی های اجتماعی باشگاه 0

صفحه 42:
هر هدف آن بررسى 1 ‎dean‏ ات - آكاهى از نظرات هواداران در مورد وضعيت بليط میباشد که شامل موارد زیر بوده است : > قيمت بليط 6 7 شیوه های فروش بلیط < سهولت دستيابى به اطلاعات بليط ها * ارفاق يا تخفيف قيمت بليط * توزيع بليط در مسابقات خارج از خانه

صفحه 43:
2- فعالیت های اجتماعی باشگاه هدف آن. بررسی میزان فعالیت های اجتماعی باشگاه ها به منظور : ‎en)‏ 00 آوردن حمايت هاى بيشتر ‏5 كنك شهرت و اعبار بتر راق باشكاة ‏۳ - ایحاد حمایت های بلند مدت و آینده نگری برای جذب داوطلبان در اینده ‏میباشد که شامل موارد زیر بوده است : ‎0 ‎ees sy e ‏7 ارتباط باشگاه با مدارس ‏ا 0 ‏* تسهيلات باشكاه براى كودكان ‎ie}

صفحه 44:
استفاده از تلویزیون واینترنت توسط هواداران هدف از طرح اين موضوع . بررسی موارد زیر میباشد : 7 میزان دسترسی هواداران به تلویزیون واینترنت ا ‎nr‏ ۱۳ * اهميت اينترنت به عنوان يكى از روشهاى ارتباطى مهم باشكاه ها با هواداران *اطلاع رسانى , آموزش . و فروش محصولات به كاربران 1

صفحه 45:
اک ‎ers ree One‏ ‎eee ery =‏ لك 7 پخش زنده مسابقات از تلویزیون ‎rey

صفحه 46:
ميزان تماشاى يخش زنده مسابقات 0 ap ۰0 ۰0 aD 0 a 9 6

صفحه 47:
5-0 8 اينترنت Pe rn be ice Cr] ‏ا ا ل‎ er oe ) ‏بستگان . مدرسه . دانشگاه‎ 1 eC el oe ee) ‏ا‎ 7 استفاده از خدمات اطلاع رسانی . آموزش ۰ ارتباطات ۰ و خرید محصولات و کالاها از طریق اینترنت ۱ ‎ee econ cic‏ لك ‏< استفاده های احتمالی آتی از ‎ ‏اينترتت توسط هواداران

صفحه 48:
استفاده های آتی از اینترنت توسط هواداران پیگیری خبرهای باشگاه * كسب اطلاعات بليط و خريد آن 7 دریافت گزارش مسابقات باشگاه < مشاهده جداول ليك و آمار مسابقات 7 خرید محصولات باشگاه < مشاهده آرشيو ويديوبى 3 0

صفحه 49:
9911

صفحه 50:
‎ae‏ رت رت( چه نقشی در لیگ دارند ؟ ‏< چرا باید به مسایل و ومشکلات هواذاران رسيدكى كريد ؟ ‏2 چه راههایی برای شناسایی مسایل و مشکلات هواداران ان ‏< دربخش هوادارانسازمان لیگ باید به چه شاخص هایی دست يابد و جه اقداماتى انجام دهد ؟ ‎pad) ey‏ سز تیوه تا باق ضما ورياك بهبود وضعیت هواداران د باشگاه خود طی پنج سال آینده ی ‏مه

صفحه 51:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان