machine_bardasht_konandeye_katan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماشین برداشت پنبه”

ماشین برداشت پنبه

اسلاید 1: عنوان ارائه :ماشین برداشت پنبه ارائه دهندگان :مجید اولادی – سید علی نورایی زیر نظر استاد ارجمند :جناب آقای جوادی دیماه 1385

اسلاید 2: پنبه چینها :کابینها (اتاقکهای ) راحت :در ماشین پنبه چین 9970 کابین John Deere Gardtm تعبیه شده و در ماشین پنبه چین 9996 کابین Comfort Gardtm تعبیه شده است . کابین ملقب به sound - Grandtm دارای یک مکان (ایستگاه) عمل کننده تنگ (کوچک) است با تجهیزات گرمایی استاندارد و تعدیل کننده هوا ، تا یک محیط ساکت ، تمیز و راحت را بوجود آورد .سایر ویژگیها ‌:‌یک تلسکوپ و ردیف دسته های محرک می تواند قرار بگیرد تا عملکرد متصدی را یکی کند . یک مرکز personal-posturetm تعبیه شده برای توقفی deluxe تا خستگی متصدی را بر طرف کند . بعد از اینکه متصدی صندلیش را برای بیشتر از پنج دقیقه ترک کند یک سیستم پیش اپراتور به طور خودکار عملکرد واحد برداشت و حرکت ماشین را متوقف می کند .

اسلاید 3: در ماشین 9970 ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان میدهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده . در ماشین پنبه چینی 9996 ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان می دهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده . د ر ماشین پنبه چینی 9996 کابین بزرگ (وسیع ) john Deere comfort Gardtm تعبیه شده است .

اسلاید 4: ویژگیهای دیگر : یک بادگیر بزرگ با پنجره های کناری امکان دید خوبی را برای متصدی فراهم می کند . فرمان (دسته قدرت) جابه جایی را سریع و راحت می کند . کابین ComfortGardtm دارای یک مکان متصدی کوچک با سیستم گرمایی استاندارد و تعیین کننده هوا و Pre-wire برای یک جاده دو طرفه می باشد و یک محیط آرام ، تمیز و راحتی را فراهم کرده است . یک مکان مجهز برای ایجاد یک فضای دید ایده آل و مطمئن برای متصدی طراحی شده تا عملکرد ماشین و تکنیکهای لازم انجام کار را یاد بگیرد

اسلاید 5: شاسی :کابین Comfort command با جلوگیری از وزش هوا ، وجود کمربند و محل مجهز (مناسب) خستگی متصدی را بر طرف می کند و یک مکان مطمئنی را برای متصدی ایجاد می کند . یک سیستم پیش عمل کنند و به طور خودکار چرخش دستگاه و حرکت ماشین را متوقف می کند زمانی که متصدی مکانش را برای بیش تر از 5 دقیقه ترک کند . ماشین 9996 دارای یک فنر کمکی هیدرولیکی است که ترمز اضطراری /پارک را رها می کند .ماشین های پنبه چینی : شاسی (قالب) موتور و دنده ها یک قالب محکم 15*10 سانتی متری (in-6*4) صفحه اصلی یا مرکزی لوله ای آهنی در ماشین 9970 قدرت و دقت زیادی را ایجاد می کند طرح صفحه قابلیت و سودمندی زیادی را باعث می شود . مدل 9996 دارای یک شاسی 18*18 است قالب شاسی برای اداره کردن دستگاههای شش ردیفی سبدهای بار شرایط برداشت سخت و موتور به کار برده شده متقاطع ساخته شده است .

اسلاید 6: دنده ها :دنده سه سرعتی یک سلسله حرکت ساده و پر قدرت ایجاد می کند حرکت هیدروستاتیکی متنوع و دنده سه سرعته به راننده این اجازه را می دهد که همزمان با تغییر سرعت میدان (زمین) با شرایط مزرعه سازگار شود بدون هیچ گونه تغییری .مدل 9996 دارای حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی است . پمپ هیدروستاتیکی داخلی دنده را حرکت می دهد و پمپ هیدروستاتیکی بیرونی دستگاههای ردیف را حرکت می دهد . حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی باعث می شود که قدرت بیشتری برای حرکت دستگاهها و دنده انتقال داده شود و باعث افزایش کار آمدی ماشین می شود . موتورها ماشین پنبه چین 9996یک موتور 1/8 لیتری 251kw(350hp)powertechtm تحویل می دهد . که برای چیدن بوته های پنبه پر محصول و شرایط سخت مزرعه سود مند است.به علاوه در زمان فشرده کردن پنبه یک قدرت تقویتی 9.5% (power boost) بالای (286kw) قدرت بیشتری ایجاد می کند .

اسلاید 7: ماشین پنبه چین 9970موتور powertechtm با ظرفیت 8.1 لیتری 186kw(250hp) تحویل می دهد . با قدرتی ثابت و سرعت چرخش خوب پائین سوخت عالی ارزان قیمت موتور در یک تانکر سوخت بزرگ 450 لیتری ریخته می شود و این اطمینان را می دهد که برای برداشت وقت بیشتری و برای دوباره سوخت گیری کردن وقت کمتری صرف شود .

اسلاید 8: High sensing دقت بالای (High sensing ) سوپاپهای خودکار در ماشین های پنبه چین 9970 بنزین یا گازوئیل هیدرولیک را به سوی سیلندرهای بالا رونده هدایت می کند که این کمک میکند به برداشتی ثابت با درجه از پیش تعیین شده the sensing shoes می توانند به راحتی با متصدیان ناتوانی که میخواهند برداشت زیادی داشته باشند تطبیق شوند تا غوزه هایی را که در ارتفاع پایین آویزان هستند را برداشت کنند . کنترل الکترونیکی دستگاههای

اسلاید 9: ردیف بزرگ که در ماشینهای پنبه چین 9996 موجود می باشد به متصدی این اجازه را می دهد که از کابین راحتش دقت و ارتفاع on-the-go را با هم تطبیق دهد . هر دستگاه ردیف یک سوپاپ هیدرولیک دارد که با جریان لوله ای عمل می کند و به height sensing shoe متصل است . سیستم های راهنمای optional Row-traktm موجود در پنبه چینهای 9996 برای افزایش برداشت و کاهش خستگی متصدی سیستم راهنمای ردیف Row-tracktm موجود است .

اسلاید 10: این سیستم طراحی شده برای اینکه در یک عملیاتی که از دست استفاده نمی شود برداشتها در یک ردیف صورت بگیرد . سیستم راهنمای Row-tracktm از یک وسیله آزمایش سر همی استفاده می کند که به دستگاه ردیف افزوده می شود . وسیله آزمایش در هر دو طرف ردیف به کاربرده میشود یک محور مرکزی باعث حرکت پهلو به پهلوی وسیله آزمایش می شود و همانطور که ردیف را دنبال میکند یک حسگر الکتریکی را فعال می کند که به کنترلگر سیگنال (پیام) می فرستد . پیش زمینه حسیبه بازوی دسته در چرخ راهنما بسته می شود و سیگنالهای را به سیستم کنترلگر می فرستد بنابراین آن از مسافت چرخهای راهنما و مسیر حرکت آگاه می شود . سیستم کنترلگر نیروی نیروی مصرف شده وسیله آزمایش و پیش زمینه حسی را نمایش می دهد و سیگنال (پیامی) را به اتاقل یا لوله چند روزنه هیدرولیکی می فرستد . عملکرد اصلی کنترلگر این است که پیامهای وارد شده از حسگر وسیله آزمایش و حسگر پیش زمینه را نمایش دهد و پیامهای حاصله را به اتاق یا لوله چند روزنه هیدرولیکی بفرستد تا با سیستم دسته منطبق شوند . اتاق یا لوله چند روزنه به کار رفته هیدرولیکی ، سیگنالها را از سیستمهای کنترلگر دریافت می کند و زمانی که سیستم فعال است چرخ فرمان را می بندد و در سوپاپ کنترل راهنمای متناسب قفل می شود زمانی که متصدی چرخ دسته را می چرخاند تا کنترل دستی را دوباره به کار بیاندازد. آن همچنین سیگنالهایی را به کنترلگر می فرستد .

اسلاید 11: معرفی دستگاههای برداشت Pro-12 VRS(Vari-Row system) مشتری تشخیص می دهد که مسیر پیشبرد ماشین از سمت چپ بوده از آنجایی که شبیه طرح اصلاح مزرعه Johm Deere PRO-12 است Johm Deere با اضافه کردن مکانیزم Feeding و بریدن در قسمت سمت راست به ظرفیت های بیشتر برداشت ردیف پنبه باریک کم عرض دست یافت . Ultra narrow Row Cotton سپس ناوادان (سوخت یا مایه رسان) همانطور که وارد منطقه مقابل استوانه برداشت می شود ردیف بریده شده را در مقابل ردیف نچیده قرار می دهد .

اسلاید 12: قسمت اصلی زمانی که دانه ها از مقابل استوانه برداشت به منطقه استوانه ای عقبی منتقل می شود یک لگد کوب کمک می کند به انبار (دسته بندی ) ردیف قطع شده . سپس میله های روی استوانه عقبی هر غوزه باز چیده نشده را می چیند .

اسلاید 13: دستگاههای برداشت Pro-Series با یک Pro به نهایت سرعت و کارآیی برسید در چیدن هر دو نوع دستگاههای ردیف در یک خط Pro-12 و Pro-16 دارای موارد برجسته ای هستند که میزان (نیروی) تولید را تقویت می کند ، خدمات رفاهی را بهتر می کند و میزان قابلیت را افزایش می دهد . و دستگاههای Pro-SERIES دارای دو استوانه که در ردیف محصول در یک خط قرار گرفته اند می باشد به منظور برش باریک (کم عرض) دستگاه ردیف .دستگاهها فقط از قسمتهای سمت راست استفاده می کنند . مخزنها از آلومینیوم با قدرت بالا ساخته شده اند و یک قالب 5 ظرفیتی دارند برای افزایش قابلیت و ماندگاری (پایداری )طرح سر محور مخزن ، ن با دوام بهتر و خدمات رسانی ساده تری را فراهم می کند .

اسلاید 14: Cam track (مسیر پیچ) طرح پایین جاده ای دارد برای عملکردی یکنواخت و دوامی طولانی تر. طرح Cam track (مسیر پیچ) باعث چرخش آسانتر غلتکها می شود .دستگاهها دارای حسگر سرعت و صفحه نمایشهایی هستند که متصدی را از مشکلات احتمالی با خبر می کنند . صفحه نمایشهای منطقه Doffer متصدی را از مشکلات جریان (مجرای) (plugging) دوشاخه 7 با خبر می کند . Stalklifters (بالابرهای آهسته یاکند) یک رنگ ثابت کم رنگ دارند . ستون ها (ردیفهای) مرطوب شده swing-out عملکرد را برای دستگاه آسان می کند دستگاههای برداشت Pro-16 شامل یک طرح 10 میله ای بلند 16 مخزن در جلو و 12 مخزن استوانه ای در سمت عقب دارد . دستگاههای برداشت Pro-12شامل یک طرح 11 میله ای بلند ، 12 مخزن جلویی و مخزن استوانه ای در سمت عقب می باشد .

اسلاید 15: با تشكر از شما دوستان كه حوصله به خرج داده و ما را همراهي نموديد .

اسلاید 16: پايان

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید