معماری و عمران

ماشین آلات راه سازی – مدیریت ماشین آلات – ماشین آلات آسفالت

mashin_alate_asfalt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت ماشین آلات راه سازی - مدیریت ماشین آلات 44 اسلاید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1370 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماشین آلات راه سازی – مدیریت ماشین آلات – ماشین آلات آسفالت”

ماشین آلات راه سازی – مدیریت ماشین آلات – ماشین آلات آسفالت

اسلاید 1: شاسیشاسی اصلی آسفالت پخش کن ها از یک سازه یکپارچه فنری جوشکاری ساخته شده است به غیر از غلتک های راهنمای بازوی یدک کشی و شیمیایی فاصله گذار مربوطه، سایر اجزاء سازه اصلی ماشین به سرویس و نگهداری نیاز ندارند.- اجزاء که روی شاسی قرار دارندپلاک مشخصات- محور عرضی نوسانی جلو- نشانگر جهت- قفل مخصوص حمل و نقل اتو به بازوهای یدک کشی و شیمیایی فاصله گذار- پلاک مشخصات فنی و شماره سریال در قسمت عقب و سمت راست ماشین در بالای بازوهای یدک کشی نصب شده است.- پلاک مشخصات و شماره سریال ماشین اطلاعات مهم ماشین را ارائه می کنند.- هنگام نصب و تنظیم نشانگر جهت احتیاط لازم را رعایت کنید. زیرا نشانگر جهت از محدوده عرضی شاسی ماشین به سمت بیرون قرار می گیرد و احتمال شکستن و خمیده شدن آن وجود دارد.- با هدایت نشانگر جهت در موازات یک سطح شاخص مثل کابل تحت کشش عمل زمان گیری ماشین دقیق تر انجام می شود و ماشین به موازات کابل شاخص به سمت موقعیت پخش آسفالت حرکت دهید.

اسلاید 2:

اسلاید 3:

اسلاید 4: نشانگر جهت شامل اجزای ذیل است :- محفظه دربرگیرنده، پیچ تنظیم ها، میله پایه نگدارنده پیچ تنیم، بازوی شاخص، زنجیر راهنما، پیچ تنظیم.نکته : نشانگر جهت باید به نحوی تنظیم شود که زنجیر راهنما دقیقاً با کابل شاخص تماس داشته باشد و زاویه بین بازوی شاخص ومیله ممربوط به پایه نگهدارنده تقریباً باید 70 درجه باشد به نحوی که بازوی شاخص در جلو قرار گیرد.قفل حمل و نقل اتوی آسفالت- هنگام فعال کردن قفل حمل و نقل اتوی آسفالت خطر مصدومیت و شکستگی وجود دارد. هنگام حمل و نقل ماشین، اتوی آسفالت را باید به نحوی مطمئن با استفاده از قفل حمل و نقل محکم کنید.- قبل از پائین آمدن اتو اطمینان حاصل کنید ه افراد یا اشیاء در محوطه خطرناک اطراف اتو قرار نداشته باشند.- هنگام حمل و نقل ماشین، با استفاده از قلاب های ضامن سمت چپ و راست و جار زدن اهرم های قفلی آنها اتوی آسفالت را کاملاً متصل کنید.

اسلاید 5: قفل کردن اتو برای حمل و نقل آن :- اتو را به سمت بالا حرکت دهیداهرم قفلی را در پائین ترین وضعیت قرار دهید، اتو را به سمت پائین حرکت دهید تا وزن آن کاملاً روی هر دو قلاب ضامن قرار گیرد.آزاد کردن اتو- اتو را به سمت بالا حرکت دهید تا کاملاً از قلاب های ضامن جدا شود اهرم ها را این بار در بالاترین وضعیت قرار دهید اتو را به آرامی به مت پائین حرکت داده و روی زمین قرار دهید.بازوهای یدک کشی- از گریس برای روانکاری و سرویس استفاده می شود.- غلتک های راهنمای سمت چپ و راست را گریسکاری کنید تا از مجراهای آنها گریس بیرون بزند و راهنمای لغزشی را به مقدار مورد نیاز گریسکاری کنید.هر 500 ساعت یکبار( یا 6 ماه یکبار) به عنوان فواصل دوره ای سرویسکاری.

اسلاید 6: شیم های فاصله گذار- سرویس با گریس انجام می شود و مقدار گریس به میزان مورد نیاز است و هر 500 ساعت یا 6 ماه یکبار عمل روانکاری انجام می شود قبل از انجام گریسکاری، شیمهای فاصله گذار را کاملاً تمیز کنید و روی شیم های فاصله گذار در سمت چپ و راست لایه نازکی گریس بمالید.سرویس در روانکاری اکسل محرک اصلیروغن مصرف اکسل محرک اصلی و گیربکس از یکدیگر مجزا هستند برای بازدید سطح روغن ابتدا ماشین در محل مسطحی متوقف کنید و سطح روغن هنگامی بازدید کنید که روغن کاملاً ته نشین شده باشد.مقدار روغن مصرفی 24 لیتر و هر 100 ساعت یا یکماه یکبار سطح روغن بازدید شود و اولین تعویضی پس از 100 ساعت کارکرد است و پس از آن هر 2000 ساعت یکبار ( هر یکسال یکبار).

اسلاید 7:

اسلاید 8: گیربکس :میزان روغن مصرفی 5 لیترهر 100 ساعت یکبار بازدید شوداولین تعویضی پس از 100 ساعت کارکردپس از آن 2000 ساعت ( یا هر سال یکبار)نکته : پس از هر 1000 ساعت کارکرد، تنظیمات ترمزکاری ماشین بازدید و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید. نحوه تنظیم کردن ترمزکاری سمت راست و چپ ( چرخ های بزرگ)- پیچ شش گوش را تقریباً دو دور شل کنید و برای آزاد کردن چرخ تنظیم کننده ترمز، با استفاده از چکش چند ضربه روی پیچ شش گوش وارد کنید سپس در پوش لاستیکی که روی مجرای چهارگوش قرار دارد بیرون بیاورید برای چرخاندن دندانه های چرخ تنظیم از یک پیچ گوشتی سرکج استفاده نموده و آن را در جهت سفت شدن چرخانیده تا کاسه ترمز کاملاً قفل شود پیچ شش گوش را سفت کنید سپس کاسه ترمز را بچرخانید و اطمینان حاصل کنید که هیچگونه اصطکاکی بین کفشک های ترمز و کاسه ترمز وجود ندارد و ترمز کاری هر دو چرخ بایستی بصورت یکسان تنظیم شود.

اسلاید 9: جدا کردن اتوی آسفالت- اتصال کابل را از سوکت های روی تقسیم کننده برق جدا کنید و بست های مربوط به کابل ها را از روی شیلنگها باز کنید و پیچ قفلی را همراه با پین قفلی از جک مخصوصی حمل و نقل اتو جدا نماید از جدا شدن همه اتصالات و قطعات بین اتوی آسفالت و ماشین اطمینان حاصل کنید ماشین را با سرعت کم حدود 4 متر به سمت جلو حرکت دهید و مجدداً جدا شدن همه قطعات را بین ماشین و اتوی آسفالت کنترل نمائید. ترمز پارگینگ- برای اطمینان از توقف کامل ماشین عدم حرکت احتمالی آن دو طرف چرخ های جلو را بوسیله گوه چرخ ببندید. بدلیل مسائل ایمنی محفظه بوستر فشاری هرگز باز نکنید زیرا مجموعه سیلندر تحت فشار است برای حفظ عملکرد درست ترمز پارکینگ از تنظیم دقیق آن اطمینان حاصل شود چنانچه ترمزکاری ماشین عمل نمی کند، ار ترمز پارکینگ فقط برای توقف اضطراری ماشین استفاده می کند. ترمز پارکینگ بوسیله فنر تحت فشار بوستر عمل می کند و اگر از آن فقط برای عملکرد حاصل مربوطه استفاده شود نیاز به سرویس و نگهداری ندارد.

30,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید