سایر سرگرمی و طنز

ماتریس های پیشرونده ریون سری های A.AB.B ( رنگی )

test_hoosh_baraye_koodakan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماتریس های پیشرونده ریون سری های A.AB.B ( رنگی )”

ماتریس های پیشرونده ریون سری های A.AB.B ( رنگی )

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : ماتریس های پیشرونده ریون سری های A.AB.B ( رنگی )http://aramis2012.mihanblog.com/

اسلاید 2: معرفی آزمون ریون کودکان این آزمون پیش از جنگ جهانی دوم تهیه شده است . برای اندازه گیری هوش افراد در همه سطوح توانایی – از کودکان 5 سال تا بزرگسالان سر آمد – به کار می رودیکی از محدودیت های آزمون ریون این است که سوالها تنوع زیادی ندارند .آزمون ریون دارای 2 فرم متفاوت است . آزمون ریون کودکان که برای سنجش هوش کودکان 5 تا 9 ساله به کار می رود دارای تصاویر رنگی است . در صورتی که آزمون کودکان بالاتر از 9 سال و افراد بزرگسال با تصویر های سیاه و سفید تدوین شده است .

اسلاید 3: نحوه اجرای آزمون آزمودنی نام – سن – و سایر اطلاعات مربوط را روی برگه نمره گذاری می نویسد . دفترچه تصاویری که در اختیار او گذاشته شده است را باز می کند . اولین تصویر یعنی A1 به آزمودنی نشان می دهد . در تصویر A1 قسمتی از تصویر برداشته شده است . در قسمت پایین تصویر 6 تصویر وجود دارد که هر یک از تصاویر پایینی شکل قسمت برداشته شده را دارد . با انتخاب یکی از 6 تصویر آزمودنی می تواند قسمت بر داشته شده را پر کند . توجه فقط یکی از تصاویر می تواند تصویر بالایی را تکمیل کند .آزماینده جواب اولين تصوير را از کودک می خواهد ، اگر کودک نتواند پاسخ درست را نشان دهد، توضيحات بالا را ادامه داده تا مسئله براي کودک روشن شده و پاسخ درست را انتخاب کند . این کار را اینقدر تکرار کرده تا ماهیت مسئله برای او درک شود بعد آزمودنی به تصویر A2 می پردازد و قطعه ای را انتخاب می کند که تصویر بالایی را تکمیل می کند .آزمودنی پاسخ های خود را بر روی برگه نمره گذاری می نویسد . اين روش را آنقدر ادامه دهيم تا پنج تصوير اول را کودک درست پاسخ دهد، بعد از آن کودک را همراهي کرده اما هرگز کمکي به او نمی کنیم .

اسلاید 4: تصویر A1

اسلاید 5: نظریه روانشناس : .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... برگه نمره گذاری آزمون ریون کودکان نام و نام خانوادگی ....................... تاریخ تولد ............................. سن.................... تحصیلات ...................... آزماینده ........................... تاریخ اجرا................................ یادداشت :

اسلاید 6: نمره گذاری به هر پاسخ صحیح یک نمره داده می شود . با در نظر گرفتن جمع کل نمرات و سن آزمودنی – رتبه درصدی او بر اساس جدول نرم معلوم می شود .

اسلاید 7: جدول نرم آزمون ریون کودکان

اسلاید 8: A1

اسلاید 9: A2

اسلاید 10: A3

اسلاید 11: A4

اسلاید 12: A5

اسلاید 13: A6

اسلاید 14: A7

اسلاید 15: A8

اسلاید 16: A9

اسلاید 17: A10

اسلاید 18: A11

اسلاید 19: A12

اسلاید 20: A13

اسلاید 21: A14

اسلاید 22: A15

اسلاید 23: A16

اسلاید 24: A17

اسلاید 25: A18

اسلاید 26: A19

اسلاید 27: A20

اسلاید 28: A21

اسلاید 29: A22

اسلاید 30: A23

اسلاید 31: A24

اسلاید 32: A25

اسلاید 33: A26

اسلاید 34: A27

اسلاید 35: A28

اسلاید 36: A29

اسلاید 37: A30

اسلاید 38: A31

اسلاید 39: A32

اسلاید 40: A33

اسلاید 41: A34

اسلاید 42: A35

اسلاید 43: A36

اسلاید 44: جدول نرم آزمون ریون کودکان

اسلاید 45: کلید تصحیح آزمون ریون کودکان

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید