برنامه‌ریزی

ماتریس قالب‌بندی مجدد The Reframing Matrix

The-Reframing-Matrix

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماتریس قالب‌بندی مجدد The Reframing Matrix”

ماتریس قالب‌بندی مجدد The Reframing Matrix

اسلاید 1: ماتریس قالب‌بندی مجددThe Reframing Matrix

اسلاید 2: عنوانماتریس قالب‌بندی مجددنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / اجراموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: ماتریس قالب‌بندی مجدد، تکنیکی ساده برای بررسی مسائل کسب‌و‌کار، از دیدگاه‌های مختلف است. علاوه بر این، ماتریس قالب‌بندی مجدد، منجر به گسترش طیف ایده‌های خلاقی نیز می‌شود.پایه و اساس این رویکرد بر این فرض استوار است که افراد مختلف با تجربیات متفاوت، مسائل را به روش‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهند. این تکنیک به شما اجازه می‌دهد تا برای حل مسائل، خود را جای دیگران تصور کنید و بتوانید همانند آن‌ها فکر کرده و از راه‌حل‌های خاص آن‌ها استفاده کنید.نحوه استفاده از ابزاربرای این‌کار ابتدا سؤال یا مسأله مورد نظر را در وسط یک ماتریس یادداشت کنید و در اطراف، خانه‌هایی برای نوشتن دیدگاه‌های مختلف نسبت به مسأله قرار دهید. این کار روش ساده‌ای برای درک مسأله موردنظر است، بنابراین اگر این الگو برای شما مناسب نیست می‌توانید مطابق دلخواه خود آن را تغییر دهید.در این بخش ما ماتریس قالب‌بندی مجدد را با رویکردهای متفاوتی مورد بررسی قرار می‌دهیم. اما شما می‌توانید از این تکنیک به روش‌های دیگر نیز استفاده کنید.رویکرد 4Psاین رویکرد، مسائل را از جنبه‌های مختلف یک کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار می‌دهد. این 4 جنبه شامل:•محصول: آیا چیزی در مورد محصول نادرست است؟•برنامه‌ریزی: آیا خطایی در برنامه بازاریابی یا برنامه کسب‌و‌کار دیده شده است؟•پتانسیل(ظرفیت): اگر بخواهیم به طور جدی اهداف کمّی خود را افزایش دهیم، چگونه به این افزایش دست پیدا خواهیم کرد؟•مردم: چرا مردم در انتخاب محصول، یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهند؟رویکرد حرفه‌ای رویکرد دیگر نسبت به ماتریس قالب‌بندی مجدد، بررسی مسائل از نگاه متخصصان گوناگون است. برای نمونه نوع نگاه یک پزشک به یک مسأله کاملاً با نگاه یک مهندس راه و ساختمان در همان موضوع، متفاوت است. حتی این نگاه‌ها با نگاه یک مدیر فروش نیز متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که این رویکرد توسط مایکل مورگان در کتاب ایجاد نیروهای نوآور مطرح شده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطراهنمایی و هدایت Facilitationمدلسازی فرایندهای کسب و کار Modeling Business Processes مزایااین تکنیک به شما اجازه می‌دهد تا برای حل مسائل، خود را جای دیگران تصور کنید و بتوانید همانند آنها فکر کرده و از راه‌حل‌های خاص آن‌ها استفاده کنید.کاربردهاماتریس قالب‌بندی مجدد یک تکنیک رسمی برای بررسی مسائل از دیدگاه‌های گوناگون است. این شیوه بررسی مسائل، تعداد گزینه‌های ممکن برای حل مسأله را افزایش می‌دهد.برای استفاده از این شیوه، مسأله اصلی را در وسط صفحه قرار داده و اطراف آن را به شکل ماتریسی با خانه‌های مشخص رسم کنید. خانه‌های ماتریس در برگیرنده دیدگاه‌های مختلف برای بررسی مسئله خواهد بود.برای استفاده از ماتریس ساختاردهی دو رویکرد پرکاربرد وجود دارد. یکی رویکرد 4Ps است که به بررسی مسأله در 4 بُعد محصول، مردم، برنامه‌ریزی و پتانسیل می‌پردازد. رویکرد دیگر، رویکرد حرفه ای است که مسأله مورد بحث از نگاه متخصصان متفاوت نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. متخصص‌هایی که معمولاً دیدگاه آن ها در نظر گرفته می‌شود عبارتند از پزشکان، مهندسین، تحلیلگران سیستم و مدیران فروش.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان