کسب و کار اقتصاد و مالی

ماتریس هزینه فعالیت – Activity Cost Matrix

7-Activity-Cost-Matrix

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماتریس هزینه فعالیت – Activity Cost Matrix”

ماتریس هزینه فعالیت – Activity Cost Matrix

اسلاید 1: ماتریس هزینه فعالیتActivity Cost MatrixMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانماتریس هزینه فعالیتنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / بازنگریموضوعمالی و سرمایه گذاری / مدیریت پروژهسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: ماتريس هزينه فعاليت يك ابزارمورد استفاده در جمع‌‌آورى ارزش داده‌‌ها به منظور برنامه‌ريزي و تخصيص بودجه مي‌باشد. در خصوص تعيين اين كه كدام يك از پرسنل درگير پروژه اصلي مي‌شوند، فعاليت‌هاي مستقيم و پشتيباني فهرست شده و درصد مشاركت براي هر شركت‌كننده تخمين زده مي‌شود. مراحل اجرای این تکنیک به صورت زیر می‌باشد : 1- اولين مرحله نيازمند تفحص در سابقه پروژه هاي پايان‌يافته قبلي مي‌باشد. مدت فعاليت و ارزش داده‌ها درتكميل ماتريس هزينه فعاليت‌ها كمك بزرگي مي‌باشد. 2- مصاحبه با پرسنل دپارتمان‌ها در زمينه مهارت‌هايشان انجام شده و اطلاعات و درصد مشاركتشان در كل پروژه جمع‌آوري مي‌گردد. 3- ماتريس هزينه فعاليت‌ها تكميل و تاريخ‌گذاري مي‌شود. 4- يك كپي به كليه قسمت‌هايي كه درگير اين پروژه مي‌باشند جهت بازبيني و بازخور داده مي‌شود. این تکنیک کمی، یک متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی آن در چند مرحله صورت می‌پذیرد. ماتریس هزینه فعالیت معطوف به گذشته است و ارزیابی آن به صورت روندی می‌باشد. جمع‌آوری داده و تجزیه و تحلیل آن از دیگر قابلیت‌های آن می‌باشد. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهای مرتبط با ماتریس هزینه فعالیت می‌توان به استراتژی جمع‌آوری داده، تجزیه و تحلیل مخاطب، برگه زمان‌سنجی، برنامه عملیاتی، نمودار گانت اشاره کرد که با این تکنیک در ارتباط می‌باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبرنامه عملیاتی Action Planتجزیه و تحلیل مخاطب Audience Analysisاستراتژی جمع آوری داده Data Collection Strategy نمودار گانت Gantt Charts مزایاساده و قابل اجرا امکان ترکیب با سایر تکنیک‌های تصمیم‌گیریمعایبزمان‌بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیککاربردها•تعيين فعاليت‌هاي دپارتماني و هزينه‌هاي مرتبط با آن. •جدول‌بندي افراد براي تكميل فعاليت‌هاي پروژه‌هاي مشخص. •سنجش ميزان همكاري با كل بودجه پروژه

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان